Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@20:01:00 GMT

بزرگداشت بازیگر «جنایت بی‌دقت» در جشنواره ایتالیا

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۰۹۷۹۵

بزرگداشت بازیگر «جنایت بی‌دقت» در جشنواره ایتالیا

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم «جنایت بی‌دقت»، جایزه ویژه یک عمر فعالیت سینمایی در بیست و ششمین جشنواره «مد فیلم» ایتالیا به بابک کریمی اهدا خواهد شد.

همزمان با این اتفاق فیلم «جنایت بی‌دقت» در بخش مسابقه این جشنواره با یازده فیلم دیگر رقابت می‌کند و کریمی به معرفی آخرین فیلمی که آماده نمایش دارد، خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متنی که برای بزرگداشت بابک کریمی در کاتالوگ جشنواره نوشته شده، آمده است: «بابک کریمی پل ارتباطی میان فرهنگ مدیترانه است. پلی بر این دریای اتحاد بخش. او دوران کودکی خود را میان رم و تهران گذراند و با کارگردانان بزرگ معاصر، از پیتر گرینوی و جیانی آملیو گرفته تا مارکو بلووکیو و برادران تاویانی کار کرد. او با عباس کیارستمی، کارگردانی که پروژه‌هایش زندگی‌بخش، هیجان انگیز، متعالی و عمیق بود برای همه زمان‌ها، همکاری مشترک قابل توجهی داشت. وقتی از جلوی دوربین رد می‌شود، خود را به یک بازیگر بدیع و پرتحرک تبدیل می‌کند، توانایی عبور از سینمای هنری به کمدی عامه‌پسند و بهترین سریال‌های تلویزیونی را با انعطاف‌پذیری فراتر از حد معمول دارد. بابک در هر ژانری که کاوش می‌کند و در تمام داستان‌هایی که می‌گوید، همیشه می‌داند چگونه سینمایی را نشان دهد که قادر به از بین بردن موانع و پاک کردن مسافت‌ها است، بابک به طور مداوم خود را در خط تازه‌ای می‌اندازد زیرا تقابل و تعامل همیشگی برایش اهمیت دارد و این همان چیزی است که بشریت را طی قرن‌ها تکامل داده. با جایزه یک عمر دستاورد هنری، ما در نظر داریم به بازیگری که با کار خود، نماینده ریشه‌ها، خانه‌ها و دنیای همیشه میزبان مدیترانه است، ادای احترام کنیم.»

جشنواره مد فیلم رم از تاریخ ۱۹ تا ۲۵ آبان برگذار خواهد شد و بابک کریمی برای دریافت این جایزه به ایتالیا رفته است.

فیلم «جنایت بی‌دقت» به کارگردانی شهرام مکری و تهیه‌کنندگی نگار اسکندرفر از محصولات موسسه فرهنگی هنری «کارنامه» است. این فیلم که امروز شنبه ۱۰ آبان ماه و با افتتاح جشنواره توکیوفیلمکس در ژاپن روی پرده می‌رود، فردا یکشنبه ۱۱ آبان ماه در اختتامیه جشنواره ویناله حضور دارد و پس از آن راهی ایتالیا خواهد شد.

پخش بین‌المللی فیلم را نسرین میرشب از کمپانی دریم‌لب برعهده دارد.

کد خبر 5060102 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: بابک کریمی حضور هنر ایران در جهان جنایت بی دقت فیلم کوتاه حضور هنر ایران در جهان فیلم سینمایی برنامه تلویزیونی تئاتر ایران شبکه پنج سیما موسیقی ایرانی سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان ویروس کرونا آلبوم موسیقی رادیو نمایش فیلم مستند شبکه سه سیما سریال ایرانی جنایت بی دقت بابک کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۹۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل اول فوتسال ایران به تایلند +فیلم

مهدی کریمی با شوت پای‌چپ نخستین گل ایران مقابل تایلند در فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا را به‌ثمر رساند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدار فینال جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۵ آسیا ظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ از ساعت ۱۴:۳۰ به وقت ایران در سالن بانکوک آرنای تایلند میان تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند، دو فینالیست هفدهمین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی قاره‌کهن آغاز شده و ایران دو بر صفر از حریف خود پیش است.

تیم ملی فوتسال ایران با یک کار تمرین شده توسط ملی‌پوشان خود از روی ضربه اوت و با شلیک دیدنی مهدی کریمی، گل اول بازی را به ثمر رساندند. مهدی کریمی برای دومین مرتبه در برابر تایلند موفق به گلزنی شد و تعداد گل‌های خود در جام ملت‌های فوتسال ۲۰۲۴ آسیا را به عدد پنج رساند.

کد خبر 748826

دیگر خبرها

  • گل اول فوتسال ایران به تایلند +فیلم
  • گل مهدی کریمی به تایلند در جام ملت های فوتسال آسیا (تایلند 0-1 ایران)
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام
  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • رابطه این فیلم ایرانی با ماجرای قتل بابک خرمدین
  • رابطه این فیلم با ماجرای قتل بابک خرمدین | اسم فیلم را عوض کردم تا...
  • پخش گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم از شبکه خبر
  • نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم دینی رضوان آبان ماه برگزار می‌شود
  • روایتی از تشابه ماجرای بابک خرمدین با فیلمی که نامش تغییر کرد
  • امام جمعه اهواز به مسئولان: تنها تا مهر و آبان ماه جاری برای کار کردن وقت دارید