Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرماندار اردبیل گفت: متأسفانه این روزها روند افزایش ابتلا به کرونا در اردبیل روبه‌افزایش روزافزون است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، به نقل از فرمانداری اردبیل، مسعود امامی‌یگانه ‌اظهار داشت: متاسفانه از ابتدای شیوع ویروس کرونا 456نفربراثر ویروس کرونا در شهرستان اردبیل فوت شدند و تعداد زیادی هم بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وضعیت کرونا همچنان در شهرستان اردبیل در  شرایط قرمز است و متاسفانه روند بستری در  بیمارستان‌های اردبیل در حال افزایش  است که تمهیدات لازم برای خدمات رسانی باتوجه به افزایش بستری در بیمارستان‌ها انجام می‌شود.

فرماندار اردبیل گفت: متاسفانه عده‌ای از مردم همچنان ویروس کرونا را جدی نمی‌گیرند و دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند و این امر روند افرایش فوتی‌ها و بستری‌های کرونا را در شهرستان اردبیل به دنبال داشته و تاسف آور است.

فرماندار اردبیل گفت: از مردم تقاضا داریم فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کرده و ماسک بزنند و از برگزاری مراسم و حضور درمکان‌های پرتردد و مسافرت‌ها خوداری کنند تا شاهد پیشگیری از ویروس کرونا باشیم.

یزد| محدودیت‌های کرونایی نباید بر روی خدمات قضایی به مردم تأثیر بگذاردآیا همه بیماران کرونایی نیاز به انجام سی‌‌تی‌‌اسکن دارند؟سخنگوی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با تسنیم: در هفته‌های آینده ‌‌‌واکسن ایرانی کرونا را روی انسان تست می‌کنیم / شدیدا نگران شیوع کرونا در فصول سر‌د هستیم

امامی‌یگانه افزود: در راستای رزمایش فاصله گذاری اجتماعی 70 اکیپ متشکل از بهداشت و هلال احمر و سازمان صمت و نیروی انتظامی در سطح شهر اردبیل حضور خواهند داشت و تذکرات لازم را به اصناف و مردم خواهند داد و با متخلفین نیز باجدیت برخورد می‌شود .

وی بیان کرد: همراهی مردم برای پیشگیری از ویروس کرونا بسیار حائز اهمیت است و اگر مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند با بحران بزرگتری روبه رو خواهیم شد.

انتهای پیام/132/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۲۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند

آفتاب‌‌نیوز :

عوامل خطری که ابتلا به مولتیپل اسکلروزیس را افزایش می‌دهند عبارتند از: 

سن. این بیماری ممکن است در هر سنی اتفاق بیفتد، اما اغلب در افراد بین ۱۵ تا ۶۰ ساله رخ می‌دهد.

جنسیت: زنان در حدود دو برابر احتمال ابتلا به MS را دارند.

سابقه خانوادگی: اگر یکی از والدین یا خواهر و برادر شما MS داشته باشد، شما در معرض خطر ابتلا به بیماری هستید.

برخی از عفونت‌ها ویروس‌ها، از جمله اپشتاین بار، ویروس که مننوکلوئیس عفونی را ایجاد می‌کند خطر ابتلا به این بیماری را افزایش می‌دهند.

آب و هوا: MS در کشور‌های دارای آب و هوای معتدل، از جمله کانادا، شمال ایالات متحده، نیوزیلند، جنوب شرقی استرالیا و اروپا، بسیار رایج است.

سیگار کشیدن: افراد سیگاری خطر بیشتری برای ابتلا به این بیماری را دارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • دمای کشور در ۵۰ سال اخیر روندی افزایشی داشته است
  • روند اجرای نهضت ملی مسکن شهر بوشهر تسریع شود
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • نوری قزلجه: ریاست قالیباف از بیرون مجلس حمایت می‌شود /طرح‌های «صیانت» و «شفافیت» سفارش شده بودند /نگران رادیکال‌های مجلس آینده نیستم
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • روند افزایشی دما در خراسان جنوبی / تضعیف سامانه بارشی در استان
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد