Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@08:57:34 GMT

آرایشگاه های زنانه البرز تعطیل است

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۲۶۱۳

آرایشگاه های زنانه البرز تعطیل است

بهروز حصاری روز شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طبق مصوبه شورای پیشگیری از گسترش شیوع ویروس کرونا مقررشد تا اطلاع بعدی  آرایشگاه های زنانه این استان تعطیل شوند.

وی خاطرنشان کرد که هیچ آرایشگاه زنانه اجازه فعالیت ندارد و چنانچه مواردتخلفی مشاهده شود برخورد جدی خواهد شد.

حصاری ازمردم خواست چنانچه آرایشگاه زنانه به طور مخفیانه ارائه خدمات کنند مراتب را به شماره تلفن  را به شماره تلفن ۰۲۶۳۲۵۲۸۳۶۰اطلاع دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اتاق اصناف دربخش دیگری از سخنان خود یادآورشد :  بیشترین تمرکز بازرسی ها در واحدهای صنفی سلامت محور مانند نانوایی ها و رستوران ها بوده است.

وی گفت: با توجه به گسترش ویروس کرونا ، طبق اعلام رسمی ستاد مبارزه با کرونا استان البرز، واحد های صنفی مکلف هستند تمام پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

وی تاکید کرد که به دستور دادستان کرج  پایان ساعت کار تمام واحدهای صنفی استان البرز  ۲۳ شب تعیین شده  و چنانچه  واحد صنفی از این مهم سرپبچی کند ضمن برخورد قضایی، پلمب خواهدشد.

 روزانه بیش از ۱۰۰ بازرس از اتحادیه های مختلف واحدهای صنفی بازدید و تخلفات را بررسی می کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا البرز اصناف پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا البرز اصناف ویروس کرونا البرز اصناف اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۲۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید کیت‌های جداساز ویروس‌های بیماری‌زا در کشور

یکی از شرکت‌های فناور موفق به تولید کیت‌های استخراج DNA و RNA با یک بیستم قیمت نمونه‌های اروپایی شد.

به گزارش ایسنا، امیر شیرعلی‌زاده دزفولی، مدیرعامل این شرکت در این باره گفت: کیت‌های استخراج DNA و RNA ما یک بیستم کیت‌های اروپایی قیمت داشته و یک پنجم نمونه‌های چینی و تایوانی قیمت دارد. در واقع این کیت‌ها در عین حال که کیفیت بسیار بالایی دارند، از تمام نمونه‌های وارداتی ارزان‌تر هستند. این فناوری برای جداسازی انواع اسیدهای نوکلئیک ویروس‌های بیماری‌زا نظیر ایدز و آنفلوآنزا قابل استفاده است.

شیرعلی‌زاده افزود: تا پیش از این فقط کیت‌های استخراج RNA را تولید می‌کردیم، اما به تازگی فناوری استخراج DNA را نیز توسعه داده‌ایم و در نتیجه DNA و RNA را می‌توانیم استخراج کنیم. این کیت‌ها هم برای تشخیص در بیمارستان‌ها و هم آزمایشگاه‌های تشخیصی قابل استفاده هستند. از سوی دیگر در دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی نیز از این کیت‌ها برای مقاصد تحقیق و توسعه می‌توان استفاده کرد. ما براساس نیاز بازار تولید انجام می‌دهیم و تقریبا  ۵۰۰ واکنش در روز تولید داریم که این رقم در دوره کرونا تا ۵۰۰۰ واکنش نیز می‌رسید.

به نقل از ستاد نانو، وی با بیان اینکه در حال توسعه فناوری جداسازی سلول‌ها با ذرات مغناطیسی هستیم که این فناوری برای تشخیص و درمان سرطان بسیار کاربردی است، ادامه داد: کیت‌های آموزشی نانویی تولیدی ما عرضه شده است. این کیت‌ها هم در محیط‌های آموزشی نظیر مدرسه و هم خانه قابل استفاده هستند. این کیت‌ها برای دو گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال و همچنین بالای ۱۸ سال تولید می‌شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستبند دخترانه اسپرت، زنجیری، النگویی و ساده در زودیکا
  • تولید کیت‌های جداساز ویروس‌های بیماری‌زا در کشور
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • مرکز عمده فروشی جوراب در بازار تهران کجاست؟
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!