Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محسن الدالی» سخنگوی مجمع قضایی ویژه مبارزه با تروریسم در تونس گفت که اجرای تحقیقات درباره حقیقت وجود گروه موسوم به «المهدی» در جنوب این کشور آغاز شده است.

الدالی افزود که اجرای تحقیقات شامل میزان مشارکت و دست داشتن این گروه در حمله نیس است.

طبق گزارش شبکه الجزیره، به گفته الدالی تحقیقات در این باره پس از آن آغاز شد که شخصی اخیرا با افتتاح حساب کاربری در شبکه‌های اجتماعی مدعی عضویت در این گروه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر منابع خبری گزارش دادند که عامل حمله در شهر «نیس» یک جوان ۲۱ ساله تونسی به نام «ابراهیم العویساوی» است که بتازگی وارد فرانسه شده است.

روز پنج‌شنبه گذشته یک فرد مسلح با چاقو به سمت افرادی در نزدیکی کلیسای «نوتردام» شهر نیس واقع در جنوب فرانسه حمله کرد که به گفته پلیس دستکم سه نفر در این حمله کشته شدند.

همچنین شهر «آوینیون» واقع در جنوب شرقی فرانسه نیز شاهد تیراندازی پلیس به یک فرد مسلح به چاقو بود که به کشته شدن وی انجامید. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/ص

منبع: فارس

کلیدواژه: حمله نیس تونس فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۰۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی به قوه قضاییه ارجاع شد

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون کشاورزی درباره تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در خصوص عملکرد سازمان حفظ نباتات در ممانعت از تولید سموم کشاورزی داخلی و واردات نمونه خارجی آن در اجرای ماده ۲۱۲ آئین نامه داخلی مجلس در دستورکار قرار گرفت که با موافقت وکلای ملت، این گزارش به قوه قضائیه ارجاع شد.

در حال تکمیل

کد خبر 6086035 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • حمله تروریستی به المپیک خنثی شد
  • واردات موز صرفاً از محل صادرات گروهی از کالاها مجاز است
  • عامل حمله به کنسولی ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • ۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم
  • محکومیت عامل حمله به ساختمان کنسولی ایران در پاریس به حبس | متهم: می خواستم از مقامات ایران انتقام بگیرم!
  • عامل حمله به ساختمان کنسولی سفارت ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • ارسال گزارش تحقیق و تفحص سازمان حفظ نباتات به قوه قضائیه
  • سازمان ملل خواهان تحقیق درباره گور جمعی کشف شده در جنوب نوار غزه شد
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به یک خودرو در جنوب لبنان
  • گزارش تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی به قوه قضاییه ارجاع شد