Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه کرم زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شروع اردوهای تیم ملی تیراندازی عنوان کرد: فعلا خبری نیست. من در خانه هستم اما تمریناتم را دارم. به صورت اختصاصی در سالن تمرین می‌کنم. الهام هاشمی هم اگر مشکلی باشد جوابگوی ما هست و به ما کمک می‌کند.

ملی‌پوش تفنگ ایران درباره اینکه شما دیداری با رئیس فدراسیون داشتید آیا وعده‌های داده شده عملی شد یا خیر تصریح کرد: هیچ کدام از قول‌هایی که به ما داده بودند عملی نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما هنوز حقوقی دریافت نکرده‌ایم در حالی که قرار بود از اول این ماه به ما حقوق بدهند.

کرم‌زاده ادامه داد: من دانشجوی تربیت بدنی هستم و اکثر قهرمانان را می‌بینم. از هر کسی می‌پرسم می‌بینم حتی ناچیز حقوق می‌گیرند. اکثر فدراسیون‌ها فکر می‌کنم حدود ۹۰ درصد به ورزشکاران‌شان حقوق می‌دهند اما ۱۰ سال است که در تیراندازی کار می‌کنم حتی یک بار هم حقوق نگرفتم.

بانوی المپیکی کشورمان در پاسخ به این سوال شما زمان ریاست مهدی هاشمی هم حقوق نگرفته‌اید، خاطرنشان کرد: زمان مهدی هاشمی ۵ نفر اصلی در تیم بزرگسالان حقوق می‌گرفتند که من در این نوجوانان و جوانان بودم. من از زمان دادگر به تیم بزرگسالان آمدم اما هیچ حقوقی نگرفتم. حتی آنهایی که قبلا حقوق می‌گرفتند هم در زمان دادگر حقوق‌شان قطع شد.

وی با اشاره به مشکلات تیراندازی و دغدغه‌های ملی‌پوشان در فاصله چند ماهی که به المپیک توکیو باقی مانده عنوان کرد: باید الان به خاطر المپیک و کسب سهمیه حواسمان به این بازی‌ها باشد اما به خاطر مشکلات ایجاد شده تمام فکر ما به حاشیه‌هاست. تقریباً یک ماه است که اردو نداریم.

کرم زاده ادامه داد: قبل از این مشکلات خیلی از رشته‌ها تمرینات‌شان را شروع کرده بودند. اگر به حرف فدراسیون بود هنوز هم اردو نداشتیم اما به دلیل پادرمیانی سرمربی تیم ملی اردوهای ما تشکیل شد. نه فشنگ داریم نه ساچمه، علاوه بر این مشکلات دغدغه فکری هم داریم و حتی آرامش از ما گرفته شده است. با معاون وزیر ورزش هم صحبت کردیم و آنها گفتند مشکل را حل می‌کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: فاطمه کرم زاده تیراندازی المپیک تیم ملی تفنگ کرم زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۱۵۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین

حجت الاسلام علی مصطفوی رییس کل دادگستری استان قزوین پس از انتصاب در پست جدید رییس کل دادگستری استان گفت: کسی که به ما پناه می‌آورد و دست یاری از ما می‌خواهد، دستگاه قضایی هرگز دست رد به او نمی‌زند.

وی اضافه کرد: دستگاه قضایی هرگز این ادبیات را به کار نمی‌برد که قبلا با ما مشورت نگرفتی و در این شرکت سرمایه گذاری کردی، به هرحال عده‌ای از روی غفلت و عده‌ای از روی طمع به این رفتار مبادرت کردند که باید اهل صبر و حوصله باشند تا مشکلات آنها به زودی مرتفع شود.

حجت الاسلام مصطفوی اضافه کرد: در این اوضاع اقتصادی شاید ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان رقم بالایی نباشد، اما برای عده‌ای همین ارقام نیز مهم است که باید با همدلی همه نیرو‌ها به حل این مشکلات اقدام کرد.

این مسئول بیان کرد: موضوع اخیری که در استان رخ داده نباید خودمان را در حل این چالش ضعیف نشان ندهیم، به هرحال اتفاقی است که رخ داده و ممن یقین دارم که این مشکل در آینده نه چندان دور مشکل حل خواهد شد.

رییس کل دادگستری استان قزوین گفت: امروز در استان قزوین گرفتار مشکلات ریز و درشت هستیم که ذهن همه را به خود مشغول کرده و بیانگر این است که در پیشگیری از جرم، توجه لازم نشده و سبب شده اراضی ملی، بیت المال و حریم رودخانه تصرف شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • افزایش استعفای دسته جمعی پرستاران / سلامت مردم در خطر است
  • مرگ خاموش تخت‌جمشید و بیستون
  • بررسی ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم
  • ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم بررسی شد
  • زمان برگزاری نخستین جشنواره پایان‌نامه برتر حقوقی
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • آمادگی داریم برای رفع مشکلات اصفهان کنار مدیریت استان بایستیم
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد