Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@08:51:21 GMT

عاملان تیراندازی در خرم‌آباد دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۲۸۵۲

عاملان تیراندازی در خرم‌آباد دستگیر شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد مهدیان نسب امروز شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری سه نفر از عاملان تیراندازی در شهرستان خرم آباد خبر داد.

وی، بیان داشت: در پی وقوع یک فقره اختلاف ملکی منجر به تیر اندازی با سلاح گرم بین چند خانواده در یکی از روستاهای اطراف خرم آباد، بلافاصله اکیپ‌های تخصصی انتظامی شهرستان در محل حاضر و بررسی و پیگیری موضوع به منظور برخورد قاطع با افراد قانون شکن و مخلان نظم و امنیت در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی لرستان، ادامه داد: مأموران پلیس پس از چند شبانه روز تلاش بی وقفه و رصدهای صورت گرفته سه نفر عاملان تیراندازی را شناسایی و پس از اخذ مجوزهای قضائی طی یک عملیات برق آسا آنها را دستگیر و شش قبضه سلاح جنگی و شکاری از آنها کشف کردند.

سردار مهدیان نسب، با بیان اینکه دستگیر شدگان به همراه سلاح‌های مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذی صلاح معرفی شدند، افزود: پلیس و دستگاه قضا با هرگونه قانون شکنی و افرادی که به هر نحو بخواهند امنیت شهروندان را خدشه دار کنند برخوردی قاطع و سخت خواهد داشت.

کد خبر 5060384

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی لرستان سردار محمد مهدیان نسب تیراندازی ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر توهین به پیامبر شهرکرد گرگان کرمانشاه نیروی انتظامی هفته وحدت مواد مخدر پدافند غیرعامل اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۲۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی تجری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری با سلاح سرد در یکی از خیابان‌های گرگان، بلافاصله مأموران انتظامی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل مشاهده کردند که دو مرد میانسال از ناحیه دست هدف ضربات سلاح سرد قرار گرفته‌اند که به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام انتظامی ادامه داد: در بررسی‌های میدانی مشخص شد شخصی با یک دستگاه خودرو سواری با سرعت زیاد در حال رانندگی بوده که شهروندان به وی تذکر می‌دهند، لذا متهم با عصبانیت با قمه به سمت آنها حمله ور و آنها را مجروح و از محل متواری می‌شود.

فرمانده انتظامی گرگان با اشاره به حضور به موقع پلیس در محل و مدیریت صحنه درگیری گفت: با اقدامات فنی و گسترش چتر اطلاعاتی، متهم در کمتر از ۳ ساعت در مخفیگاهش دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6088011

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش
  • عامل قدرت نمایی با سلاح شکاری در دارخوین شادگان دستگیر شد
  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند
  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • عاملان جعل مدارک تحصیلی در کرمان دستگیر شدند
  • تیراندازی مرگبار کودک ۵ ساله به سمت خاله ۱۴ ساله‌
  • کودک ۵ ساله خرم‌آبادی خاله‌ ۱۴ ساله‌اش را کشت!
  • دستگیری عاملان نزاع دسته‌جمعی در دلفان
  • دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در دلفان