Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@16:06:06 GMT

دوربینی که عکس‌ها را ویرایش و ارسال می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۳۶۸۷

دوربینی که عکس‌ها را ویرایش و ارسال می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نیواطلس، دوربین زد ایکس ۱ این شرکت که بعد از دو سال تحقیق و بررسی تکمیل شده، بعد از عکاسی، عکس را ویرایش و اصلاح می‌کند و به صورت بی سیم به اشتراک می‌گذارد. در واقع این دوربین نیاز به رایانه و هر ابزار دیگری برای تهیه نسخه نهایی عکس گرفته شده را از بین می‌برد.

به گفته یورگ اشمیتز رئیس واحد محصولات مصرفی شرکت زیس، دوربین Zeiss ZX۱ تحولی اساسی در دنیای عکاسی ایجاد کرده و زمینه ساز تولید نسل جدیدی از دوربین‌ها خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لنز ۳۵ میلیمتری f/۲ T و ۳۷.۴ مگاپیکسلی، حسگر CMOS در ابعاد ۱۴۲ در ۹۳ در ۹۳ میلیمتر، ارتقای قابلیت فوکوس خودکار و حساسیت نوری ۵۱۲۰۰ در زمان ثبت ایزوی ۸۰ از جمله مزایای این دوربین است. منظره یاب OLED و هفت اینچی، نمایشگر ۴.۳ اینچی با دقت ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل از جمله دیگر امکانات این دوربین است که ویرایش عکس‌ها را بر روی خود دوربین تسهیل می‌کند.

برای ویرایش عکس‌ها برنامه لایت روم شرکت ادوبی بر روی این دوربین نصب شده و یک ترابایت فضای ذخیره سازی کلود نیز برای کاربران در نظر گرفته شده است. منوهای کنترل نیز در سمت راست نمایشگر قرار دارند.

این دوربین برای ضبط ویدئوهای ۴K با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه با کدک H.۲۶۵ قابل استفاده است. این رقم با استفاده از کدک H.۲۶۴ به ۶۰ فریم در ثانیه افزایش می‌یابد. میکروفون استریو، ۵۱۲ گیگابایت حافظه اس اس دی، باتری ۳۱۹۰ میلی آمپری و سازگاری با شبکه‌های وای فای و بلوتوث دیگر مزیت این دوربین ۶۰۰۰ دلاری است.

کد خبر 5059956

منبع: مهر

کلیدواژه: دوربین عکاسی اپلیکیشن ویروس کرونا تحقیقات علمی نوآوری واکسن کرونا حاکمیت سایبری اینترنت فناوری فضایی شرکت اسپیس ایکس ایرانسل فیس بوک هوش مصنوعی ایالات متحده امریکا معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گوگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۳۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی توانست ویرایش ژنی را هدفمند کند
  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت است
  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • مقایسه دوربین وان پلاس 12 در مقابل آیفون 15 پرو! (فیلم)
  • (ویدیو) غوغای دوربین گوشی پی ۷۰ هواوی؛ سامسونگ و اپل گرفتار شدند
  • ۱۰ اردیبهشت آخرین فرصت ارسال اثر به رویداد ملی جوانی جمعیت
  • رقیب تسلا موبایل هوش مصنوعی عرضه کرد
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»