Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@06:27:09 GMT

کاربران تیک تاک ناجی اپ چینی در آمریکا شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۰۳۷۵

کاربران تیک تاک ناجی اپ چینی در آمریکا شدند

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، به نقل از انگجت، یک بار دیگر تیک تاک از ممنوعیت گسترده در آمریکا نجات یافت.

یک قاضی در دادگاه فدرال در واکنش به شکایت ۳ کاربر تیک تاک به طور موقت ممنوعیتی که قرار بود از ۱۲ نوامبر بر این اپلیکیشن چینی وضع شود را مسدود کرد.

این دومین باری است که ممنوعیت تصویب شده توسط دولت آمریکا با حکم دادگاه های این کشور مسدود می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ماه سپتامبر یک قاضی فدرال، تلاش دولت ترامپ برای حذف اپلیکیشن در اپ استورهای آمریکایی را مسدود کرد. اما رای این دادگاه به وجهه دیگر دستور وزارت بازرگانی مبنی بر ممنوعیت هرگونه استفاده از تیک تاک از تاریخ ۱۲ نوامبر به بعد را شامل نمی شد.

همین امر مبنای شکایت ۳ کاربر تیک تاک شد. آنها در شکایت خود ادعا کردند ممنوعیت اپ چینی به کسب و کارشان خسارت می زند. درهمین راستا دادگاه نیز ممنوعیت استفاده از تیک تاک در آمریکا از ۱۲ نوامبر به بعد را به طور موقت مسدود کرد.

واشنگتن پست در گزارشی در این باره اشاره می کند احتمال اعتراض وزارت دادگستری آمریکا به این رای وجود دارد. همچنین تیک تاک منتظر نهایی شدن  معامله اورکل و والمارت است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1079132 برچسب‌ها تیک تاک کاربران اینترنت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تیک تاک کاربران اینترنت تیک تاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۰۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه علوم سیاسی (سیانس پو) پاریس را مسدود کردند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، خبرگزاری رویترز نوشت: دانشجویان فرانسوی در حالی که شعار حمایت از فلسطینی‌ها را سر داده بودند، پرچم‌های فلسطین را در پنجره‌ها و ورودی ساختمان این دانشگاه به اهتزاز درآوردند.

تعدادی از دانشجویان چفیه‌هایی به رنگ سیاه و سفید که به نماد ابراز همبستگی با غزه تبدیل شده است، بر سر داشتند.

رویترز به نقل از یک دانشجوی ۲۲ ساله در مقطع کارشناسی ارشد مطالعات حقوق بشر و انسانی دانشگاه سیانس پو نوشت: وقتی که ما اتفاقاتی را که در آمریکا و اکنون در استرالیا رخ می دهند، مشاهده می کنیم واقعا امیدواریم که این اتفاقات در فرانسه نیز رخ دهند. جهان آکادمیک باید نقش خود را در این زمینه ایفا کند.

دانشجویان فرانسوی از دانشگاه علوم سیاسی پاریس خواستند جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کنند.

یک دانشجوی ۲۰ ساله دیگر نیز که در مقطع کارشناسی رشته مدیریت دولتی در این دانشگاه تحصیل می کند، گفت: بسیار خرسند هستیم که دانشجویان در دانشگاه های بیشتری بسیج می شوند.

این معترض فرانسوی گفت: امیدواریم این اعتراضات به همه دانشگاه ها و خارج از آن گسترش یابد... ما تا وقتی که نسل‌کشی غزه پایان نیافته تسلیم نمی شویم.

رویترز نوشت دانشگاه سیانس پو به درخواست این رسانه برای اظهارنظر پاسخی نداده است.

برخی از رسانه های فرانسوی گزارش دادند: چهارشنبه شب، پلیس فرانسه گروهی از دانشجویان را که مقابل این دانشگاه را مسدود کرده بودند، متفرق کرد. سیاستمداران چپ‌گرا، این اقدام دانشجویان را محکوم کردند.

دور تازه درگیری بین پلیس و دانشجویان بر سر جنگ غزه روز پنجشبه در دانشگاه های آمریکا در گرفت و ابهاماتی را درباره شیوه برخورد با دانشجویان با توسل به قوه قهریه به منظور سرکوب دانشجویان برانگیخت.

اعتراضات دانشجویی در آمریکا از زمان بازداشت های گسترده در دانشگاه کلمبیا در هفته گذشته شدت گرفته است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • واکنش کاربران به اعتراضات دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از فلسطین
  • سه پهپاد «ام‌کیو ۹ ریپر» آمریکا از ماه نوامبر در یمن ساقط شده‌اند
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند+ عکس
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه «سیانس پو» پاریس را مسدود کردند
  • دانشجویان فرانسوی ورودی دانشگاه علوم سیاسی (سیانس پو) پاریس را مسدود کردند
  • ماجرای شبکه اجتماعی تیک تاک و ممنوعیت در آمریکا به کجا رسید؟
  • شکایت از پورتو به‌خاطر مهدی طارمی!