Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس انجمن دارت استان و هیات کارگری استان کهگیلویه و بویراحمد از قهرمانی مهتاب صادقی در رقابتهای دارت مجازی کارگران کشور خبر داد.

سید عبدالله حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: سومین دوره مسابقات دارت مجازی کارگران کشور بمناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با همکاری فدراسیون ورزش کارگری (کمیته دارت) و انجمن دارت جمهوری اسلامی ایران و شرکت شاهرود کارکیا به جهت مقابله با ویروس کرونادر سطح کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این دوره از رقابتها ۷۲ آقا و ۴۲ خانم از استانهای سراسر کشور شرکت داشتند و در ۱۶ گروه با هم رقابت و دو نفر برتر هر گروه به مرحله حذفی صعود کردند.

رئیس انجمن دارت هیات کارگری استان ادامه داد: چهار بازیکن راه یافته به مرحله نهایی بخش بانوان، آذر شاکریان از چهار محال بختیاری، محبوبه کارگر از استان یزد، مهتاب صادقی از کهکیلویه و بویراحمد و بنت الزهرا گریوانی از خراسان شمالی راهی مرحله نیمه نهایی این مسابقات شدند.

حسینی تصریح کرد: در نیمه نهایی این مسابقات، مهتاب صادقی از کهگیلویه و بویراحمد از سد محبوبه کارگر از یزد گذشت، بنت الزهرا گریوانی از خراسان شمالی بر آذر شاکریان از چهارمحال و بختیاری غلبه و راهی مرحله فینال شدند.

وی بیان کرد: در فینال این مسابقات مهتاب صادقی از استان کهگیلویه و بویراحمد مقابل بنت الزهرا گریوانی از خراسان شمالی پیروز شد و مقام قهرمان این دوره از مسابقات را کسب کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی كهگيلويه و بويراحمد کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۰۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، قباد مبشری ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این بسته ها، به همت مرکزنیکوکاری «سمت خدا» بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد

وی بیان داشت: یکی از مهمترین اقدامات کمیته امداد، توسعه و جلب مشارکت های مردمی و تأسیس مراکز نیکوکاری در همین راستا بوده است.

مبشری افزود: مراکزنیکوکاری در سطح ملی و استانی با نگاه محله محور سعی دارند تا نیازمندی خانواده‌های بی‌بضاعت را رفع کنند.

وی اظهار داشت: مرکزنیکوکاری «سمت خدا» و ویژه برنامه سمت خدا، با هدف حمایت از خانواده‌های نیازمند، در اقدامی خداپسندانه اقدام به تهیه و توزیع بسته‌های گوشت قرمز کرده است.

مبشری تصریح کرد: در مجموع با مشارکت مرکز نیکوکاری سمت خدا با اولویت زنان سرپرست خانوار، ایتام و سالمندان چهار هزار و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز، به ارزش دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شد.

کد خبر 6093271

دیگر خبرها

  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • رقابت قرآنی ۱۲۰۰ دانش‌آموز و معلم در کهگیلویه و بویراحمد
  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی