Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@20:04:28 GMT

استقلال چگونه ستاره اولش را ازدست داد؟

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۱۷۶۸

استقلال چگونه ستاره اولش را ازدست داد؟

هافبک خلاق استقلال که هواداران این تیم تمایل داشتند هر طور شده در استقلال بماند، بعد از آن که روند مذاکراتش با مدیران استقلال طولانی شد، با پیشنهاد نادی القطر تصمیم به خروج از لیگ برتر ایران و بازی در لیگ ستارگان قطر گرفت.

 علی کریمی دیشب بی سرو صدا حوالی ساعت 21:00 به فرودگاه امام (ره) رفت تا با پرواز ساعت 23:30 تهران به دوحه عازم قطر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی در سی آی پی فرودگاهعلاوه بر رویارویی با خبرنگارانی که برای تهیه گزارش از سفر او به فرودگاه رفته بودند، با طرفداران استقلال مواجه شد و آنها ضمن گرفتن عکس یادگاری با کریمی، آرزو کردند این بازیکن هر چه زودتر از لیگ ستارگان قطر به استقلال برگردد اما کریمی تنها با لبخند به آنها واکنش نشان داد.

 گفته می شود تمام توافق ها میان علی کریمی و مدیران نادی القطر انجام شده و کریمی بلافاصله پس از ورود به دوحه، با منفی شدن نتیجه تست کرونا، از قرنطینه موقت خارج و با حضور در تست پزشکی باشگاه القطر، به عضویت این تیم در می آید.

 نادی القطر قصد جذب بشار رسن را داشت اما پس از آن که بشار موفق به جدایی از پرسپولیس نشد، همان هایی که رسن را به این باشگاه قطری وصل کرده بودند، این بار علی کریمی را به نادی القطر پیشنهاد کردند که آنها هم بلافاصله به کریمی پیشنهاد همکاری دادند.

تفاوت رقم دریافتی کریمی با رقمی که او به استقلال پیشنهاد کرده بود، به حدی زیاد است که انگار امکان ادامه مذاکره وجود نداشت. هرچند برخی نزدیکان باشگاه استقلال اعتقاد دارند اگر باشگاه زودتر با شرایط پیشنهادی کریمی موافقت می کرد و چانه زنی بر سر مبلغ را ادامه نمی داد، کریمی قبل از جدی شدن پیشنهاد نادی القطر با استقلال قرارداد تمدید می کرد و در حال حاضر بازیکن استقلال بود نه مسافر دوحه!

منبع: تابناک

کلیدواژه: علائم کرونا دونالد ترامپ کریم اکبری مبارکه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن زلزله ازمیر علی کریمی القطر استقلال تابناک ورزشی علائم کرونا دونالد ترامپ کریم اکبری مبارکه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 جو بایدن زلزله ازمیر نادی القطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۱۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف ستاره سرخابی‌ها در روز تغییر مالکیت! (عکس)

به گزارش ورزش سه، در مراسم آیین واگذاری مالکیت سرخابی ها ستاره‌های لوگوهای این دو تیم از بنر حاضر در مراسم حذف شده بود و این اتفاقی عجیب بود!

لوگوی باشگاه استقلال دو ستاره به نشانه دو قهرمانی در آسیا دارد و باشگاه پرسپولیس هم به واسطه ده قهرمانی در سطح اول فوتبال ایران به لوگوی خود یک ستاره اضافه کرد که این ستاره ها در بنر مراسم امروز وجود ندارند.

ستاره‌های این دو تیم نشانی از سال‌ها افتخار آفرینی در سطوح بین‌المللی و داخلی فوتبال است و هواداران آنها حساسیت بالایی نسبت به افتخار تیم‌های خود دارند و حذف این ستاره ها در مراسم واگذاری اتفاقی بود که نیاز به توضیحات بیشتری دارد.

باید پیگیری هایی انجام شود و مشخص شود که حذف ستاره از لوگو باشگاه جنبه رسمی دارد و ادامه دار خواهد بود و پس از واگذاری با تغییر لوگو رو به رو خواهیم بود یا ماجرای دیگری دارد.

این مراسم با حضور مسئولان رسمی کشور برگزار شد و تیم‌های استقلال و پرسپولیس پس از سالها در شرف واگذاری قرار گرفتند.

دیگر خبرها

  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • پرسپولیس و استقلال شانس قهرمانی هستند | پیشنهاد داشتم و می‌دانستم به زمین بروم گل ‌می‌زنم!
  • پیشنهاد وزارت ورزش برای تعیین مدیریت پرسپولیس و استقلال
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • روز‌های شیرین ستاره‌ای که با استقلال فسخ کرده بود!
  • قطر و ترکیه گزارش‌هایی مبنی بر اخراج رهبران حماس از دوحه را رد کردند
  • جنون در پاریس: 200 میلیون یورو برای ستاره بارسا
  • حذف ستاره سرخابی‌ها در روز تغییر مالکیت! (عکس)
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • حماس: قصد خروج از قطر را نداریم