Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهاد افشار روز شنبه در جلسه مشترک شهردار منطقه ۲۰ با دبیر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران که با محوریت بررسی طرح های زون گردشگری این منطقه برگزار شد افزود: پیوستگی در زون گردشگری به توسعه گردشگری این منطقه کمک کند و تاثیرات مثبتی در جذب گردشگر، رونق اقتصادی و ارتقای کیفی زندگی شهروندان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی باقدردانی از کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران به واسطه سنجش شهر با شاخص های جهانی افزود: ری شهری با قدمت و پیشینه تاریخی است و وجود آثار تاریخی و مذهبی از جمله حرم حضرت عبدالعظیم(ع)، برج طغرل، باروی ری، چشمه علی، دژ رشکان و آتشکده ری از جمله هویت های این شهر و در جذب گردشگر بسیار موثر است.
این مسئول با اشاره به قدمت چندین هزار ساله بناهای تاریخی و مذهبی شهرری خاطرنشان کرد: وجود امامزاده ها در این شهر ظرفیت دیگری است که می تواند موجب جذب گردشگر شود به طور مثال آستان امامزاده عبدالله و آرامگاه ابن بابویه با توجه به قدمت و هویت فرهنگی و میراثی آن به واسطه مشاهیری که در آن مدفون هستند حائز اهمیت است و می تواند یکی از جاذبه های گردشگری باشد.

دبیر کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران ضمن تقدیر از طرح های گردشگری پیشنهادی این منطقه با اشاره به حمایت کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از توسعه ظرفیت های گردشگری جنوب پایتخت گفت: وجود اماکن مذهبی، تاریخی و فرهنگی فراوان در این منطقه، ظرفیت بالایی را برای رونق فعالیت های گردشگری و توسعه صنایع خلاق در جنوب تهران فراهم ساخته است.

دکتر ناصر بیات افزود: شهر خلاق، شهری است که ظرفیت پذیرش تنوع و نوآوری فرهنگی و هنری را دارد و از آن برای رونق اقتصاد و فرهنگ و هنر و توسعه پایدار و زیست‌پذیری بهره ‌می‌برد و مقصد مناسبی برای جذب گردشگران می‌شود.

وی تاکید کرد: طرح های ویژه در زون گردشگری ری و پتانسیل تاریخی و مذهبی ری می تواند شهرری را به سمت تبدیل به شهر خلاق سوق دهد.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

برچسب‌ها شهرستان ری گردشگری شهرداری منطقه بیست تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری گردشگری شهرستان ری گردشگری اخبار کنکور اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران کمیسیون فرهنگی زون گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۰۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند

به گزارش خبرآنلاین لرستان در متن سید فرهاد ناصری نیا آمده است : کار و تلاش لازمه بقا و تداوم حیات بشر و نماد عزت و بالندگی فردی و اجتماعی یک کشور و ملت است .کارگران پرچم داران عرصه اقتصاد مقاومتی و سفیران رشد و توسعه اقتصادی و رونق تولید کشور هستند، و در این راستا هزاران اندیشه خلاق و نو در عرصه تولید و خدمات وجود دارد که رشد و کیفیت تولید و توسعه کشور شاهدی بر این مدعاست.

توجه به قشر زحمتکش و مولد کارگر در طول عمر پر برکت انقلاب اسلامی، میدان دار عرصه تولید و اشتغال بوده و به عنوان عضو موثر و نیروی محرکه چرخه اقتصاد کشور و به مدد تعهد و وجدان کاری و اندیشه های خلاقانه،توانسته است نقش کلیدی خود را در راه توسعه و سازندگی کشور به خوبی ایفا کند.

امروز نیز با همان اراده سترگ و مصمم تر از همیشه، در تلاش است تا با حضور پرشور، نشاط و شورآفرین درجبهه اقتصاد و تولید، مسیر رونق و شکوفایی اقتصادی و جهش تولید را بیش از پیش هموار نماید؛ شکی نیست که حمایت از کالای ایرانی، حمایت مستقیم از کارگران و زحمتکشان عرصه تولید ، گامی بلند در جهت رونق و پویایی چرخه اقتصاد کشور خواهد بود.

اهمیت دادن به کار و تولید و تکریم کارگر ایرانی به عنوان یک ارزش و یک وظیفه عمومی است و کار و کارگر زمانی برای یادآوری این ارزش‌هاست . ما نیز با گرامیداشت این روز تلاش خواهیم کرد تا گوشه‌ای از زحمات آنان را قدردانی کنیم.

اینجانب به عنوان عضو کوچکی از جامعه بزرگ کار و تولید هفته کار و کارگر را به همه تلاشگران و کارگران عزیز و دست اندر کاران تولید صمیمانه تبریک عرض می نمایم توفیق روزافزون همراه باسلامتی و سعادتمندی شما را از درگاه پروردگار مسئلت می نمایم.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898925

دیگر خبرها

  • منطقه ترشاب خاش یکی ازجاذبه‌های گردشگری سیستان وبلوچستان
  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی
  • سازه جدید در عمارت منسوب به «فخرالدوله» برچیده شد
  • ماجرای سازه جدید در عمارت تاریخی که شهرداری قالیباف به انجمن مداحان واگذار کرده بود
  • اجرای طرح احیا باغات و بافت تاریخی شهر شاهدیه
  • محوطه تاریخی نوشیجان در فهرست موقت یونسکو ثبت می‌شود
  • نمای عمارت منصوب به فخرالدوله به حالت اولیه برگشت
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • توسعه 16 هکتاری پایانه ترانزیت و صادرات ارس / کریدور سبز برای تسهیل تجارت ایجاد می شود
  • ملایر ظرفیت خوبی برای رونق اقتصادی غرب کشور دارد