Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@18:09:45 GMT

امکان حضور مردم در جشنواره موسیقی نواحی وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۳۳۸۴

امکان حضور مردم در جشنواره موسیقی نواحی وجود ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا علیزاده پیش از ظهر شنبه در نشست خبری ویژه سیزدهمین جشنواره موسیقی نواحی اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا این جشنواره به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی از پخش زنده اجراها خبر داد و گفت: اجراهای هنرمندان هرشب از ساعت ۱۹ الی ۲۱ از صدا و سیما مرکز کرمان و شبکه شما پخش می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان کرمان بیان کرد: همچنین امکان تماشای اجراها از صفحه جشنواره در آپارات (http://aparat.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

com/ifmf.ir) و اینستاگرام جشنواره نواحی (iranfolkmusic) و اینستاگرام انجمن موسیقی استان کرمان (kerman_music_province ) وجود دارد.

علیزاده با اشاره به اینکه کرمان به مدت پنج سال متوالی میزان جشنواره موسیقی نوحی بوده است، بیان کرد: این جشنواره به مدت چهار شب از دهم تا سیزدهم آبان ماه برگزار می‌شود.

وی محل برگزاری جشنواره را کاروانسرای وکیل ذکر و بیان کرد: ساعت ۱۹ امشب مراسم افتتاحیه در کاروانسرای وکیل برگزار می‌شود و هنرمندانی از سراسر ایران به صورت آنلاین اجرا خواهند داشت.

علیزاده پخش فراملی اجراهای سیزدهمین دوره جشنواره موسیقی نواحی را یک ویژگی دانست ادامه داد: علاقمندان موسیقی نواحی که در خارج از کشور سکونت دارند هم می‌توانند از برنامه‌های جشنواره موسیقی نواحی استفاده کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی شمال استان کرمان با تاکید بر اینکه به دلیل شیوع کرونا امکان حضور فیزیکی مردم در برنامه‌ها وجود ندارد و علاقمندان می‌توانند از طریق فضای مجازی از برنامه‌ها بهره ببرند، گفت: در این دوره جشنواره فقط ۴۰ میهمان داریم که برای این تعداد هم به گونه‌ای برنامه ریزی شده است که هیچ گونه ازدحامی شکل نگیرد.

وی بیان کرد: مراسم اختتامیه هم سیزدهم آبان در ساعت ۱۹ در کاروانسرای وکیل برگزار می‌شود.

کد خبر 5060439

منبع: مهر

کلیدواژه: محمدرضا علیزاده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان موسیقی نواحی ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر توهین به پیامبر شهرکرد گرگان کرمانشاه نیروی انتظامی هفته وحدت مواد مخدر پدافند غیرعامل اردبیل جشنواره موسیقی نواحی برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۳۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه زنجیره افتتاحیه‌ها در شهر آغاز شده است، گفت: با افتتاح مجموعه تفریحی کوه نور در کوه صفه همراه با دیگر پروژه‌های تفریحی در این مکان، ظرفیت ویژه و جدیدی به شهر زندگی اضافه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: در هفته فرهنگی اصفهان سعی کردیم در بعد بین‌المللی اتفاقات خوبی را برای شهر و شهروندان رقم بزنیم، از این‌رو با دعوت از شهرهای خواهرخوانده و هماهنگی با چند سفارت‌خانه در تهران، پذیرای ۹ هیئت خارجی در اصفهان بودیم.

وی با بیان اینکه دعوت از این هیئت‌ها برای حضور در برنامه‌های هفته فرهنگی اصفهان و با تمرکز با جشنواره نقاشی پوپک انجام شد، افزود: این حضور و دیپلماسی فعال موجب شد به تعداد آثار و شهرهایی که از اقصی نقاط جهان در این جشنواره شرکت می‌کنند، بیش از دو برابر اضافه شود.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه حدود ۸۰۰۰ اثر به جشنواره نقاشی پوپک ارسال شد که ۳۰۰۰ اثر مربوط به دیگر نقاط جهان است، گفت: ۲۹۴ شهر در این برنامه شرکت کردند که حدود ۲۸ شهر آن شهرهای خارجی بودند و در مقایسه با سال گذشته رشد بیش از دو برابری را داشت که نشان می‌دهد می‌توانیم سال‌های آینده اقدامات موثرتری برای برگزاری این جشنواره انجام دهیم.

معرک‌نژاد با بیان اینکه زنجیره افتتاحیه‌ها در شهر آغاز شده است، تصریح کرد: با افتتاح مجموعه تفریحی کوه نور در کوه صفه همراه با دیگر پروژه‌های تفریحی در این مکان، ظرفیت ویژه و جدیدی به شهر زندگی اضافه شد.

کد خبر 749233

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۲۱ هزار کرمانی درآزمون آموزش و پرورش
  • بیست و پنجمین همایش کشوری آموزش علوم پزشکی برگزار شد
  • یادمانی برای مرحوم غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود
  • بدون آرام‌سازی اقتصاد امکان انجام هیچ کاری نیست
  • سرعت رسیدگی به شکایات کارگری در کرمان بیش از ۲ برابر شده است