Web Analytics Made Easy - Statcounter

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: ترامپ میتینگ سوپرمن حامیان ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۳۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند

مشاوران اقتصادی دونالد ترامپ، نامزد ریاست جمهوری آمریکا از حزب جمهوری خواه در حال بررسی راه‌هایی هستند تا کشور‌ها را از پدیده دلار زدایی که باعث می‌شود استفاده از دلار را کنار بگذارند، دور شوند.

در حال حاضر، تعدادی از کشور‌ها بطور فعال استفاده از دلار را کنار گذاشته اند.

گفته می‌شود این تلاشی برای مقابله با اقدامات بازار‌های نوظهور کلیدی برای کاهش استفاده از دلار آمریکا است.

این بحث شامل مجازات‌هایی برای کسانی است که به دنبال تعاملات جایگزین در تجارت دوجانبه با ارز‌هایی غیر از دلار آمریکا هستند. این مجازات‌ها می‌تواند شامل کنترل صادرات، هزینه‌های دستکاری ارز و تعرفه‌ها باشد.

در ماه مارس، ترامپ در مورد دلار به CNBC گفت: با بایدن، شما دلار را به عنوان استاندارد از دست خواهید داد. این مانند شکست در بزرگترین جنگی است که ما تا به حال حضور داشته ایم. من از زمانی که کشور‌ها استفاده از دلار را کاهش می‌دهند متنفرم. من به کشور‌ها اجازه نمی‌دهم استفاده دلار را کاهش دهند. زیرا وقتی این معیار را از دست بدهیم، مانند از دست دادن یک جنگ انقلابی خواهد بود.

او همچنین در مصاحبه با فاکس بیزنس گفت: «کشور ما دارد به جهنم می‌رود و ما دیگر نقش مهمی در جهان نخواهیم داشت. ما قدرت داریم، اما در حال کاهش است. در واقع پول رایج ما رو به تنزل است. من فقط در مورد ارزش پول‌مان صحبت نمی‌کنم بلکه بحث در مورد استفاده از پول ما (دلار) در سراسر جهان است». 

یادآور می‌شود: استفاده ابرازی آمریکا از دلار باعث شده عزمی جهانی برای پایین کشیدن این ارز به راه بیافتد. آمریکایی‌ها از واحد پولی خود به عنوان «ابزار فشار سیاسی» بر سایر کشور‌ها استفاده می‌کنند که این امر، ناخواسته یک عزم جهانی برای سرنگونی پادشاهی دلار را به راه انداخته است.

در همین راستا، کشور‌های عضو بریکس نیز اعلام کرده‌اند قصد دارند در آینده از ارز‌های داخلی در معاملات خود استفاده کرده و پس از مدتی یک ارز دیجیتال مشترک را جایگزین دلار کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اقتصاد بین الملل

دیگر خبرها

  • (ویدئو) ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده «حق السکوت»
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت به بازیگر جنجالی
  • ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت برای فیلم‌های مستهجن !
  • ببینید | ثبت اولین شهادت علیه ترامپ در پرونده حق السکوت
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • ای وای از عشق ؛ عرفان طهماسبی
  • فریاد و لبخند سردار سوژه رم شد (عکس)
  • دانشجویان در دل آمریکا «فلسطینِ آزاد» را فریاد می‌زنند/ سرکوب شدید دانشجویان در فرانسه و آمریکا
  • فیلم| فریاد‌های این زن به خاطر ۴۰۰ هزار تومان، مشهد را لرزاند
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!