Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@01:00:40 GMT

فعالیت اصناف خرم‌آباد از ۱۴ آبان محدود می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۴۴۳۳

فعالیت اصناف خرم‌آباد از ۱۴ آبان محدود می‌شود

به گزارش ایرنا سیدموسی خادمی روز شنبه در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مقابله با کرونا افزود: محدودیت‌های جدید خرم‌آباد به همراه ۲۴ مرکز استان دیگر از روز چهارشنبه ۱۴ آبان به مدت ۱۰ روز اعمال خواهد شد.

وی اظهار داشت: بر این اساس برخی از فعالیت ها تعطیل می شود که این به معنای آن است خدمات سطح سه و چهار را در شهرستان خرم‌آباد محدود خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار لرستان گفت: یکی از مهمترین مباحث این جلسه تاکید مقام معظم رهبری بر تشکیل قرارگاه پیگیری مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا است که بر این اساس قرارگاه تشکیل شده و فرماندهی آن بر عهده وزیر کشور است. 

خادمی ادامه داد: به منظور کنترل چرخه انتقال و جلوگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹ در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا مصوب شد شماره تلفن همراه بیماران مبتلا با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در سامانه ای ثبت و جابجایی آنها کنترل شود.

وی تصریح کرد: بر این اساس از فروش بلیت هواپیما، قطار و ارایه سایر خدماتی که به سامانه‌ها وصل هستند به این گونه افراد جلوگیری خواهد شد. 

خادمی با اشاره به هماهنگی‌های انجام شده با شرکت ملی پست نیز گفت: این مجموعه موظف می‌شود خدمات عمومی و دولتی مورد نیاز مبتلایان به کرونا را ارائه دهد تا این افراد مجبور نباشند برای انجام امور خود از منزل خارج شوند.

استاندار لرستان خاطرنشان کرد: چهار شهرستان الیگودرز، دورود، پلدختر و کوهدشت در وضعیت فوق حاد شیوع کرونا هستند و محدودیت های آنها از جمله تعطیلی بازار همچنان برقرار است.

خادمی تاکید کرد: اگرچه اقدامات دولت می‌تواند کمک حال و تسهیل کننده کنترل شیوع کرونا از نظر روانی باشد اما اصل کار و مراعات بر عهده مردم است که باید پروتکل‌ها را به درستی رعایت کنند.

تاکنون ۴۰ هزار و ۲۹۳ مورد مثبت کرونا در لرستان شناسایی شده که از این تعداد ۸۰۳ نفر جان باخته اند و با توجه به وضعیت قرمز استان و فوق حاد برخی شهرها تمامی محدودیت های کرونایی استان تا ۱۶ آبان تمدید شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا استانداری لرستان لرستان محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استانداری لرستان لرستان محدودیت های کرونا ویروس کرونا استانداری لرستان لرستان محدودیت های کرونا اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتی حقوقی و هنری از کارگران کارخانه چیت‌سازی بهشهر 

به مناسبت روز جهانی کارگر، نشست خوانش و تحلیل کتاب «خاک کارخانه» اثر شیوا خادمی، روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳، توسط موسسه فرهنگی هنری حقوق و هنر با حمایت موسسه پژوهش تعالی حقوق از ساعت ۱۸ الی ۱۹:۳۰ در سالن خیام خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار می‌شود.

در این برنامه که ورود برای عموم آزاد و رایگان است، وحید آگاه (عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی) طراح و دبیر رویداد، در مورد ابعاد حقوقی مطرح در تحولات مربوط به این کارخانه، سخن می‌گوید. شیوا خادمی (عکاس و نویسنده کتاب) از تجربه پنج سال پژوهش در مورد این کتاب توضیحاتی را ارائه می‌دهد و خسرو معصومی (نویسنده و کارگردان سینما) از تجربه ساخت فیلم در فضاهای مختلف کارخانه و خاطرات خود به عنوان یکی از فرزندان کارگران کارخانه بیان می‌کند. نوید پورمحمدرضا (نویسنده و پژوهشگر مطالعات شهری) نیز از تاثیر کارخانه بر بهشهر و خرده فرهنگ‌هایی که‌ به واسطه کارخانه شکل گرفته، سخن می‌گوید. همچنین، الهام کردا (بازیگر تئاتر و سینما) بخش‌هایی از کتاب را برای حاضران قرائت می‌کند.

"خاک کارخانه" ثبت تجربه‌های ناشنیده‌ترین حلقه‌های زنجیره کار در ایران، تاریخ شفاهی یک صنعت و روایت یک مکان است از زبان زنان و مردانی که شورمندانه محیط کارشان را دوست داشته‌اند و با تعطیلی آن، طعم فقدانی بزرگ را چشیده‌اند.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899019

دیگر خبرها

  • آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون مجوز را دارد
  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • روایتی حقوقی و هنری از کارگران کارخانه چیت‌سازی بهشهر 
  • گفتگوی اختصاصی با همسر شهید طهرانی مقدم
  • اصناف و بازاریان لباس‌هایی با پوشش مناسب در اختیار مردم قرار دهند
  • ادامه اجرای طرح «زیست شبانه» و نظارت بر فعالیت‌های اصناف در قم
  • نبود آموزش‌های شهروندی در حوزه فرهنگی و اجتماعی/ فعالیت‌های پردوام و فاخر محدود است