Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@14:07:37 GMT

اعتصاب تکواندوکاران قراردادها را افزایش می دهد؟

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۱۳۷۵

اعتصاب تکواندوکاران قراردادها را افزایش می دهد؟

تکواندوکاران در شرایطی حرف از اعتصاب می زنند که بعید است با شرایط فعلی سقف قراردادها افزایش چندانی داشته باشد. 

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که فدراسیون تکواندو در ماههای اخیر مقدمات برگزاری فصل جدید لیگ برتر تکواندو را فراهم کرده و باشگاهها این روزها در حال یارگیری برای فصل جدید هستند، موضوع کم بودن میزان قرارداد تکواندوکاران، به سوژه ای برای مصاحبه برخی افراد تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


حتی کار به جایی رسیده که برخی اخبار مبنی بر اعتصاب تکواندوکاران و عدم عقد قرارداد با باشگاهها تا زمان افزایش مبلغ قراردادشان به گوش می رسد. از 10 میلیون که کف قرارداد باشگاهها به شمار می رود تا بیش از 50، 60 میلیون که سقف قراردادها در لیگ است، تکواندوکاران را راضی نمی کند.


به نظر می رسد تهدید تکواندوکاران هم چندان کارساز نبوده و مشخص نیست چه کسی مسئول رسیدگی به خواسته آنهاست. در حالی که برخی سازمان لیگ و فدراسیون تکواندو را مخاطب قرار دادند، هنوز به طور مشخص، هیچ کس اعلام نکرده فدراسیون چه اقدامی برای افزایش قرارداد تکواندوکاران باید انجام دهد.


البته آنطور که پیداست، تا زمانی که تعداد تیم های باثبات در لیگ برتر تکواندو افزایش پیدا نکند و رقابتی بین تیم ها برای رسیدن به عنوان قهرمانی به وجود نیاید، قراردادها هم صعود چندانی نخواهد داشت.


باید طرف دیگر ماجرا را هم نگاه کرد؛ جایی که باشگاهها اعتقاد دارند برخی از تکواندوکاران هم حرفه ای رفتار نمی کنند و گاهی اوقات برخلاف قراردادشان عمل می کنند. 


به هر حال هر چه هست؛ تکواندو به عنوان یک رشته المپیکی مدال آور قطعا این پتانسیل را دارد تا قرارداد ملی پوشانش حداقل بیش از 100 میلیون باشد. این رشد قراردادها در سال های اخیر برای رشته هایی همچون والیبال، بسکتبال و حتی کشتی رخ داده و به نظر می رسد تکواندو هم باید فضایی را برای اسپانسرها فراهم کند تا بیشتر شوق حضور و سرمایه گذاری در میان اسپانسرها به وجود بیاید.


در این میان نقش برخی از قهرمانان سابق تکواندو که در نهادهای مختلف و شرکت های خصوصی بزرگ مشغول به کار رفتند هم می تواند کلیدی باشد. آن ها می توانند برای کمک به رشته ای که به آن تعلق دارند، پا پیش بگذارند و اسپانسرهایی را به لیگ وارد کنند که دغدغه تکواندوکاران تا حدودی برطرف شود.

تکواندو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۱۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد

ستاره خط میانی نراتزوری با این تیم تمدید می کند

طرفداری | نیکولو بارلا، هافبک ایتالیایی آماده امضای قرارداد جدیدش با اینتر است.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، نیکولو بارلا به زودی با اینتر تمدید می کند. نراتزوری با هافبک 27 ساله خود بر سر قراردادی تا تابستان 2029 با دستمزد 7 میلیون یورویی به توافق رسیده و فقط امضا شدن آن باقی مانده است. بارلا تاکنون 230 بار برای اینتر به میدان رفته و آمار 22 گل و 51 پاس گل را به ثبت رسانده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو
  • اعتصاب کارگران «جهان»، ۵۳ سال قبل
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می شود
  • قرارداد آزمون با رُم به یک شرط قطعی می‌شود
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • زلفی گل: افزایش ۳ برابری مبلغ قرارداد‌های استادان با صنایع/ میزان اختصاص گرنت به رساله‌های دکتری و طرح‌های تحقیقاتی اعلام شد 
  • توافق اینتر و نیکولو بارلا بر سر تمدید قرارداد
  • پیش‌بینی رییس اتحادیه املاک از قیمت اجاره در سال ۱۴۰۳