Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید کمال الدین میرجعفریان روز شنبه از قطعه سوم باند دوم سربیشه - درح بازدید کرد.

عملیات اجرایی قطعه سوم باند دوم سربیشه - درح به طول ۲۲ کیلومتر از بهمن ۹۸ شروع شد و پروژه زیرسازی ۱۲ کیلومتر از این محور در حال حاضر ۵۰ درصد پیشرفت دارد.

محور ترانزیتی سربیشه - درح - ماهیرود ۱۳۵ کیلومتر طول دارد که در چارچوب دوبانده‌سازی این مسیر، ۱۰ کیلومتر آن افتتاح شده و ۵۳ کیلومتر نیز در دست اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس برنامه‌ریزی‌های اداره کل راه و شهرسازی خراسان جنوبی ۲۲ کیلومتر این مسیر تا پایان سال ۹۹ زیر بار ترافیک می‌رود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی امروز از معدن سیاهکوه بخش درح در پنج کیلومتری روستای ماخونیک نیز بازدید کرد.

این بازدید با هدف بررسی مشکلات معدن و با همراهی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری و فرماندار سربیشه انجام شد.

همچنین عملیات اجرایی ۲ پروژه سلامت محور در شهرستان مرزی سربیشه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی آغاز شد.

خراسان جنوبی ۱۱ شهرستان دارد و مرکز شهرستان سربیشه در ۶۶ کیلومتری بیرجند است.

پایانه مرزی ماهیرود فعال‌ترین مرز تجاری خراسان جنوبی در این شهرستان قرار دارد.

برچسب‌ها مرزنشینان بهسازی راه ها وزارت راه و شهرسازی سربیشه خراسان جنوبی پروندهٔ خبری خدمات ماندگار و گام های توسعه در خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مرزنشینان بهسازی راه ها وزارت راه و شهرسازی سربیشه خراسان جنوبی مرزنشینان بهسازی راه ها وزارت راه و شهرسازی سربیشه خراسان جنوبی اخبار کنکور خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۳۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، رئیس پلیس راه استان گفت: هم اکنون محور‌های طبس_اصفهان و بشرویه -فردوس به دلیل سیلاب فراوان مسدود است.

سرهنگ رضایی افزود: همچنین محور‌های روستایی خرو طبس و غنی آباد به نیگنان بشرویه نیز در اثر بارندگی شدید و سیلاب مسدود است.

رئیس پلیس راه از مسافران و رانندگان خواست تا اطلاع بازگشایی این مسیرها، از تردد در آن خودداری کنند تا در سیلاب گرفتار نشوند .

دیگر خبرها

  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • بازگشایی گردنه تته بعد از پنج ماه
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • سیلاب بعضی از محور‌های خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • تکمیل بزرگراه زهک-زابل وتقاطع غیرهمسطح زهک درشش ماهه اول امسال
  • خسارت ۱۴۵ میلیارد تومانی بارندگی به کشاورزی خراسان جنوبی
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد