Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@15:18:23 GMT

تازه‌ترین عناوین و مطالب رسانه‌های البرز

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۲۹۳۸

تازه‌ترین عناوین و مطالب رسانه‌های البرز

روزنامه پیام آشنا مهمترین تیتر شماره ۱۷۲۱ خود را به اظهارات فرمانده انتظامی استان البرز اختصاص داد و نوشت: کشف اختلاس هفت میلیاردی در شهرداری کرج.

احتمال افزایش قیمت شیرخام از این هفته، ضربه آخر بر پیکر نیمه‌جان البرز، در نظر گرفتن همه جوانب در مسئله انتقال آب به تهران، تعیین تکلیف متقاضیان مسکن کلی تا پایان آبان ماه و تمدید محدودیت‌های کرونایی برای پنجمین هفته متوالی در البرز نیز از جمله مهمترین عناوین صفحه نخست این روزنامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه در سرمقاله خود نیز مطلبی با عنوان «لزوم استفاده دستگاه‌های اجرایی استان از ظرفیت خبرنگاران» منتشر کرد.

همچنین روزنامه سپهر ایرانیان در مهمترین تیتر صفحه نخست شماره ۸۹۵ خود نوشت: آرامش مرزنشینان خط قرمز ماست.

از برگزاری مراسم عروسی خودداری کنید، عرضه ارز در سامانه نیما شدت گرفت، سپاه به آسیب‌دیدگان از کرونا بسته‌های معیشتی می‌دهد و شمارش معکوس برای صعود دوباره بازار سهام نیز از جمله عناوین مهم صفحه نخست این روزنامه است.

روزنامه دنیای هوادار مهمترین تیتر شماره ۶۰۶ خود را به اظهارات معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج اختصاص داد و نوشت: کرج از فقدان برنامه مدون و راهبردی بلندمدت رنج می‌برد.

گل ریحان را نجات دهید، رودخانه کرج در خطر مرگ و «آرام‌تر جوان؛ رویانیان در این وادی غرق شد!» از دیگر تیترهای صفحه نخست این روزنامه است.

خبرگزاری ایسنا در گفت و گویی با عنوان «پاسخی هنرمندانه به اهانت‌ فرانسه» مهدی فتحی، کارگردان مجموعه نمایشی «همین حوالی، همان روزها» نوشت: به مناسبت فرارسیدن هفته وحدت و سالروز ولادت حضرت رسول اکرم (ص)، فصل جدیدی از این مجموعه نمایشی با عنوان «رحمه للعالمین » که پاسخی هنرمندانه به وقایع اخیر و اهانت به ساحت مقدس پیامبر اسلام است، در شهرستان نظرآباد استان البرز تولید شده و آماده پخش است.

مهدی فتحی در رابطه با روند پیش تولید این مجموعه گفت: نمایشنامه‌ها قبل از ماه محرم و صفر آماده شدند و تمرین اجرا به همراه تعدادی از هنرجویان تئاتر نظرآباد در محل فرهنگسرای شهرستان آغاز شد. ۳۰ قسمت اول در رابطه با محرم تهیه شد و ۳۰ قسمت دوم در خصوص موضوعات ارزشی مثل دفاع مقدس، شهادت معصومین و سیره اهل‌بیت در نظر گرفته شدند.

فتحی با اشاره به لزوم واکنش دربرابر اهانت رسانه‌های فرانسوی به پیامبر اسلام، افزود: با حمایت رئیس جمهور فرانسه از گستاخی برخی رسانه‌ها، تصمیم گرفتیم در واکنش به این موضوع پاسخی هنرمندانه ارائه دهیم که نشان‌ دهنده اعتراض ما باشد و  در عین حال لطافت و رافت اسلامی را به نمایش بگذارد. پیامبر اکرم، پیام‌آور خوبی‌هاست و ما باید این را به تمام دنیا نشان بدهیم تا متوجه فرق اسلام واقعی و اسلامی که داعش به آن‌ها نشان می‌دهد، بشوند.

وی ادامه داد: قسمت ویژه این مجموعه به صورت اجرای تک‌گویی و روایی است و از هنرمندان جوان و تازه‌کار در تولید آن استفاده شده. دوست داشتیم که این نمایش را به صورت زنده و روی صحنه برای مردم اجرا کنیم اما شرایط فعلی شیوع کرونا این اجازه را به ما نمی‌دهد. بیشتر قسمت‌های مجموعه نمایشی « همین حوالی، همان روزها » ضبط شده است و به زودی منتشر خواهد شد.

خبرگزاری فارس در مطلبی با عنوان «سرمایه‌های البرز یک به یک می‌روند!» نوشت: تیم فوتبال مقاومت البرز که چندی پیش برای انجام فعالیت خود با حواشی همراه بود همچون همتای تهرانی خود واگذار شد.

تیم فوتبال مقاومت البرز که چند فصلی در لیگ دسته سوم کشور حضور داشت فصل گذشته بعد از سقوط به لیگ برتر استان مجددا با قهرمانی در سوپر لیگ استان البرز مجوز حضور در مرحله نخست لیگ دسته سوم کشور را در فصل ۹۹/۰۰ کسب کرد اما روزهای گذشته خبری مبنی بر واگذاری این تیم به تیمی دیگر از استان البرز رسید.

تیم فوتبال مقاومت البرز که از تیم های نظامی فوتبال کشور به حساب می آید از امتیاز جذب بازیکن سرباز برخوردار بود و سالانه فوتبالیست‌های بومی و غیربومی زیادی با پشت سر گذاشتن خدمت مقدس سربازی در این تیم در شرایط فوتبالی حضور داشتند و خدمت سربازی این بازیکنان هم نیز پشت سر گذاشته میشد.

از مجموع ۱۸۱ رسانه‌ دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، ۹۷ رسانه شامل هفت روزنامه، ۱۶ هفته‌نامه، پنج دوهفته نامه، ۲۵ ماهنامه، پنج  دوماهنامه، ۳۴ فصلنامه و چهار دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شود.

استان البرز همچنین دارای ۶۶ پایگاه خبری الکترونیک - برخط است و سه  هفته نامه، ۶ ماهنامه، هفت فصلنامه و یک مورد ۲فصلنامه و یک مورد سالنامه الکترونیک - غیربرخط نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دارند.

برچسب‌ها مطبوعات و خبرگزاری های داخلی رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مطبوعات و خبرگزاری های داخلی رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز استان البرز مطبوعات و خبرگزاری های داخلی رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز استان البرز اخبار کنکور استان البرز صفحه نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۲۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌- دوشنبه ۱۷ اردیبهشت

روزنامه خبر جنوب با تیتر «افشاگری درباره معامله‌ای جنجالی»، روزنامه زاینده‌رود با تیتر «آمار همچنان بر مدار کاهش» روزنامه شهرآرا با تیتر «دستانی که آتش به آنها نمی‌رسد» و روزنامه نقدحال با تیتر «گناه شسته شده جای ثواب را نگرفت» منتشر شد.

باشگاه خبرنگاران جوان استان ها استان‌ها

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه‌های قم دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌- دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - دوشنبه ۱۷ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • عناوین برگزیده روزنامه‌های صبح امروز
  • عناوین روزنامه‌های روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲
  • صفحه نخست روزنامه‌ها- یکشنبه۱۶ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۱۶ اردیبهشت
  • انتشار مطالب منفی درباره نامزدهای انتخاباتی ممنوع است