Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، روز گذشته 30 اکتبر – 9 آبان بود و مارادونا تولد 60 سالگی خود را جشن گرفت.

مارادونا که همیشه به اسطوره آرژانتینی‌ها لقب دارد توانسته در سال 1986 قهرمان دنیا شود. افتخاری که هیچ وقت نصیب مسی نشده و به همین علت او همیشه مورد انتقاد آرژانتینی‌ها قرار گرفته است.

او در بارسلونا نیز 2 سال بیشتر بازی نکرد و با این تیم تنها به کسب کوپادل‌ری شد و 2 جام سوپرکاپ و کو‌پا‌دل‌لیگ را بدست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مارادونا سپس راهی ناپولی شد و توانست به اسطوره ابدی ناپل بدل شود.

او که در بارسلونا دوران موفقی نداشت و اصلا افتخاراتش با مسی قابل قیاس نیست، در خصوص اتفاقات اخیر لئو صحبت کرد.

مارادونا در مصاحبه با روزنامه آرژانتینی newspaper Clarin گفت: من می‌دانستم که روزهای پایانی مسی با بارسلونا بد می‌شود و فکر می‌کردم که لئو این تیم را ترک می‌کند. برای من هم چنین اتفاقی افتاد.

وی ادامه داد: بازی در بارسلونا اصلا کار ساده‌ای نیست ولی مسی چندین سال در این باشگاه بازی کرد ولی در نهایت آنجور که شایسته بود با او رفتار نشد. مسی همه چیز به بارسلونا داد و آنها را به بالاترین سطح رساند. او یک روز تصمیم گرفت که از این باشگاه برود تا تغییری در فوتبالش بدهد ولی آنها گفتند نه!

مارادونا گفت: این که در را پشت سرت محکم بکوبی کار ساده‌ای نیست. مسی با باشگاهی بزرگی قرارداد داشت. مردم عاشقش بودند. من این کار را در ناپولی انجام ندادم.

ستاره اسبق فوتبال دنیا گفت: فوتبال همه چیزی که می‌خواستم را به من داد، بیشتر از آن چیزی که تصورش را بکنید. من اگر معتاد نمی‌شدم می‌توانستم بیشتر از این ها هم فوتبال بازی کنم. اما این اتفاقات به گذشته ربط دارد، اکنون من خوب هستم و بیشترین غصه‌ام این است که پدر مادرم کنارم نیستند.

مارادونا در خصوص آرزوی تولد 60 سالگی‌اش اظهار داشت: می‌خواهم همه آرژانتینی‌ها خوب باشند. ما کشور زیبایی داریم و من اطمینان دارم که رئیس جمهور ما می‌تواند این لحظات را به خوبی پشت سر بگذارد.

او در خصوص شیوع ویروس کرونا نیز گفت: این بدترین چیزی است که سر ما آمده و من چنین چیزی تاکنون ندیده بودم. آمریکای لاتین شرایط خوبی ندارد و من امیدوارم که به زودی تمام شود. در اینجا مردم زمان خوبی را نمی‌گذرانند. بسیاری از مردم شغلشان را از دست داده‌اند و دوران سختی را برای پیدا کردن لقمه‌ای برای خوردن می‌گذرانند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مارادونا مسی آرژانتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۰۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست سنگین بارسلونا برابر ویارئال بود که ژاوی اعلام کرد قصد دارد در پایان فصل از این تیم جدا شود و هر نتیجه‌ای هم که در طول این مدت گرفته باشد باعث منصرف شدنش از این تصمیم نخواهد شد.

شایعات بسیاری درباره جست‌وجوی بارسا برای انتخاب جانشین این مربی جوان به گوش می‌رسید اما در چند هفته اخیر رسانه‌های نزدیک به این باشگاه اعلام کرده بودند که خوان لاپورتا در تلاش است تا سرمربی تیمش را راضی کند که فصل آینده هم در بارسا بماند.

گفته می‌شد که سرنوشت ژاوی و ادامه حضورش روی نیمکت بارسا به نتیجه دیدار برابر رئال مادرید بستگی دارد اما دیروزروزنامه موندو دیپورتیوو خبر داد که او آماده است تا از تصمیمش برای ترک بارسا عقب نشینی کند و این موضوع را به اطلاع مدیران این باشگاه هم رسانده است.

در همین رابطه امروز تونی فریکسا، سخنگوی سابق بارسلونا، که سه سال پیش نامزد ریاست باشگاه نیز شده بود، به مارکا گفت :«ببینید، به نظر می رسد ژاوی قصد ماندن دارد ولی این کار دیگر کمی سخت و پیچیده شده است. اینکه نظر او نسبت به چند ماه پیش تغییر کرده، به خاطر نتایج فصل بارسلوناست. ژاوی تصور می کرد خبر استعفایش باعث کاهش فشارها و موفقیت تیم در پایان فصل می شود ولی  در عمل بارسا به جامی دست پیدا نخواهد کرد. ژاوی نمی خواهد مثل یک بازنده بارسا را ترک کند. او نشستی با لاپورتا خواهد داشت و برای ماندن شرط و شروط مهمی نیز دارد. معتقدم همین شروط باعث خواهند شد ماندنی شدن او دشوار شود.»

دیگر خبرها

  • فامیل مارادونا رکورد باشگاه آمریکایی را شکست!‏
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • ژاوی در بارسا ماندنی شد
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • پاسخ بارسلونا به پی اس جی در مورد یامال
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • ژاوی نمی‌خواهد بازنده و سرافکنده از بارسا برود