Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@10:35:42 GMT

آپدیت ویندوز 10 نرم‌افزار فلش را حذف می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۲۱۹۴

آپدیت ویندوز 10 نرم‌افزار فلش را حذف می‌کند

مایکروسافت با هدف تسریع در حذف نرم افزار مخرب و ناایمن فلش به‌روزرسانی جدید سیستم عامل ویندوز ۱۰ را به گونه‌ای طراحی کرده که موجب حذف این نرم افزار و جلوگیری از نصب آن می‌شود.

نرم افزار فلش یکی از ناایمن‌ترین برنامه‌های اینترنتی است که هکرها و ویروس نویسان بارها از آن برای نفوذ به دیگر برنامه‌ها، سیستم عامل‌ها و شبکه‌های اطلاع رسانی سو استفاده کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این به‌روزرسانی که KB۴۵۷۷۵۸۶ نام دارد، نرم افزار فلش را به طور مستقل پاک می‌کند. اما موجب حذف نرم افزار یادشده از محیط مرورگرهای اینترنتی مانند اج یا سایر مرورگرهای اینترنتی نمی‌شود.

مایکروسافت قبلاً اعلام کرده بود که پشتیبانی از نرم افزار فلاش را در ویندوز ۱۰ تا پایان سال ۲۰۲۰ به پایان می‌رساند. همچنین این شرکت تصریح کرده که هیچ بسته به روزرسان دیگری را برای Internet Explorer ۱۱ عرضه نمی‌کند.

در آخرین نسخه از مرورگر اینترنتی اج هم که از موتور کروم گوگل بهره می‌گیرد، پشتیبانی از نرم افزار فلاش تنها تا ژانویه سال ۲۰۲۱ انجام خواهد شد. گوگل هم قبلاً اعلام کرده بود تا دسامبر سال ۲۰۲۰ به پشتیبانی از نرم افزار فلش پایان می‌دهد.

منبع: مهر

بیشتر بخوانید: آپدیت ویندوز 10، مدیا پلیر را از کار می‌اندازد! دریافت آپدیت رایگان ویندوز 10 با این ترفند راه های غیرفعال کردن آپدیت خودکار ویندوز 10 لینک کوتاه: asriran.com/003A5U

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آپدیت ویندوز 10 نرم افزار فلش نرم افزار فلش ویندوز 10

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۲۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عین‌اللهی: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، بهرام عین‌اللهی، در حاشیه مراسم تجلیل از خادمان سلامت نوروزی، پیرامون اجرای طرح عرضه اینترنتی دارو، گفت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است.

وی افزود: سکوهای اینترنتی فقط حمل دارو را عهده دار می‌شوند.

عین اللهی با عنوان این مطلب که طرح عرضه اینترنتی دارو فعلاً آزمایشی است، گفت: اطلاعات بیماران در اختیار پلتفرم‌ها قرار نمی‌گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • تشدید نظارت برفعالیت مشاوران معاملات املاک در مشهد
  • بافق میزبان کنفرانس بین المللی تحقیقات شتر
  • تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر در دام بدافزار‌ها می‌افتند؟
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • تولید نوشت‌افزار ایرانی با کاغذ ایرانی
  • کلاهبرداری با ارسال لینک جعلی ورود به نرم‌افزار کالابرگ
  • عین‌اللهی: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است
  • نرم افزار «لرستان سفر» چندزبانه می‌شود