Web Analytics Made Easy - Statcounter

این ویروس باعث تشدید اعمال محدودیت های صنفی در استان شد و به دستور ستاد استانی کرونا بسیاری از صنوف با تعطیلی اجباری یا کاهش زمان فعالیت مواجه شدند.

طبق آمار دانشگاه علوم پزشکی در حال حاضر ۳۵۶ نفر بیمار مبنلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند و تاکنون ۳۷۱ نفر از مبتلایان به کام مرگ فرو رفته اند و بنا به گفته معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی فوت های کرونا روندی افزایشی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 کرونا همچنین ایوان و دره شهر از استان ایلام را در ردیف شهرهای پرخطر کشور قرار داد و به دستور استاندار برای این ۲ شهرستان محدودیت های خاصی اعمال می شود.

استان ایلام در واپسین روزهای هفته گذشته میزبان نایب رییس مجلس بود و علی نیکزاد از برخی پروژه های در دست تکمیل و مهم استان از جمله تونل بزرگ کبیرکوه بازدید کرد.

۳۵۶ بیمار کرونا در ایلام بستری هستند

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: ۳۵۶ نفر در این استان بدلیل ابتلا به کرونا در مراکز درمانی بستری هستند که تعداد بستری های جدید ۵۴ نفر است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، دکتر محمد کریمیان روز جمعه اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۳۸ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده و تعداد مبتلایان به ۱۵ هزار و ۸۵۴ نفر رسیده است.

وی افزود: همچنین در ۲۴ ساعت گذشته ۶ مورد فوتی ناشی از کرونا در استان ثبت شد و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۳۷۱ نفر است.

روند فوت مبتلایان کرونا بدون بیماری زمینه ای در ایلام افزایشی است

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: روند فوت ناشی از کرونا در بین مبتلایان بدون بیماری زمینه ای در این استان افزایشی است.

دکتر جمیل صادقی فر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون بر خلاف چند ماه گذشته ۳۰ درصد فوتی های ناشی از کرونا در این استان بدون هیچگونه بیماری زمینه ای هستند و این روند همچنان در حال افزایش است.

وی یادآور شد: این در حالی است که در اوایل شیوع کرونا در این استان در مجموع ۷۵ درصد فوتی ها دارای بیماری زمینه ای بودند و در اوایل شهریور این نرخ به ۹۲ درصد افزایش یافت.

محدودیت های شدید برای مقابله با کرونا در ایلام اعمال می شود

ستاد استانی مبارزه با کرونای ایلام در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به گسترش بیش از پیش کرونا و وضعیت فوق حاد استان، افزایش موارد ابتلا، بستری و فوتی و از طرفی کاهش محسوس رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حفاظتی توسط مردم و صنوف، محدودیت های بیشتری در این استان اعمال می شود.

به گزارش ایرنا، در این اطلاعیه آمده است: در این خصوص نشست فوق العاده ستاد استانی مبارزه با کرونا تشکیل و تصمیماتی برای مقابله با گسترش این بیماری اتخاذ شد.

۳۰ درصد مبتلایان کرونا در ایلام کارمند هستند

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: بیش از ۳۰ درصد کل مبتلایان قطعی به کرونا در این استان که تست پی سی آر آنها مثبت شده است از گروه کارکنان و شاغلان هستند.

 دکتر جمیل صادقی فر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: از مجموع ۱۴ هزار و ۷۱۱ نفر مبتلا به کرونا، چهار هزار و ۵۲۱ نفر کارمند و شاغل ادارات هستند.

وی افزود: متوسط روزانه تست بین ۵۰ تا ۷۰ نفر از شاغلان اعم از کارکنان، نیروهای نظامی و کارمندان بانک ها به طور قطعی مثبت می شود.

قرار گرفتن ۲ شهر ایلام در ردیف ۴۳ شهر پرخطر کشور نگران کننده است

استاندار ایلام با اشاره به افزایش تعداد بیماران کرونایی در بیمارستان های استان گفت: قرارگرفتن ۲ شهرستان ایوان و دره شهر در ردیف ۴۳ شهر پرخطر کشور از نظر کرونا نگران‌کننده است.

قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه شنبه در نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا اظهار داشت: در هفته های اخیر شاهد شدت گرفتن شیوع بیماری کرونا در سطح استان هستیم که این موضوع برای ما نگران کننده است.

وی افزود: شیوع بیماری کرونا به سمت خانواده ها رفته و وقتی در یک خانه فردی مبتلا می‌شود سایر افراد خانواده نیز مبتلا خواهند شد و آمارها رو به افزایش است.

محدودیت های خاص در ایوان و دره شهر اعمال شد

معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام از اعلام محدودیت های خاص برای ۲ شهرستان ایوان و دره شهر در پی تشدید شیوع ویروس کرونا خبر داد و بر نظارت جدی مسوولان امر برای اجرایی شدن آنها تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، محمد نوذری از اعمال محدودیت های شدید برای شهرستان های پرخطر خبر داد و اظهار داشت: بر اساس اعلام کمیته‌های درمان و اجتماعی امنیتی در ۴۳ شهرستان بحرانی کشور که بیشترین میزان ابتلاء به کرونا را دارند، از روز دوشنبه ۵ آبان‌ ماه به مدت یک هفته محدودیت‌های شدید اعمال می‌شود و در صورت لزوم در هفته بعد نیز این محدودیت‌ها اعمال خواهد شد.

مبتلایان کرونا در ایلام با تاخیر به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: الگوی مراجعه افراد مبتلا به کرونا به مراکز درمانی استان دیرهنگام است به طوری که بر اساس آمار ۴۰ درصد افراد فوت شده با حال وخیم به بیمارستان ها و مراکز درمانی مراجعه کرده اند.

به گزارش ایرنا، دکتر محمد کریمیان شامگاه شنبه در نشست ستاد استانی کرونا افزود: اکنون‌ درصد میزان فوتی های کرونا که دارای بیماری زمینه ای هستند در این استان به ۷۳ درصد رسیده است.

به گفته وی وضعیت ابتلای بیماران بر حسب بیماری زمینه ای در مبتلایان نیز ۲۳ درصد است.

کمبود برخی اقلام دارویی در ایلام با توجه به شرایط کرونا دور از انتظار نیست

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: با توجه به افزایش تقاضا در شرایط شیوع کرونا، بروز کمبود برخی اقلام دارویی دور از انتظار نیست زیرا میزان تقاضای برخی داروها قبل و بعد از کرونا قابل مقایسه نیست.

 دکتر مهتاب شاهماری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای تامین داروهای مورد نیاز بیماران کرونایی هم در بخش بستری و هم سرپایی بصورت شبانه روزی در حال پیگیری هستیم.

وی یادآور شد: تقاضا برای داروهایی نظیر ویتامین سی و دی قبل از کرونا و بعد از کرونا قابل مقایسه نیست پس برای مدیریت منابع موجود بر اساس نظرات علمی و کارشناسی اقدام شده است.

فرماندار: دهیاران دره شهر ایلام از برگزاری ۷۰ مراسم ممانعت کردند

فرماندار دره شهر استان ایلام گفت: دهیاران این شهرستان از برگزاری حدود ۷۰ مراسم عروسی و عزا با تجمع زیاد طی چهارشنبه و پنج شنبه هفته گذشته با استفاده از ظرفیت بزرگان ایلات و قبایل ممانعت کردند.

کیانوش محمدنژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: برای مقابله همه جانبه با کرونا در دره شهر، گروهی با عنوان آمران سلامت توسط هلال احمر با نصب چادر در سطح شهرستان فعال شده است که وظیفه این گروه تذکر لسانی و آموزش همگانی در خصوص مقابله با بیماری است.

نیکزاد: ۱۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل تونل کبیرکوه اختصاص می یابد

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش خواهیم کرد تا از محل منابع مورد نظر در سال جاری ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تسریع و تکمیل تونل بزرگ کبیرکوه در استان ایلام اختصاص یابد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی نیکزاد روز پنج شنبه در بازدید از پروژه تونل بزرگ کبیرکوه در شهرستان آبدانان اظهار داشت: تونل کبیرکوه از مهمترین پروژه های راه سازی در کشور است که بهره برداری از آن نقش مهمی در توسعه استان ایلام دارد.

وی با اشاره به حفاری کامل این تونل افزود: بنا به گفته مسوولانی استانی این تونل دارای چهار هزار و ۸۰۰ متر طول است که حفاری آن پایان یافته و هم اکنون عملیات لاینیگ و کف برداری آن در حال انجام است.

۱۵۰ میلیون دلار برای ان جی ال و پتروشیمی دهلران نیاز است

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: برای تسریع در عملیات اجرایی ان جی ال ۳۱۰۰ و پتروشیمی دهلران ۱۵۰میلیون دلار اعتبار ارزی نیاز است.

به گزارش ایرنا، علی نیکزاد روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از ان جی ال دهلران در جمع خبرنگاران افزود: این اعتبار باید از طریق صندوق ارزی توسط بانک ملی اختصاص یابد.

وی ابراز امیدواری کرد: با هماهنگی با بانک تجارت و معاون ارزی بانک مرکزی این مبلغ محقق شود تا شاهد گره گشایی از مشکلات این دو پروژه مهم در دهلران باشیم.

نیکزاد: همه تلاش دولت و مجلس حل مشکلات اقتصادی مردم است

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: تمامی تلاش دولت و مجلس در حال حاضر حل مشکلات اقتصادی مردم است و با جدیت تمام در این زمینه تلاش می‌کنند.

به گزارش ایرنا، علی نیکزاد شامگاه پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان ایلام افزود: در این راستا تلاش می‌شود بین دولت و مجلس و آنچه که در اجراست اتصال برقرار شود. 

وی تاکید کرد: حفظ ارزش پول ملی حلال مشکلات کشور است که اگر این یک کار انجام شود تورم، فساد و رانت ها شکل نخواهد گرفت.

هفت هزار کیلومتر از راه های روستایی بهسازی و آسفالت شد

معاون راه های فرعی و اصلی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: از مهرماه سال گذشته تا کنون هفت هزار کیلومتر از راه های روستایی بهسازی و آسفالت شد.

به گزارش ایرنا، شعبانعلی خاوری در حاشیه بازدید نایب رییس مجلس شورای اسلامی از پروژه های شهرستان دهلران در جمع خبرنگاران به اجرای طرح ابرار در سراسر کشور اشاره و افزود: در این طرح در یک دوره یکساله از مهرماه پارسال تا کنون این میزان از راه های روستایی کشور بهسازی و آسفالت شده است.
وی یادآور شد: سهم استان ایلام بهسازی و آسفالت ۳۵۰ کیلومتر راه روستایی است که عدد قابل توجهی است.

واحدهای مسکن محرومان ایلام به سه هزار واحد افزایش یافت

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: سهمیه واحدهای مسکن محرومان استان ایلام از ۲ هزار به سه هزار واحد افزایش خواهد یافت.

به گزارش ایرنا، عزیزالله مهدیان شامگاه پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان ایلام با حضور نایب رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر نهادهای حمایتی چون بنیاد علوی و یا ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در بخش اجرایی طرح های هادی روستایی مشارکت داشته باشند بنیاد مکسن انقلاب اسلامی نیز به همان میزان مشارکت خواهد داشت.

‌استاندار: ایلام دین بزرگی بر گردن کشور دارد

استاندار ایلام با اشاره به مرزداری مردم این استان در هشت سال جنگ تحمیلی گفت: در این مدت ایلام عملا از توسعه باز ماند و به همین خاطر دین بزرگی بر گردن کشور دارد.

 به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه پنج شنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان ایلام که با حضور نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: امروز با وحدت و همدلی که میان همه مجموعه های مدیریتی وجود دارد مسیر توسعه استان هموارتر شده است.

اجرای فاز دوم محور دهلران اندیمشک نیازمند اعتبار است

نماینده مردم حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: برای عملیات اجرایی فاز دوم چهار بانده کردن دهلران ایلام به اندیمشک خوزستان ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار لازم است.

بهزاد علیزاده روز پنجشنبه در حاشیه سفر نایب رییس مجلس شورای اسلامی به دهلران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:
فاز دوم این مسیر ۱۸ کیلومتر است که ۳۰۰ میلیارد ریال تامین آن شده و رایزنی ها برای تامین مابقی این اعتبار نیز در دستور کار است.

مطالبه گری از مسوولان رویکرد ستاد امر به معروف باشد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: رویکرد جدید ستاد امر به معروف و نهی از منکر، مطالبه گری است و در این مطالبه گری انجام وظیفه مدیران و مسوولان باید در برابر مردم به صورت شفاف باشد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار شامگاه چهارشنبه در دیدار با قائم مقام ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور افزود: شایسته سالاری در واگذاری مسوولیت‌ها مد نظر باشد و افراد کاردان و آگاه به امور بکارگیری شوند.

استاندار ایلام: اعتبارات با اولویت تکمیل طرح های نیمه تمام اختصاص یابد

استاندار ایلام با تاکید بر تکمیل طرح ها و پروژه های نیمه تمام استان تا پایان سال ۹۹، افزود: اعتبارات ملی و استانی با اولویت تکمیل پروژه‌ها و طرح های نیمه تمام استان اختصاص یابد

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه چهارشنبه در نشست اقتصاد مقاومتی استان ایلام اظهار داشت: دستگاه های اجرایی و سایر نهادهای استان بدهی هزینه ای و تملکی خود را از طریق ۲ راه تهاتر و فروش اموال مازاد تسویه کنند.

شیوع کم تحرکی در ایلام ۵۵ درصد است
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: شیوع کم تحرکی در ایلام بi عنوان یکی از عوامل خطر بیماری پوکی استخوان ۵۵ درصد است.

دکتر جمیل صادقی فر روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شیوع دخانیات بعنوان یکی دیگر از عوامل خطر پوکی استخوان در ایلام هفت درصد است.

وی افزود: مصرف لبنیات نیز بعنوان یک عامل پیشگیری کننده قوی در برابر این بیماری در ایلام تنها ۱۰ درصد است.

خروج کالاهای اساسی از مرز مهران ممنوع است

مدیرکل گمرک استان ایلام گفت: صادرات کالاهای اساسی و اقلام ضروری که به طور مستقیم با سفره مردم ارتباط دارد، از مرز بین المللی مهران ممنوع است.

روح الله غلامی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این ممنوعیت شامل کالاهای اساسی از جمله برنج، گوشت، مرغ، قند و شکر و دیگر کالاهای ضروری است که ارتباط مستقیم با سفره و معیشت مردم دارد. 

قرارگاه محرومیت زدایی به سایر مناطق محروم ایلام تعمیم می یابد

استاندار ایلام با اشاره به عملیات عمرانی و اعتبارات تخصیص یافته در دو شهرستان ملکشاهی و هلیلان، گفت: قرارگاه محرومیت زدایی به سایر مناطق محروم و کم برخوردار استان تعمیم خواهد یافت.

به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز سه شنبه در نشست محرومیت زدایی هلیلان و ملکشاهی اظهار داشت: آغاز محرومیت زدایی در دو شهرستان هلیلان و ملکشاهی با ایجاد قرار گاه همراه بود که چهار کمیته محرومیت‌زدایی، اجتماعی، اقتصادی و عمرانی فعالیت می کنند.

دادرسی الکترونیکی در همه حوزه‌های قضایی ایلام راه‌اندازی شد

رییس کل دادگستری ایلام گفت: در راستای سیاست‌های راهبردی قوه قضاییه به ‌خصوص اجرای برنامه چهارم توسعه قضایی و روزآمد کردن بهره‌برداری از فناوری‏‌های نوین، دادرسی الکترونیکی در همه حوزه‌های قضایی استان راه‌اندازی شده است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری استان ایلام، علی دهقانی اظهار داشت: شرایط خاص کنونی مقابله با ویروس کرونا، فرصت کم ‌نظیری برای قوه قضاییه فراهم ‌آورده است تا با استفاده از ظرفیت‌های قانونی موجود اقدام به توسعه فرآیندهای قضایی با بهره گیری از فناوری های نوین نماید.

مرکز رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی در ایلام افتتاح شد

مرکز شبانه‌ روزی فوریت‌های رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی ایلام روز دوشنبه با حضور استاندار و جمعی از مسوولان استانی در اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان رسما افتتاح و آغاز به کار کرد.

به گزارش ایرنا، استاندار ایلام در حاشیه مراسم افتتاح این مرکز هدف از راه اندازی آن را حذف بروکراسی اداری و گردشگری در ادارات دانست و اظهار داشت: راه اندازی این مرکز باعث خواهد شد تا هر جا مانعی برای تولید و اشتغال و سرمایه گذاری ایجاد شود در این مرکز مرتفع گردد.

۱۸۸ واحد مسکن مهر ایلام بدون متقاضی است

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام گفت: ۱۸۸ واحد مسکن مهر در این استان متقاضی ندارند و بدلیل مشکلات حقوقی تعاونی‌ها بلاتکلیف است.

علی‌اصغر کاظمی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یک هزار و ۶۹۸ واحد نیز در مجموع با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در حال تکمیل است.

وی یادآور شد: ۱۱ هزار و ۷۱۳ واحد مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت استان ایلام در حال ساخت است که هفت هزار و ۸۷ مورد در قالب تعاونی، یک هزار و ۱۵۲ مورد در قالب سه جانبه و سه هزار و ۴۷۴ مورد نیز به شکل خودمالک احداث می‌شوند.

برچسب‌ها ایلام ویروس کرونا علی نیکزاد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام ویروس کرونا علی نیکزاد ایلام ویروس کرونا علی نیکزاد اخبار کنکور گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی نایب رییس مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی گفت قاسم سلیمانی دشتکی توسعه استان ایلام استاندار ایلام محدودیت های شدید بهسازی و آسفالت بیماری زمینه ای ایوان و دره شهر کرونا در ایلام گزارش ایرنا محرومیت زدایی ناشی از کرونا مراکز درمانی یادآور شد اعمال می شود شنبه در نشست اختصاص یابد ستاد استانی راه اندازی محدودیت ها علی نیکزاد پروژه ها طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۰۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمالی کشور

سرهنگ احمد شیرانی، در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت الی ساعت ۶ بامداد یکشنبه ۱۶ اردیبشهت ۱۴۰۳، از محور‌های کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعکس ممنوع است.

وی افزود: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرهنگ شیرانی در خصوص تردد در محور کرج-چالوس گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس کماکان ممنوع است.

وی با اشاره به اعمال محدودیت تردد شمال به جنوب گفت: محدودیت قطعی تردد در روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت برای انواع وسایل نقلیه از ساعت ۰۸:۳۰ از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال می‌شود. (شمال به جنوب)

رییس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: از ساعت ۱۰:۳۰ ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه اعمال می‌شود و از ساعت ۲۴ یکطرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

وی گفت: پیش بینی محدودیت تردد در صورت پر حجم بودن ترافیک: از ساعت ۱۰ از مرزن آباد به سمت تهران انسداد به صورت کامل اعمال می‌شود. (شمال به جنوب) و از ساعت ۱۲ از ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) یکطرفه اعمال می‌شود و همچنین از ساعت ۲۴ یکطرفه اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

وی درباره اعمال محدودیت تردد جنوب به شما گفت: محدودیت قطعی تردد در روز شنبه ۱۵ اردیبهشت برای انواع وسایل نقلیه از ساعت ۰۸:۳۰ از ابتدای آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود؛ و از ساعت ۰۹:۳۰ از ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت اعمال می‌شود.

سرهنگ شیرانی ادامه داد: از ساعت ۱۱:۳۰ از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه اعمال می‌شود. (شمال به جنوب) و از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌گردد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا گفت: تردد از مسیر جاده قدیم کرج-چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۷ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

وی با در خصوص پیش بینی محدودیت تردد در صورت پرحجم بودن ترافیک گفت: روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ممنوعیت تردد برای انواع وسایل نقیله از ساعت ۱۱ از ابتدای آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود از ساعت ۱۲ از ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال می‌شود.

وی ادامه داد: از ساعت ۱۴ از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه (شمال به جنوب) و از ساعت ۲۴ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

سرهنگ شیرانی گفت: از مسیر جاده قدیم کرج-چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌ها از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

وی درباره محدودیت تردد در محور هراز گفت: تردد انواع تریلردر محور هراز همچنان ممنوع وتردد انواع کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ بامداد چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت الی ساعت ۲ بامداد یکشنبه ۱۶ اردیبهشت از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی از روز چهارشنبه تاریخ ۱۲ اردیبهشت الی روز شنبه تاریخ ۱۵ اردیبهشت به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.

وی درخصوص تردد در محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس گفت: تردد انواع تریلر‌ها کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ الی ۲۴ پنجشنبه و جمعه در محور فوق ممنوع است. همچنین در محور آستارا اردبیل و بالعکس تردد انواع تریلر‌ها کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ الی ۲۴ پنجشنبه و جمعه تاریخ‌های در محور فوق ممنوع است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در مازندران
  • هراز و کندوان تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • چند کشور غربی به دنبال کاهش فروش تسلیحات نظامی به اسراییل هستند
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • محدودیت‌های تردد جاده‌ای در تعطیلات ۳ روزه اعلام شد | جاده چالوس در کدام روزها یکطرفه است؟
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته
  • اعلام محدودیت ترافیکی تعطیلات پیش رو در جاده‌ها
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمالی کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته اعلام شد/ این جاده ها تعطیلات آخر هفته یکطرفه می‌شوند
  • چند باوراشتباه درباره بیماری ام اس