Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، مطبوعات اسپانیا در روز شنبه 10 آبان – 31 اکتبر به مهمترین مسائل ورزشی در این کشور واکنش نشان دادند.

بررسی روزنامه‌های روز گذشته را می‌توانید در اینجا بخوانید.

مارکا جلد اصلی امروز خود را به قهرمانان ورزشی کشور اسپانیا در تمامی رشته‌ها اختصاص داد و با تیتر «قهرمانان تسلیم نمی‌شوند» به تمجید از آنان پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارکا نوشت که جلد امروز را به قهرمانان ورزشی در طول تاریخ که هیچوقت دست از تلاش برنداشتند اختصاص می‌دهد.

آ.اس چاپ مادرید با تیتر «زیدان صلح می‌خواهد» از میانجی‌گری او در خصوص درگیری زیدان و وینیسوس نوشت.

در بازی رئال مادرید مقابل مونشن گلادباخ درگیری در رختکن بین 2 مهاجم اصلی رئال مادرید شکل گرفت که سوژه رسانه‌ها شد و می‌توانید خبر آن را در اینجا بخوانید.

زیدان پس از درگیری بنزما و وینیسوس از آنها خواست که اختلافات را کنار گذارند و برای بازی بعدی مادرید خود را آماده کنند.

امروز در رقابت‌های لالیگا رئال مادرید به مصاف هوئسکا می‌رود.

رسانه‌های بارسایی به تولد 18 سالگی «آنسو فاتی» پرداختند. ستاره آبی‌اناری که درخششی فراوان در تیم بارسا و تیم ملی اسپانیا از خود به جا گذاشته به تازگی 18 ساله شد.

موندو دپورتیوو تیتر «فاتی 18 ساله شد» را برای جلد امروز خود به کار برد. موندو نوشت که فاتی می‌خواهد برای بازی مقابل آلاوس که امشب برگزار می‌شود کادوی تولد خود را به طرفداران هدیه دهد.

او در 11 بازی بارسلونا در کل مسابقات توانسته 5 گل به ثمر رساند.

اسپورت نیز با تیتر «تولدت مبارک» از جشن تولد آنسو فاتی نوشت و از بازی امشب بارسا مقابل آلاوس صحبت کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بارسلونا فاتی زیدان بنزما وینیسیوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۰۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!

به گزارش جام جم آنلاین، فقط چهار هفته تا پایان بوندسلیگا زمان باقی مانده و قبلا قهرمانی لورکوزن قطعی شده است. امروز بایرن در خانه میزبان آینتراخت فرانکفورت بود. دیداری بین تیم‌های دوم و ششم جدول که به دلیل شکست سنگین بازی رفت، برای بایرن انتقامی بود.

بایرن که بازی را رئال را نیز در پیش دارد، می‌خواست برنده شود تا با روحیه به لیگ قهرمانان برسد.

مونیخی‌ها در دقیقه ۹ بازی به گل رسیدند. کار اصلی را کنراد لایمر انجام داد که در وسط زمین توپربایی کرد و با سرعت به درون محوطه جریمه رسید. او سپس با یک پاس عرضی هری کین را صاحب توپ کرد تا او دروازه خالی را باز کند.

۱۴ دقیقه بعد آینتراخت پاسخ این گل را داد.

هوگو اکیتیکه به زیبایی از بیرون محوطه جریمه با یک شوت زیبا مانوئل نویر را مغلوب کرد تا بازی ۱-۱ شود.

در دقایق پایانی نیمه اول گریرو از چند قدمی دروازه نتوانست گلزنی کند و دروازه بان فرانکفورت به کمک تیر دروازه مانع به گل رسیدن بایرن شد تا نیمه اول ۱-۱ مساوی شود.

در دقیقه ۵۸ بازی ضربه آرنج رابین کخ به توخاس مولر را داور بعد از بازبینی صحنه پنالتی گرفت. سه دقیقه بعد هری کین پشت توپ ایستاد و گل دوم خود و تیمش را زد. این گل شماره ۴۲ فصل کین بود تا به بهترین رکورد گلزنی دوران فوتبالش دست یابد.

در ادامه بایرن بازی را کاملا تحت کنترل داشت و حتی می‌توانست بر تعداد گل هایش نیز اضافه کند، اما در نهایت همان دو گل برای ثبت پیروزی کافی بود. به این ترتیب مونیخی‌ها با برد به بازی حساس دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال رسیدند.

دیگر خبرها

  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • زین الدین زیدان و وینیسیوس جونیور، تماشاگران ویژه بازی رافائل نادال در تنیس اوپن مادرید + عکس
  • سلطان گولر: رئال تسلیم جواهر ترک
  • بایرن داغ رئال مادرید را تازه کرد! (عکس)
  • تاکه فوسا کوبو: رئال مادرید مقابل ما خوش شانس بود
  • نگاهی به آمار خیره‌کننده رئال در فصل جاری
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!