Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران به نقل از اسپوتنیک، سفارت روسیه در واشنگتن، از دولت آمریکا خواست روی پیشنهاد کنترل تسلیحاتی مسکو فکر کند.

این سفارتخانه در بیانیه‌ای افزود: هیچ‌کس طالب یک بحران موشکی جدید نیست. پیشنهادهای ولادیمیر پوتین رئیس‎جمهور روسیه مبتنی بر رویکردهای مصالحه‎جویانه و به نفع همه ملت‌ها است. پیشنهاد می کنیم که شریک آمریکایی، با جدیت به این مسئله فکر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کرملین دوشنبه هفته گذشته پیشنهاد داد که بهتر است روسیه و آمریکا درباره عدم استقرار برخی از موشک‌های زمین‌پایه در اروپا به توافق برسند. همچنین، مسکو پیشنهاد راستی‌آزمایی‌های دوجانبه با هدف اعتمادسازی بعد از فروپاشی پیمان منع موشک‌های هسته‌ای میان‌بُرد (INF) را مطرح کرد.

واشنگتن سال گذشته با متهم کردن روسیه به نقض این پیمان، از آن خارج شد. مسکو در راستای تنش‌زدایی پیشنهاد داده که اجازه بازدید از سامانه‌های ایجیس آمریکایی مستقر در اروپا را داشته باشد و در مقابل، واشنگتن هم به موشک‌های روسی ۹M۷۲۹ مستقر در کالینینگراد دسترسی پیدا کند.

این پیشنهاد در حالی مطرح می‌شود که پیمان هسته‌ای نیواستارت هم فوریه سال میلادی آینده منقضی می‌شود و روسیه و آمریکا هنوز برای تمدید آن به توافق نرسیده‌اند.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران هشدار روسیه به آمریکا بحران موشکی اعتماد سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۳۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد

تیم والیبال زنیت کازان با پیروزی مقابل دینامو مسکو به عنوان قهرمانی لیگ برتر روسیه رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم زنیت کازان با پیروزی 3 بر یک مقابل دینامو مسکو در بازی سوم سری فینال لیگ برتر والیبال روسیه برای دوازدهمین بار قهرمان شد و رکورد جدیدی را به نان خود ثبت کرد.

پایان لیگ ملت‌‌های والیبال برای ملی‌پوش هلند!

شاگردان الکسی وربوف در بازی سوم فینال با نتایج 25 بر 20، 25 بر 22، 17 بر 25 و 25 بر 20 دینامو مسکو را شکست دادند و از عنوان قهرمانی خود دفاع کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام ویژه آمریکا خطاب به عربستان درباره سازش با اسرائیل
  • احتمال توافق ریاض-واشنگتن بدون عادی‌سازی روابط با اسرائیل
  • سرمایه گذاری مشترک آمریکا و ژاپن برای رهگیری موشک‌های مافوق صوت
  • زمان اجلاس «صلح اوکراین» اعلام شد/ روسیه دعوت نشد!
  • مسکو: واشنگتن در ۶ ماه اخیر، شورای امنیت را گروگان گرفته است
  • پایان پوتین؟!
  • مسکو: پهپاد اوکراین بر فراز «بلگورود» منهدم شد
  • نمایشگاه غنایم جنگ اوکراین در مسکو/تسلیحات ۱۲کشور مقهورارتش روسیه
  • زنیت قهرمان لیگ برتر والیبال روسیه شد
  • حمله پهپادی اوکراین به مناطقی در روسیه