Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد سعادتمند مدیرعامل پیشین استقلال ، ریز هزینه کرد ده میلیارد دریافتی از یک اسپانسر را منتشر کرد . پیش از این در جلسه پیشکسوتان استقلال با وزیر ورزش ،مسعود سلطانی فر عنوان کرده بود که از وزیر ارتباطات ( که خود همیشه اذعان داشته که پرسپولیسی است ) درخواست کرده تا ده میلیارد به استقلال کمک کند اما نمی داند که این پول در کجا هزینه شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمد سعادتمند ، مدیرعامل پیشین استقلال ، با انتشار پیامی در فضای مجازی ، ریز هزینه کرد ده میلیارد گرفته شده از یک اسپانسر را منتشر کرد .

سعادتمند نوشت :

بنام خدا
مهم نیست چقدر خسته ای و دلت شکسته
دریایت طوفانی اما دلت آرام (هزینه کرد ده میلیارد تومان ایرانسل )
هواداران بدانند با پیگیری های مستمر موفق به دریافت ده میلیارد از شرکت محترم ایرانسل بصورت قرض الحسنه شدیم و برخی عنوان کرده این ده میلیارد معلوم نیست کجا هزینه شده است .
ده میلیارد چطور هزینه شد ؟؟؟؟؟؟؟
۱ . مبلغ سه میلیارد و پانصد تومان معادل آن به حساب صراف و عین مبلغ تا زمانی که بودم پارت به پارت تا سقف یکصد و سی هزار دلار به حساب شیخ دیاباته واریز گردید
۲ .مبلغ یک میلیارد و ششصد میلیون تومان و معادل آن بابت مطالبات میلیچ بر اساس تقاضای خودش پنجاه هزار دلار نقد تهیه گردید .
۳. مبلغ دو میلیارد و چهار صد میلیون تومان بایت قسط آخر بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی و پزشکی پرداخت گردید
امسال اولین سالی بود که تا سقف نود و پنج درصد پرداختی داشته ایم طی هشت ماه در سال گذشته فقط چهل درصد پرداختی صورت گرفت …
۴ . مبلغ حدود یک و نیم میلیارد تومان هم بابت پرواز هواپیمایی وارش و هزینه های جانبی سفر قطر و حقوق پرسنل مالیات و دارایی و تامین اجتماعی و شرکت نیکان پرداخت گردید ….
و مابقی بیش از یک میلیارد تومان هم در حساب باشگاه موجودی باقی ماند .
باشگاهی که در زمان تحویل به بنده موجودی حسابش فقط ، دو میلیون تومان بوده است …

این موارد با سند و مدرک مثبته از امضای اینجانب ، رییس هیئت مدیره و ذیحساب و صدور چک رسمی از حساب خزانه باشگاه پرداخت شده است …مراتب فقط جهت تنویر افکار عمومی می باشد ..
هر روز در راستای شفاف سازی در زمینه های مختلف مستندات را ارائه خواهم داد…

پیش از این بهتاش فریبا گفته بود که آقای مسعود سلطانی فر در جلسه با پیشکسوتان عنوان کرده است که از وزیر ارتباطات ( که خود همیشه اذعان داشته که پرسپولیسی است )  درخواست داشته که ده میلیارد تومان از یکی از زیر مجموعه هایش به استقلال بدهد ولی این ده میلیارد مشخص نیست که در کجا هزینه شده است .

 

 

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شیخ دیاباته مسعود سلطانی فر احمد سعادتمند اخبار استقلال شیخ دیاباته مسعود سلطانی فر هرویه میلیچ وزیر ورزش محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم پرسپولیس یوونتوس تراکتورسازی لیونل مسی تیم ملی ایران تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش سپاهان جام جهانی منچستریونایتد لیورپول میلیارد تومان ده میلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۹۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند؛ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد

مراسم واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی امروز (چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر رضا درویش و علی خطیر مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، مسئولان فدراسیون فوتبال حضور داشتند.

بر این اساس ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر (۳۰ درصد)، ملت (۲۰ درصد)، تجارت (۲۰ درصد)، صادرات (۵ درصد)، رفاه (۵ درصد) و اقتصاد نوین (۵ درصد) انتقال پیدا کرد.

۱۰ درصد سهام دو باشگاه نیز پیش‌تر به هواداران واگذار شده بود. طبق اعلام وزیر ورزش قرار است ۵ درصد باقی‌مانده سهام دو باشگاه نیز به زودی به پیشکسوتان واگذار شود.

مالکیت مشترک سرخابی‌ها که در اختیار وزارت ورزش بود مشکل اصلی دو باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رفت.

دیگر خبرها

  • مژده 500 میلیاردی وزیر در دیدار با ورزشکاران
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • وزیر ورزش: ۵ درصد باقی مانده سهام استقلال و پرسپولیس در اختیار ماست که متعلق به پیشکسوتان است / فیلم
  • آیین واگذاری استقلال و پرسپولیس با حضور مدیران دو باشگاه، مالکان جدید و وزیر ورزش / فیلم
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند؛ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • سهم پنج درصدی پیشکسوتان از استقلال و پرسپولیس
  • زارعی: واگذاری سرخابی‌ها از سوی AFC تایید شد
  • آغاز آیین واگذاری مالکیت سرخابی‌ها به بخش خصوصی