Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:17:15 GMT

هوای آذربایجان‌غربی از دوشنبه ناپایدار خواهد بود

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۳۱۴۷

هوای آذربایجان‌غربی از دوشنبه ناپایدار خواهد بود

مهدی صابری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از دوشنبه با ورود توده هوای ناپایدار هوای استان شاهد افزایش ابر، وزش باد و بارشهای ضعیف است ولی روزهای شنبه و یکشنبه پدیده جوی خاصی در استان طبق تحلیل نقشه های هواشناسی مشاهده نمی‌شود.

وی با اشاره به وزش باد در شمال استان طی ۲۴ ساعت گذشته بیان کرد: در این مدت، بیشترین سرعت وزش باد در شهرستان چالدران با ۳۵ کیلومتر برساعت ثبت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی با اشاره به دمای هوای استان در ۲۴ ساعت گذشته گفت: در این مدت دمای مرکز استان، ارومیه بین هفت و ۲۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان بود.

وی بیان کرد: شهرستان بوکان با ۲۸ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم ترین شهر و شهرستان تکاب با ۲ درجه سانتی گراد بالای صفر خنک ترین شهر استان گزارش شد.

اداره‌کل هواشناسی آذربایجان‌غربی دارای ۱۸ ایستگاه هواشناسی اصلی و تکمیلی و بیش از ۱۲۰ ایستگاه باران‌سنجی و اقلیم‌شناسی است که از ایستگاه‌های هواشناسی استان، ۹ ایستگاه اصلی (سینوپتیک) و ۹ ایستگاه هم تکمیلی هستند.

برچسب‌ها تکاب ارومیه سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تکاب ارومیه سازمان هواشناسی تکاب ارومیه سازمان هواشناسی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۳۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در مراسمی باحضور جمعی از مسئولان از خدمات سیدمحسن حمزه لو قدردانی و رسول عطایی به عنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی  معرفی شد.

مدیرکل سابق راه و شهرسازی آذربایجان غربی در این آیین  از ساخت  بزرگراه و راه اصلی  چهار برابر میانگین کشور  در ۵۴ ماه گذشته خبرداد.

سیدمحسن حمزه‌لو  افزود: اخذ ۹ هزار فقره سند مالکیت تک برگی در این استان و کسب رتبه نخست کشوری در برنامه اجرایی نهضت ملی مسکن از جمله دستاوردهای اداره کل راه و شهرسازی بود.

 

سرپرست  راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در این آیین اظهار کرد: نهضت ملی مسکن یک تکلیف شرعی درکنار کار حرفه‌ای است که با تمام توان به همراهی بخش خصوصی وبا مشارکت مردم در خانه‌دار کردن بخش مستضعفین تلاش خواهیم کرد.

رسول عطایی در خصوص اراضی دولتی نیز گفت: در مقابل تبعیض و بی عدالتی ایستادگی خواهیم کرد و در زمینه برنامه‌های بازآفرینی شهری نوینی نیز با اصول نوین ادامه خواهیم داد.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • ورود سامانه ناپایدار به استان کرمانشاه
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده
  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان
  • افزایش دمای هوای در زنجان
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • ورود سامانه ناپایدار به جو استان کرمانشاه
  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • آذربایجان‌غربی گرم‌تر می‌شود