Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران از افزایش ۱۳ درصدی مرگ و میر ناشی از مصرف موادمخدر خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران گفت: در شش ماه نخست امسال ۳۴ نفر بر اثر عوارض ناشی مصرف موادمخدر در سطح استان جان خود را از دست دادند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 13 درصد افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: از کل فوتی های سوء مصرف مواد مخدر 30 مرد و مابقی زن هستند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان مازندران خاطرنشان کرد: معمولاً مرگ و میر ناشی از سوء مصرف مواد مخدر در نیمه دوم سال به دلیل عوارضی از جمله سوء تغذیه و سرمازدگی در کارتن خواب‌های معتاد بیشتر است. 

این مقام اجرایی استان، افزایش سطح آگاهی در مورد عوارض ویرانگر اعتیاد و آموزش صحیح پیشگیری از بروز سوء مصرف مواد را اساسی ترین گام در مبارزه با این بلای خانمانسوز دانست.

 آمار فوتی ناشی از سوء مصرف موادمخدر در سال گذشته ۸۰ نفر بوده است.

لینک کوتاه: asriran.com/003A5y

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کارتن خواب معتاد سوء مصرف مواد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۰۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از ستاد نظارت گمرکات خراسان رضوی، کارشناسان گمرک دوغارون موفق شدند با استفاده از دستگاه ایکس ری کامیونی، حین کنترل کامیون‌های ورودی به کشور، این مواد را کشف کنند.   مواد کشف شده از نوع هرویین فشرده و شیشه، به طرز ماهرانه‌ای داخل کابین راننده جاسازی شده بود.

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۱ درصدی صادرات مشتقات نفتی ایران به قاره آفریقا
  • کشف حدود ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر صنعتی در تایباد
  • افزایش ده درصدی مصرف برق در خراسان رضوی
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • مواد شیمیایی ماریجوانا 5 برابر سیگار
  • افزایش ۶ درصدی مصرف برق
  • افزایش ۱۴ درصدی پرداخت زکات فطره در هرمزگان
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد از مرز تمرچین