Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@02:52:02 GMT

خرید ملک در دبی با توجه به ویژگی های اقتصاد امارات

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۲۵۸۰

خرید ملک در دبی با توجه به ویژگی های اقتصاد امارات

پرواضح است که اساس اقتصاد امارات بر مبنای فروش نفت استوار است و در کنار آن، فروش سوخت‌های فسیلی دیگری مانند گاز طبیعی که از بستر خلیج‌فارس استخراج می‌شود، به رونق اقتصاد امارات کمک ویژه‌ای نموده است (۸۵% از کل درآمدها)؛ اما شیوخ این کشور عربی به این درآمدهای سرشار بسنده نکرده‌اند و از طریق معماری و گردشگری نیز همواره به دنبال برندسازی ویژگی‌های اقتصادی دبی و البته ابوظبی در سرتاسر جهان می‌باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خرید ملک در دبی با توجه به ویژگی­های جذاب و متعدد اقتصاد امارات، به موضوعی مهم در ذهن سرمایه‌گذاران سرتاسر جهان تبدیل شده است. درواقع اقتصاد امارات که بخش عمده‌ای از آن را، همگان تحت عنوان ویژگی های اقتصادی دبی می‌شناسند، آن‌چنان پیشرفتی در دهه‌های اخیر داشته است که نظر بسیاری از کارشناسان را به خود جلب نموده است و برای بهره‌گیری از این اقتصاد پویا و کسب مشاغل پرسود، بسیاری از مردم سراسر جهان، از جمله ایران، به خرید ملک در دبی روی آورده‌اند و از این جهت به دنبال ساخت یک زندگی رؤیایی و راحت در این شهر هستند! اما جاذبه‌های اقتصاد امارات و در واقع ویژگی های اقتصادی دبی شامل چه مواردی است؟!

اقتصاد امارات؛ مهم‌ترین دلیل برای خرید ملک در دبی

پرواضح است که اساس اقتصاد امارات بر مبنای فروش نفت استوار است و در کنار آن، فروش سوخت‌های فسیلی دیگری مانند گاز طبیعی که از بستر خلیج‌فارس استخراج می‌شود، به رونق اقتصاد امارات کمک ویژه‌ای نموده است (۸۵% از کل درآمدها)؛ اما شیوخ این کشور عربی به این درآمدهای سرشار بسنده نکرده‌اند و از طریق معماری و گردشگری نیز همواره به دنبال برندسازی ویژگی‌های اقتصادی دبی و البته ابوظبی در سرتاسر جهان می‌باشند.

اقتصاد امارات و عبور از بحرانی سخت!

بد نیست بدانید اقتصاد امارات که امروزه در سرتاسر جهان بر سر زبان‌ها افتاده است و البته متنوع‌ترین اقتصاد در میان کشورهای شورای همکاری خلیج‌فارس محسوب می‌شود، در حد فاصل سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۰ با بحران‌های وحشتناکی روبرو شده بود و در آن سال‌ها، شیخ اماراتی با ذخیره‌ی درآمدهای نفتی و گازی دبی و ابوظبی به عبور از این بحران پرداختند و پس از آن بود که با بکارگیری مشاوران اقتصادی، تئوریسین‌ها و معماران برجسته‌ی جهانی، طرح فاصله‌گیری چشمگیر اقتصاد امارات از نفت و گاز تا سال ۲۰۳۰ پی‌ریزی شد. بخشی از حاصل این طرح، موجب رشد چشمگیر درآمدهای گردشگری از طریق افتتاح مجتمع‌های رفاهی، تفریحی و تجاری با معماری جذاب و رؤیایی شده است و البته که این روند همچنان ادامه داشته و به همین دلیل است که روز به روز بر تعداد متقاضیان خرید ملک در دبی، افزوده می‌شود.

ویژگی‌های اقتصادی دبی چه تأثیری در افزایش متقاضیان خرید ملک در دبی داشته است؟!

ویژگی‌های اقتصادی دبی هر روز و هر روز در حال افزایش و متنوع‌تر شدن می‌باشد؛ چرا که امروزه از انواع مجتمع‌های تجاری لوکس و بی‌نظیر و هتل‌های مجلل گرفته تا انواع مراکز بازی و رستورانی و انواع تورهای دیدنی را می‌توان در بستر شهر دبی مشاهده نمود. در واقع بخشی از ویژگی‌ های اقتصادی دبی را در این روزها می‌توان به همین زیرسازی‌های معماری و تنوع جاذبه‌های دیدنی دبی نسبت داد و از همین رو است که آرزوی خرید ملک در دبی، هر لحظه بیشتر در ذهن هر گردشگر و سرمایه‌گذاری قوت می‌گیرد.

ویژگی های اقتصادی دبی بیشتر از این حرفهاست!

جالب است بدانید که تنها معماری و گردشگری و متعدد بودن جاذبه‌های دیدنی و تفریحی این شهر موجب افزایش درخواست‌ها برای خرید ملک در دبی نشده است؛ بلکه ویژگی‌های اقتصادی دبی بسیار بیشتر از این حرف‌ها بوده و عواملی چون:

اشتغال فراوان و متنوع کسب درآمدهای سرشار برای ساکنان راحتی و قیمت مناسب حمل و نقل شهری وجود مراکز مالی متعدد تجارت آزاد طلا پیشرفت تکنولوژی و زیرساخت‌های فناوری اطلاعات خطوط هواپیمایی قدرتمند امارات که به‌عنوان مثال در سال ۲۰۰۶، ۳۸ میلیون مسافر را به سرتاسر جهان منتقل کرده است وجود بنادر اقتصادی بسیار قدرتمندی همچون بندر جبل علی که بزرگ‌ترین بندر دست ساخت بشر بشمار می‌رود

وجود جزایر مصنوعی بزرگ اقتصادی

و...، همه و همه موجب شده است که ویژگی های اقتصادی دبی و البته اقتصاد امارات، بیش از هر زمان دیگری بر سر زبان‌ها باشد و درخواست‌ها برای خرید ملک در دبی را افزایش دهد و البته که سرمایه‌گذاران با چنین روند قدرتمندی در پیشرفت اقتصاد امارات، از افزایش ارزش افزوده‌ی ملک خریداری شده‌شان مطمئن خواهند بود.

معماری؛ عنصر مهم در رشد ویژگی های اقتصادی دبی

معماری بر همه عوامل و ویژگی های اقتصادی دبی به شکل ویژه‌ای تأثیرگذار بوده است و می‌توان آن را در موارد مختلف اقتصاد امارات و دبی در ساختارهای مجزایی مورد بررسی قرار داد:

مراکز تجاری: مراکز تجاری دبی یکی از مهم‌ترین دلایل رشد ویژگی‌های اقتصادی این شهر و البته افزایش روند درخواست‌های خرید ملک در دبی محسوب می‌شود. در واقع وجود ۷۰ مرکز خرید مجلل که هرکدام دارای ویژگی‌های خاص و جذاب معماری است و سرآمد آنها را شاید بتوان مرکز خرید دبی مال معرفی نمود، موجب شده است که این شهر همواره به‌عنوان پایتخت خرید خاورمیانه شناخته شود!

هتل‌ها: معماری لوکس و فوق جذاب، اولین و مهم‌ترین ویژگی هتل‌هایی چون: هتل برج العرب، هتل جمیرا، هتل‌های مجموعه مدینه الجمیرا، هتل آتلانتیس و... به شمار می‌رود که چشم هر گردشگری را می‌تواند تا ساعت‌ها به ساختار و موتیف‌های لوکس و جذاب خود خیره کند. بد نیست بدانید که همواره گردشگران از حضور رؤیایی خود در این هتل‌ها، به‌عنوان یک خاطره‌ی فراموش نشدنی یاد کرده‌اند و به گفته‌ی خودشان، به خرید ملک در دبی نیز ترغیب شده‌اند. همچنین باید گفت که ویژگی‌های بی‌نظیر این هتل‌ها موجب شده است که بسیاری از فیلم‌های سینمایی برتر جهان نیز در لوکیشن این هتل‌ها ساخته شوند و ارزآوری ویژه‌ای را برای اقتصاد امارات به دنبال داشته است.

آسمان خراش‌های رؤیایی: وجود برج‌های جذابی همچون: برج خلیفه، برج O۱۴، برج العرب و...، معماری دبی را به سمت صلابت هرچه بیشتر و افزایش بازدید گردشگران هدایت کرده است.

تورهای رؤیایی: علاوه بر ویژگی‌های محیطی جذابی همچون گستره‌ی خلیج همیشه فارس و تورهای سافاری کویر، وجود تورهای بازدید از برج خلیفه، بازدید از محله‌های سنتی و موزه‌های متعدد دبی، تورهای بازدید از آکواریوم‌های فوق‌العاده دیدنی برج العرب، هتل آتلانتیس و آکواریوم دبی مال و... موجب شده است که بیش از پیش بتوان ویژگی های اقتصادی دبی از لحاظ گردشگری را به معماری خاص، رؤیایی و هوشمندانه این شهر مربوط دانست. بد نیست بدانید که در سال ۲۰۱۸ بیش از ۲۵ میلیون گردشگر از دبی و امارات دیدن کرده‌اند و این شهر، در زمره‌ی هشت شهر پربازدید جهان قرار گرفته است. مراکز تفریحی: شنا در استخرهای لوکس را می‌خواهید یا غواصی در خلیج‌فارس؟! گردش با لنج و پرواز با کایت و انواع بازی‌های آبی یا انواع پارک‌هایی با وسایل بازی هیجان‌انگیز؟! انواع سرگرمی‌های جذاب در فضای سرپوشیده یا انواع خریدهای متنوع در پلاژهای ساحلی و دیگر تفریح‌های متنوع؟! در پی کدام‌یک از این تفریحات هستید؟!

جوابتان هرچه که باشد، دبی همان میزبانی است که همه چیز را برایتان مهیا می‌سازد و البته که نظرسنجی‌ها نشان داده است که یکی از دلایل اقبال عمومی برای خرید ملک در دبی، وجود همین مراکز متعدد تجاری و تفریحی می‌باشد که با معماری‌های کاملاً استاندارد و خیره‌کننده، قلب و روح هر مخاطبی را به خود وابسته می‌کند.

خرید ملک در دبی را با دوبیرا تجربه کنید!

دویرا dobira به پشتوانه‌ی  یک تیم متخصص در حوزه املاک بین المللی، آماده معرفی لوکس‌ترین و خاص‌ترین ملک‌ها با قیمت مناسب در دبی به شما عزیزان می‌باشد. با دوبیرا، به رویاهایتان یک گام دیگر نزدیک شوید.

این گزارش به تنظیم شرکت دوبیرا رسیده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ویژگی های اقتصاد موجب شده خرید ملک در دبی اقتصاد امارات سرتاسر جهان خلیج فارس ویژه ای هتل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۲۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد آلمان شگفتی آفرید

یک نظرسنجی نشان داد که بخش خصوصی آلمان در ماه آوریل به طور غیرمنتظره‌ای به رشد بازگشت که ناشی از افزایش قابل‌توجه فعالیت در بخش خدمات این کشور بود.

به گزارش ایسنا، شاخص مدیران خرید ترکیبی آلمانی که توسط S&P Global گردآوری شده است، در این ماه از ۴۷.۷ در ماه مارس به ۵۰.۵ افزایش یافت. این بالاتر از پیش‌بینی نظرسنجی رویترز از ۴۸.۵ و اولین قرائت بالای ۵۰ بود که نشان‌دهنده رشد در ۱۰ ماه آینده است. شاخص مدیران خرید ترکیبی، بخش‌های خدمات و تولیدی را که مجموعاً بیش از دو سوم اقتصاد آلمان را تشکیل می‌دهند، ردیابی می‌کند.

کارشناسان اظهار کردند که با توجه به آمار شاخص مدیران خرید، تخمین می‌زنیم که تولید ناخالص داخلی ممکن است پس از رشد تخمینی ۰.۱ درصدی در سه ماهه اول، در سه ماهه دوم ۰.۲ درصد افزایش یابد.

سیروس د لا روبیا، اقتصاددان ارشد بانک تجاری هامبورگ گفت شاخص بخش خدمات در این ماه از ۵۰.۱ در ماه مارس به ۵۳.۳ رسید که بالاترین میزان در ۱۰ ماه گذشته و بالاتر از پیش بینی ۵۰.۵ بود. د لا روبیا گفت بخش خدمات ممکن است به عنوان یک کاتالیزور برای اقتصاد کلی عمل کند.

این نظرسنجی نشان داد اگرچه تولید همچنان در انقباض باقی مانده است، اما میزان کاهش تولید کارخانه نزولی شده و اعتماد تولیدکنندگان کالا به بالاترین حد خود در یک سال گذشته رسیده است. شاخص مدیران خرید تولیدی از ۴۱.۹ در ماه قبل به ۴۲.۲ افزایش یافت، اگرچه این شاخص کمتر از پیش بینی ۴۲.۸ در نظرسنجی رویترز بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی نگران کننده: امسال رشد اقتصادی نداریم؛ منتظر کاهش قیمت ارز و نرخ تورم هم نباشید
  • پیش‌بینی قیمت ارز و نرخ تورم در سال ۱۴۰۳ | وضعیت رشد اقتصادی به کدام سو؟
  • توجه جدی معاونت اقتصادی استاندار یزد بر توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در استان یزد
  • اقتصاد آلمان شگفتی آفرید
  • اجرای سند توسعه اشتغال در ۵۰۰ روستای خراسان شمالی
  • تهیه پیش نویس سند عملیاتی تحقق شعار سال در خراسان شمالی
  • رییس اتاق اصفهان خواستار توجه به مَضرات اقتصادی تعطیلی پنجشنبه‌ها شد
  • خرید انواع کمپرسور دانفوس Danfoss  از مایاکول
  • خرید مدل های مختلف جاروبرقی مرکزی از نمایندگی های معتبر کسری
  • چرا لپ تاپ‌های گیمینگ از سیستم‌های گیمینگ جذاب‌تر هستند