Web Analytics Made Easy - Statcounter

ویژه‌برنامه «اشراق» با موضوع «قرآن پیامبر(ص) از عناصر وحدت آفرین» از رادیو وحدت پخش می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا،  ویژه‌‌برنامه اشراق همزمان با هفته وحدت با توجه به آیات ۹۲ سوره مبارکه انبیاء، ۲۷ و ۲۸ سوره مبارکه فاطر، ۱۰۳ سوره مبارکه آل عمران و آیه ۱۰ سوره مبارکه حجرات به موضوع «قرآن پیامبر(ص) از عناصر وحدت آفرین» می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه به مباحثی همچون منظور از وحدت، فرق بین وحدت و اتحاد و همچنین اختلاف مطلوب و غیر مطلوب از منظر قرآن اشاره می شود

همچنین در برنامه  اشراق به راهکارهای قرآن برای رفع اختلاف بین مسلمانان با توجه به آیات ۲۱۳ سوره مبارکه بقره، ۴ سوره مبارکه صف، ۵۹ سوره مبارکه نساء و آیه ۱ سوره مبارکه انفال پرداخته می‌شود.

در ادامه سلسله مباحث این برنامه سیره وحدت آفرین پیامبر(ص) و امام صادق(ع) با توجه به آیات ۱۰۳ و ۱۵۹ سوره مبارکه آل عمران و ۶۳ سوره مبارکه انفال بررسی می شود

یادآور می‌شود، برنامه به تهیه کنندگی مونا توسلی، به کارشناسی مجید قربانعلی از ساعت۱۳ به مدت ۳۰ دقیقه از رادیو وحدت روی موج اف ام ردیف۹۵.۵ پخش می‌شود

رادیو وحدت رادیویی مناسبتی است که از اول ماه ربیع الاول تا میلاد حضرت رسول ص برنامه دارد

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هفته وحدت رادیو وحدت برنامه اشراق سوره مبارکه رادیو وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۰۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل

بهروز رحیم‌زاده با اشاره به فرا رسیدن هفته کار و کارگر و اجرای برنامه‌های متعدد در این هفته گفت: ۵۵ برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در سطح استان اردبیل اجرایی خواهد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل به آغاز هفته کارگر با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» اشاره کرد و افزود: در این هفته برنامه‌های متنوع برای برگزاری برنامه‌ ریزی شده است که از جمله می‌توان به سخنرانی در خطبه‌ی پیش از نماز جمعه، حضور مدیران و مسؤولان اداره تعاون و رفاه در مزار شهدا و غبارروبی اشاره کرد.

او بیان کرد: حضور در کارخانجات و دیدار چهره به چهره با کارگران و کارفرمایان به همراه تجلیل از کارگران نمونه و برگزاری مسابقات و رویدادهای فرهنگی، ورزشی و همچنین برگزاری میز خدمت در محل مصلی از دیگر برنامه‌های مهم این هفته است.

رحیم‌زاده با بیان اینکه در سطح شهرستان‌ها و تشکل‌های کارگری و کارفرمایی نیز چندین برنامه اجرایی خواهد شد، گفت: برگزاری ورزش‌های صبحگاهی در محل واحدهای کارگاهی و برگزاری مراسم‌ها و جشن‌های کارگری در محل کارخانه‌ها نیز از دیگر برنامه‌های هفته کارگر در اردبیل است.

او به نامگذاری روزهای هفته کارگر با عناوین مختلف افزود: به این ترتیب که ۵ اردیبهشت «تجدید میثاق با امام (ره)، رهبری و شهدا» ،۶ اردیبهشت «کارگر، فرهنگ کار و مهارت‌آموزی»، ۷ اردیبهشت «کارگر، تأمین اجتماعی و تکریم بازنشستگان»، ۸ اردیبهشت «کارگر، منزلت خانواده، زنان و جوانی جمعیت»، ۹ اردیبهشت «کارگر، ایمنی سلامت و بهداشت کار»، ۱۰ اردیبهشت «کارگر، تشکل‌ها و مشارکت مردم» و ۱۱ اردیبهشت «کارگر، ایمان، امید و همدلی» نام‌گذاری شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • نصب تندیس گونه درنا به مناسبت هفته زمین پاک در چالدران
  • برگزاری ۵۵ برنامه به مناسبت روز کارگر در اردبیل
  • فرمانده کل ارتش: وعده صادق جلوه زیبایی از وحدت ارتش، سپاه و وزارت دفاع بود
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • برنامه‌های تولیدی رادیو بوشهر کیفی شود
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • برنامه‌های حرم رضوی به مناسبت شهادت حمزه سیدالشهدا(ع)
  • فرشتگان کاتب؛ حافظ انسان در زمان حیات
  • دعا برای زیاد شدن نور چشم | دستورالعمل برای زیاد شدن نور چشم
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲