Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی مهرور روز شنبه در نشست تخصصی که با حضور مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد و سایر مسوولان منطقه برگزارشد، بیان داشت :بر همین اساس راه اندازی یک مجموعه بزرگ تجاری برای فروش محصولات صنایع مختلف شهرستان جانمایی خواهد شد.

وی  با بیان اینکه  بیش از یک هزارو ۲۰۰ واحد تولیدی و صنعتی بزرگ ، متوسط و کوچک در شهرستان ساوجبلاغ فعالیت دارند، گفت: از این تعداد ۵۰۰ واحد آن ها از تولید کنندگان و صادرکنندگان بزرگ کشور به شمار می روند که عرضه مستقیم محصولات این صنایع نقش موثری در رونق اقتصادی این شهرستان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرور بیان داشت: تردد خودروها و مسافران بیش از ۱۴ استان  کشور از شهرستان ساوجبلاغ فرصتی مناسب برای معرفی و عرضه محصولات صنعتی و تولیدی در منطقه بوده و می تواند به جهش اقتصادی  ساوجبلاغ و استان البرز کمک کند.

وی  افزود: ایجاد مرکز بزرگ تجاری در نزدیکی آزاد راه کرج - قزوین مهمترین اقدام برای شکوفایی اقتصادی شهرجدید هشتگرد بوده زیرا روزانه بیش از سه میلیون مسافر از این مسیر تردد می کنند.

سرپرست فرمانداری ساوجبلاغ ادامه داد:  یکی از بزرگترین امتیازهای  راه اندازی این مرکز تجاری، معرفی تولیدات ملی و حذف واسطه ها در سال جهش تولید است.

وی از مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد ، رییس اداره صنعت ، معدن وتجارت ، اتاق اصناف ساوجبلاغ ، شهردار شهر جدید هشتگرد و معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری خواست تا هر چه سریع تر نسبت به جانمایی مکان بازار فروش مستقیم تولیدات اقدام کنند.

شهرستان ۲۵۰ هزار نفری ساوجبلاغ یکی از قطب های تولیدی صنعتی و کشاورزی استان البرز و کشور به شمار می رود.

شهرجدید هشتگرد اکنون ۸۰ هزار نفر جمعیت دارد که با تکمیل بیش از ۷۰ هزار واحد مسکونی مهر و طرح اقدام ملی مسکن ، طبق پیش بینی ها جمعیت آن در ۲ سال آینده از مرز ۵۰۰ هزار نفر عبور می کند.

برچسب‌ها ساوجبلاغ توسعه ایران فرمانداران بازار محصولات پروندهٔ خبری سال ۹۹؛ سال جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوجبلاغ توسعه ایران فرمانداران بازار محصولات ساوجبلاغ توسعه ایران فرمانداران بازار محصولات اخبار کنکور شهر جدید هشتگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۳۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بازار بین المللی محصولات دانش بنیان‌ها

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، محصولاتی، چون دستگاه همو دیالیز و یا تجهیزات صنایع بالادستی ازجمله این محصولات فناورانه است که در کنار جلوگیری از خروج ارز، با توسعه بازار صادراتی ارز آوری برای کشور هم داشتند. 


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بنابر اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری هم اکنون بیش از ۹ هزار شرکت دانش بنیان در کشور فعالیت می کنند که از این تعداد هزار شرکت محصولاتشان را به عرصه صادرات رسانده اند.

دیگر خبرها

  • ۷۳ هکتار از اراضی کشاورزی و باغی ساوجبلاغ آزادسازی شد
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • محصولات داخلی قابل عرضه در بازار داخلی و خارجی است
  • شهرک‌های صنعتی دانش‌بنیان در هرمزگان راه‌اندازی شود
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • راه‌های تشخیص کالای تقلبی از اصلی در بازار لوازم یدکی خودرو | علامت استاندارد تقلبی یا اصل؟
  • توسعه بازار بین المللی محصولات دانش بنیان‌ها
  • صادرات بیش از ۱۰۵ هزار تن کالا از گمرکات گیلان
  • تن ماهی و رب گوجه چند درصد گران می‌شود؟
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد