Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-09@02:06:01 GMT

راه اندازی ۲۰۹ پایگاه آمران سلامت در استان لرستان

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۴۷۱۲

راه اندازی ۲۰۹ پایگاه آمران سلامت در استان لرستان

رضایی از راه اندازی ۲۰۹ پایگاه آمران سلامت در استان خبرداد و گفت: تاکنون بیش از ۴۱ هزارنفر از توصیه های بهداشتی این طرح بهره مند شده اند.

« صارم رضایی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به راه اندازی 209 پایگاه آمران سلامت در استان، اظهار داشت: در پایگاه های آمران سلامت آموزش های عمومی در راستای مقابله با بحران کرونا ارائه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان بیان کرد: اطلاع رسانی، تذکر لسانی و افزایش شاخص رعایت پروتکلهای بهداشتی توسط عموم مردم از رویکرد های این طرح است.

 

وی با اشاره به اهدای بسته های بهداشتی به مردم، گفت: تاکنون  بیش از ۴ هزار و475 عدد ماسک و بالغ بر 45 لیتر مواد ضدعفونی کننده در این طرح به صورت رایگان در بین مردم و افراد بدون ماسم توزیع شده است.

 

رضایی با شاره به اینکه تاکنون پنج روز از راه اندازی پایگاه های آمران سلامت گذشته است، گفت: تاکنون۴۱ هزار و ۷۵۵ نفر در راستای اجرایی توصیه های رعایت پروتکلهای بهداشتی افزایش آگاهی از نحوه صحیح پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، رعایت بیشتر موازین بهداشتی توسط اعضای جوانان و داوطلبان مستقر در پایگاه های آمران سلامت، مورد بهره وری قرار گرفتند.

 

وی خاطرنشان کرد: در این عملیات مدافعان سلامت هلال احمر استان متشکل از ۵۲۹ نفر عضو فعال و ۱۷۷ نفر از تیم های فعال در حال خدمت بی وقفه به شهروندان و عابرین سطح شهر می باشند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با اشاره به اینکه مبنای کار پایگاه های آمران سلامت منبطق بر افزایش مشارکت های اجتماعی است، اظهار کرد: در راستای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از شیوع کرونا، بالغ بر ۲۵ میلیون ریال کمکهای مردمی از سوی مردم شریف لرستان جمع آوری شده است و امیدواریم به یاری تک تک این عزیزان شاهد بازگشت فاکتور سلامت به جامعه باشیم.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح آمران سلامت هلال احمر مقابله با بیماری کرونا اطلاع رسانی پایگاه های آمران سلامت راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی ۳۵ مرکز خرید گندم و کلزا در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیر تعاون روستایی لرستان گفت: ۲۶ مرکز خرید تضمینی گندم و ۹ مرکز خرید کلزا در سطح استان تا پایان فصل برداشت فعال هستند و با توجه به نزول رحمت الهی و کیفیت مناسب مزارع، پیش بینی می‌شود سال زراعی خوبی برای کشاورزان این خطه باشد.

غلامعلی فتحی با بیان اینکه استان یکی از قطب‌های تولید محصولات کشاورزی در کشور است افزود: امید می‌رود با برنامه ریزی‌های صورت گرفته، مشکلی از لحاظ خرید محصولات کشاورزان از جمله گندم و دانه روغنی کلزا نداشته باشیم.

فتحی گفت: با بازدید از مراکز خرید گندم وتشکیل تیم‌های نظارتی مختلف تلاش می‌کنیم تا مشکل کمیسیون‌های خرید به کمترین میزان برسد.

به گفته وی طی سال زراعی جاری ۲۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان برای سه محصول گندم، جو و کلزا در سامانه کشت قراردادی ثبت شده است که علاوه بر خرید تضمینی هزینه‌های حمل و بیمه محصول نیز در قرارداد‌ها مشخص و به کشاورزان کمک می‌شود.

بیش از ۸۰۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی در لرستان وجود دارد، سطح زیر کشت کلزا در استان بیش از سه هزار و۵۰۰ هکتار است و و تولید گندم طی سال گذشته در حدود ۲۳۵ هزار هکتار اراضی استان از ۱۲۳ هزار تن به ۵۳۰ هزار تن رسید.

دیگر خبرها

  • ۵۰۰ هکتار از مزارع کشاورزی لرستان با فاضلاب آبیاری می‌شود!
  • سراب سفره کوه سلسله
  • دشمن در فتنه بد پوششی و کشف حجاب شکست خورد
  • راه اندازی ۳۵ مرکز خرید گندم و کلزا در لرستان
  • نتانیاهو برای آتش بس سنگ اندازی می‌کند
  • مفاهیم: آشنایی با عوامل اجتماعی تعیین‌کننده سلامت (SDH)
  • طرح محلات ارتقادهنده سلامت در خراسان جنوبی اجرا می‌شود
  • تکمیل ۲ بیمارستان در خراسان جنوبی
  • توزیع بیش از ۶۰۰ مورد تجهیزات بیمارستان در خراسان جنوبی
  • ۶۲ نوزاد غرب خراسان رضوی از سقط نجات یافتند