Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور گفت: راز ماندگاری اقتدار و استقلال مسلمین در تقویت و ترویج وحدت و یکدلی می باشد.

«حجت الاسلام والمسلمین ایوب میرخانی» با تبریک فرا رسیدن میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) و هفته وحدت به مردم شریف استان سیستان وبلوچستان به خبرنگار شبستان اظهار داشت:بانگ ملکوتی «اشهدا ان محمد رسول الله» که امروز در سراسر گیتی طنین انداز شده است، ترنم آسمانی دعوت حق تعالی برای وحدت و همدلی مسلمانان و آزادیخواهان عالم و راز ماندگاری اقتدار و استقلال مسلمین و تقویت و ترویج وحدت و یکدلی می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور یادآور شد: امروزه میراث بزرگ حضرت محمد(صلی الله علیه و آله) برای مسلمانان دعوت آنان به وحدت است، پیام روشن رسول گرامی اسلام(صلی الله علیه و آله) که می‌فرمایند: الجَماعَهُ رَحمَهٌ و الفُرقَهُ عذابٌ "وحدت مایه رحمت و تفرقه موجب عذاب است" بیانگر اهمیت یکپارچگی امت اسلام در این دین مبین است.


میرخانی یادآور شد: خدای بلند مرتبه را شاکریم که در استان سیستان و بلوچستان جلوه ی باشکوه وحدت و یکپارچگی بین همه اقوام و ادیان الهی به مدد اندیشه ی بلند و همت والای مردمان این دیار به وضوح مشهود است و همگی تحت لوای پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با صلح و آرامش در کنار یکدیگر زندگی می نمایند.

 

وی افزود: اینجانب فرا رسیدن هفته وحدت، ولادت خجسته و پرمیمنت ختم المرسلین، رحمه للعالمین، فخر عالم و آدم، پیام‌آور عزت، رحمت وسعادت کلّ بشر حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه وآله وسلم) و نیز ولادت سبط پاکشان امام جعفر صادق (علیه السلام) را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: فخر عالم آزادیخواهان عالم صلح و آرامش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۰۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام برومند رازیانی در دیدار با دبیر ستاد صبر کردستان اظهار کرد: صلح و سازش امری ارزشمند وخداپسندانه است که باید در جامعه رواج یابد.

وی افزود: اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان با داشتن ظرفیت تشکل‌های مردمی می‌تواند در راستای ترویج فرهنگ صلح قدم بردارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان فعالیت ۲۰۰ کانون فرهنگی تبلیغی در سطح استان، وجود ۸۰۰ مداح اهل تسنن و تشیع، وجود بیش از ۸۰۰ هیات مذهبی در استان و وجود موسسات و خانه‌های قرآنی و فعالان عرصه قرآنی استان را ظرفیتی برای ترویج فرهنگ صلح و سازش در استان برشمرد.

وی اذعان کرد: با امضای تفاهمنامه این اداره‌کل با ستاد صبر استان می‌توان در راستای تقویت صلح و سازش در جامعه تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام رازیانی اضافه کرد: باید گذشت و بخشایش در میان مردم جامعه تبدیل به یک فرهنگ شود.

کد خبر 6092632

دیگر خبرها

  • برگزاری گرامیداشت روز معلم در بخش شمیل بندرعباس
  • ساخت مسجد جامع سکینه خاتون (س) در شهرک گلستان شیراز
  • تقویت و ترویج آثار شهید مطهری موجب بصیرت افزایی
  • آیت‌الله علم‌الهدی:تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود/ ترویج حجاب، نیازمند مزج اجتماعی و منطق تبیین
  • گذشت و بخشش باید در جامعه تبدیل به فرهنگ شود
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • لزوم ترویج روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی در جامعه
  • روحیه غیرت و جوانمردی ورزشکاران باستانی باید در جامعه ترویج شود
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • اعتراض علیه سیاست‌های ضد اسلامی دولت آلمان در هامبورگ