Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبکه تلویزیونی «المسیره»، مردم یمن در ۱۵ میدان بزرگ در صنعا پایتخت و سایر استان‌ها به مناسبت میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) حضور یافتند تا به جهان این پیام را برسانند که چالش‌ها و حملات ائتلاف متجاوز سعودی آنها را از ادامه راه نورانی حضرت محمد (ص) باز نداشته است.

میدان " السبعین " در صنعا پذیرای صدها هزار شهروند یمنی بود که از نقاط مختلف این استان خود را به پایتخت رسانده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مراسم با سخنرانی " عبدالملک الحوثی " رهبر "جنبش انصارالله" آغاز شد. الحوثی در سخنرانی خود بر لزوم گرامیداشت سالروز میلاد نبی مکرم (ص) و مشارکت گسترده در آن در سطح مردمی و رسمی در سال جاری تاکید کرد.

شرکت کنندگان در این گردهمایی عظیم مردمی پارچه نوشته‌ها و پرچم‌های سبز و سفید در دست داشتند که بر روی آنها عبارت‌هایی همچون " محمد رسول الله (ص)" و " لبیک یا رسول الله (ص)" نوشته شده بود.

از سوی دیگر زنان یمنی با حضور چشمگیر خود در استادیوم " الثوره " ( انقلاب ) صنعا و انجام مراسم با شکوه به طور شایسته سالروز میلاد رسول خدا (ص) را گرامی داشتند.

بر اساس این گزارش ، همچنین به طور همزمان مراسم گرامیداشت سالروز میلاد حضرت ختمی مرتبت (ص) در میدان‌های "صعده ، حجه ، الحدیده ، ذمار ، إب ، تعز " و استان‌های "عمران" و "البیضاء" به طور بی‌نظیری برگزار شد که نمایانگر عشق و محبت ملت یمن به رسول اعظم (ص) است.

مراسم امسال در یمن با پوشش رسانه‌ای و تلویزیونی قابل توجهی همراه شد به گونه‌ای که مراسم در بیش از هفت میدان به طور همزمان و به طور مستقیم توسط شبکه المسیره و شبکه‌های محلی و جهانی پخش شد.

گرامیداشت سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) در یمن در حالی برگزار شد که این کشور از فروردین سال 94 با حملات بی رحمانه ائتلاف متجاوز به سرکردگی سعودی روبرو شده است. ائتلاف متجاوز سعودی در طول شش سال گذشته یمن را از هوا، دریا و زمین محاصره اقتصادی کرده و از ورود هرگونه مواد غذایی و سوخت محروم کرده است.

سازمان ملل در آخرین گزارش خود از وخیم‌تر شدن وضعیت تغذیه مردم یمن به ویژه کودکان این کشور خبر داده و هشدار داده است که در صورت ادامه محاصره این کشور فقیر خاورمیانه، یمن با بحران انسانی شدیدی مواجه خواهد شد.

۱۴۸۷

برچسب‌ها محمد رسول الله یمن جنبش انصارالله عبدالملک الحوثی صنعا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد رسول الله یمن جنبش انصارالله عبدالملک الحوثی صنعا محمد رسول الله یمن جنبش انصارالله عبدالملک الحوثی صنعا اخبار کنکور سالروز میلاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۲۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«عمه فائقه» سریال یوسف پیامبر بعد از ۲۰ سال چه شکلی شده است؟ /عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین،زهرا سعیدی که نقش «عمه فائقه» را سال ۸۳ در سریال یوسف پیامبر بازی کرد، در حال حاضر ۷۱ ساله است. در ادامه تصاویری از تیپ و چهره او را بعد ۲۰ سال مشاهده می کنید.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899222

دیگر خبرها

  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • دولت صنعا از سرگیری مذاکرات با عربستان را تکذیب کرد
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • «عمه فائقه» یوسف پیامبر بعد از ۲۰ سال چه شکلی شده است؟ /عکس
  • «عمه فائقه» سریال یوسف پیامبر بعد از ۲۰ سال چه شکلی شده است؟ /عکس
  • شخصیت و جایگاه حضرت حمزه سید الشهدا(ع) و عزاداری برای او به دستور رسول الله(ص)
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • آغاز گرامیداشت ۵ اردیبهشت، سالروز شکست مفتضحانه آمریکا در طبس