Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید حسینقلی در گفتگو با خبرنگار مهر با اذعان به اینکه اکنون هر نوع برگزاری عروسی و عزا، تهدیدی علیه سلامت مردم است، اظهار کرد: برگزاری مراسمات عروسی و ترحیم از علل شیوع ویروس کرونا بوده است که توجه به این موضوع و نظارت بر عدم برگزاری مراسمات این چنین بر دستگاه های نظارتی الزامی است.

وی با بیان اینکه بنا به گزارش مسئولان شبکه بهداشت و درمان شهرستان، مبنی بر برگزاری جشن‌های عروسی در شهرها و روستاها، آن هم بدون رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و الزامات بهداشتی بوده، بیان داشت: متاسفانه همین بی‌توجهی‌ها، منجر به ابتلای تعداد زیادی از شهروندان به ویروس کرونا شده است و قطعاً افراد مقصر تحت تعقیب قرار گرفته و دستور احضار آن‌ها صادر خواهد شد و این امر صرفاً در جهت حفظ سلامتی مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینقلی تصریح کرد: در شرایط فعلی شهرستان و ضرورت رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک، انتظار این است که مردم همراهی و همکاری لازم را در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با ستاد مبارزه با بیماری کرونای شهرستان و مدافعان سلامت شهرستان داشته باشند.

رییس دادگستری شهرستان سیریک با بیان اینکه تا عمل فعلی صورت نگیرد انفعالی انجام نمی شود، خاطرنشان کرد: برگزاری اجتماعات از جمله مراسم های عروسی و ترحیم در هر نقطه از شهرستان زمینه شیوع ویروس کرونا را فراهم می‌کند، که با توجه به اینکه سلامت عمومی مردم شهرستان را دچار مخاطره می کند، جرم محسوب شده، بنابراین هشدار می‌دهیم در صورت گزارش مبنی بر برگزاری این قبیل مراسمات در هر نقطه شهرستان، برابر قانون اقدام و با افراد متخلف برخورد جدی خواهد شد.

وی ادامه داد: دستگاه قضا در زمینه حفظ سلامت شهروندان با کسی تعارف ندارد و در صورت لزوم عوامل برگزاری مراسم را دستگیر و آنها را راهی زندان می‌کند.

حسینقلی اضافه کرد: طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در شهرستان سیریک بعلت بیماری کرونا ۸ نفر تاکنون جان خودشان را از دست دادند.

کد خبر 5060116

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری هرمزگان ویروس کرونا جشن عروسی مراسم عزاداری ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا توهین به پیامبر بوشهر شهرکرد کرمانشاه گرگان نیروی انتظامی مواد مخدر هفته وحدت پدافند غیرعامل اردبیل ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۰۹۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فومن گفت: ۴۰ نفر از کارکنان شبکه بهداشت و درمان این شهرستان به همراه خانواده هایشان در برنامه کوه پیمائی به مناسبت هفته سلامت شرکت کردند.

نصرالله کوهستانی افزود: در این برنامه ، شرکت کنندگان پس از رسیدن به منطقه بام سبز ماکلوان شهرستان فومن ، با پهن کردن سفره سلامت و خوردن صبحانه سالم برنامه‌ی خود را تکمیل کردند. 

دیگر خبرها

  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • قدرداني از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان از اجراي طرح نور در آذربايجان غربي
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا