Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@22:31:11 GMT

اهانت به پیامبر از ترس قدرت اسلام است

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۳۶۵۷

اهانت به پیامبر از ترس قدرت اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حزب مؤتلفه اسلامی استان کرمان در محکومیت جسارت بی‌ادبانه و هتاکی نسبت به نبی عظیم‌الشان اسلام (ص) بیانیه‌ای صادر کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: اهانت بی‌شرمانه خبیث‌ترین افراد تاریخ، بار دیگر چهره واقعی دین‌ستیزان غرب که با اسلام و جامعه مسلمانان دشمنی دیرینه دارند را به نمایش گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهانت، تکذیب و استهزا نبی مکرم (ص) و بزرگان ادیان، از زمان پیامبر اسلام بوده و امروز نیز هست و این نخستین مرتبه‌ای نیست که به ساحت قدسی نبی رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) اهانت می‌شود زیرا دشمن در مقابل قدرت دین اسلام شکست خورده است لذا برای رسیدن به اهداف نامشروع خود، دست به دسیسه و توهین می‌زند.

اهانت به دور از ادب و تمدن بشری رئیس جمهور فرانسه به حضرت محمد مصطفی (ص) و مقدسات دو میلیارد مسلمان به بهانه آزادی بیان، نشان از حماقت و نادانی وی و توهین به شعور ملتی است که او را به عنوان ریاست خود انتخاب کرده است. اگر آزادی بیان جرم نیست چرا تحقیق و تردید درباره هلوکاست جرم است؟

در ادامه آمده است: تاریخ تاکنون عقده‌گشایی و بروز حقد و کینه اشقی‌الاشقیا را از همان دوران نبی مکرم به خود بسیار دیده و قطعا خواهد دید. این‌گونه جسارت‌ها مهر تاییدی بر حقانیت پیامبر اکرم (ص) و کتاب آسمانی‌اش خواهد بود و و صدای حق اسلام همیشه طنین‌انداز است.

دشمنان اسلام و مسلمانان به دلیل هراس از گسترش اسلام در میان جوامع مختلف سعی دارند با این اقدامات ناپسند و سخیف از محبوبیت پیامبراکرم‌(ص) و جاذبه دین مبین اسلام در بین بشریت بکاهند اما نه تنها از از این محبوبیت جهانی اسلام چیزی کم نشده بلکه دشمن با این اقدامات، ضعف و استیصال خود را در مقابل مسلمانان به نمایش گذاشت.

در بخش دیگری از بیانیه آمده است: حرمت‌شکنی و حمایت امثال مکرون، برای توقف و انحراف جریان اسلام و تغییر چهره اسلام در جوامع بشری است زیرا جمعیت مسلمانان در بسیاری از کشورها در اکثریت قرار گرفته است و بنا به فرمایشات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای «سیاست‌های عمیقاً ضدّ اسلامیِ صهیونیست‌ها و دولت‌های استکباری، عاملِ این‌گونه حرکت‌های دشمنانه است».

در پایان ضمن اعلام بیعت مجدد با پیامبرعظیم‌الشان اسلام (ص)، ‌انزجار و نفرت خود را از غرب و سران کشورهای استکباری اعلام و این حرکت را محکوم می‌کنیم. این حرمت‌شکنی‌ها قطعا عواقب سختی از جانب مسلمانان برای دولت فرانسه در پی خواهد داشت و زمینه جهانی شدن حکومت اسلام و حاکمیت قرآن به دست دشمنان‌ احمق تسریع خواهد شد و طبق وعده تخلف‌ناپذیر و حتمی قرآن کریم، جامعه اسلامی، به خواست خدا بر تمام فتنه‌ها و توطئه‌ها پیروز خواهد شد.

انتهای پیام/3388/ب

منبع: فارس

کلیدواژه: بیانیه پیامبر اهانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۳۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خون مسلمان در اسلام حرمت دارد/ حکام کشورهای عربی نسبت به مسلمانان بی گناه بی تفاوت نباشند

آیت الله میرزا محمدحسین احمدی فقیه یزدی استاد درس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب با تاکید بر لزوم همفکری و هم اندیشی جهان اسلام در برابر جنایات صیهونیست ها در غزه و پایان دادن به کشتار مسلمانان بی دفاع، اظهار داشت: امام صادق عليه السلام می فرماید: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله در مراسم مناى حجّة الوداع، در مسجد خيف، خطبه ايراد فرمود و ابتدا حمد و ثناى الهى گفت و سپس فرمود : سه كار است كه دلِ هيچ مرد مسلمانى نسبت به آنها خيانت و نا راستى روا نمى دارد؛ خالص گردانيدن عمل براى خدا و خيرخواهى و صداقت نسبت به پيشوايان مسلمانان و همراهى با جماعت آنان، زيرا دعوت و رسالتشان، آنها را از هر سو در ميان گرفته است.

وی در ارتباط با حدیث مذکور توصیحاتی ارائه نمود و بیان کرد: خداوند متعال شاد و خرم کند بنده ای را که به خداوند نظر کند و بنده ای که سخن مرا بشنود و در گوش خود قرار بدهد و برساند به کسی که این حدیث را نشنیده است.

وی عنوان کرد: اول اخلاص در عمل برای رضای خدا ، دوم خیرخواهی کسانی که در امامت و راس امور قرار می گیرند، از امام معصوم و دیگران که جانشین او هستند و جز به جز افراد مردم به مانند استانداران ، فرماندهان جنگ ، اقتصاد و اختیارداران سیاست که باید خیرخواه باشند.

این عالم شیعه، تصریح کرد: سوم جماعت عامه مسلمین و مومنین را استوار کرده و همراهی جماعت کنیم؛ التزام و ملتزم به جماعت باشیم و کسانی که جمعی را دارند و اجتماع بزرگی را تشکیل داده اند، در واقع عمده جماعت مسلمین باید یک ید واحده باشند و آن را حفظ کنند.

وی با اشاره به شرایط حساس منطقه، اظهار داشت: از همگان دعوت می شود که به یکدیگر بپیوندیم؛ همه مسلمین برادر یکدگیر هستند و خون های آنان مساوی است، مسلمان باید فدای مسلمان شود و یا هر دو فدای اسلام شوند، نه آنکه شاهد درگیری و خونریزی مسلمان توسط صهیونیست های جنایتکار باشیم و این غیر قابل قبول است.

وی در پایان تاکید کرد: ارتباط ، همدلی و با هم بودن گاها برای تصمیم گیری و سست نشدن، یک امر ضروری برای پیشرفت هر جامعه ای است و از این رو باید از جنگ ها، تنش ها ، بالا و پایین کردن های بی ملاک و  بی معنا پرهیز نمود، فلذا احترام به اندیشه های یکدیگر ولو به مصلحت فردی نباشد باید مورد توجه قرار گیرد.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • اهانت دوباره به قرآن کریم در سوئد
  • بزرگترین خدمت و جهاد خدمت به مردم است
  • خداوند از معلمان و دانشمندان به عنوان لوح محفوظ نام می‌برد
  • اگر جامعه فرهنگی آگاه باشد آن جامعه به پیروزی می‌رسد
  • عرضه دو تک نگاری خبرنگار ایرانی از افغانستان در نمایشگاه کتاب
  • بسیج ظرفیت مادی و معنوی جهان اسلام برای کمک به فلسطین
  • جوابگوی تمامی بن‌بست‌های پیش آمده اسلام است
  • خون مسلمان در اسلام حرمت دارد/ حکام کشورهای عربی نسبت به مسلمانان بی گناه بی تفاوت نباشند
  • امام خمینی (ره) به اسلام و مسلمانان شخصیت بخشید
  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب