Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-26@12:09:49 GMT

خشم فکری در دیدار تدارکاتی استقلال و چوکا

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۴۷۵۶

سرمربی تیم فوتبال استقلال روز گذشته با بازیکنان خاطی تیمش خود برخورد کرد.

خبرگزاری میزان - تیم فوتبال استقلال روز گذشته (جمعه) در دیداری تدارکاتی به مصاف چوکای تالش رفت و با نتیجه ۳ بر صفر به برتری دست یافت.

در این دیدار اتفاقات حاشیه‌ای هم رخ داد، تا جایی که محمود فکری، سرمربی استقلال به سه بازیکن تیم خود تشر زد! فرشید باقری اولین بازیکنی بود که با خشم فکری روبرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن به عدم بازی کردنش در ترکیب اصلی اعتراض کرد که سرمربی استقلال به او گفت: «اینجا کسی حق اعتراض ندارد.» پس از این اتفاق، باقری برای تنبیه مجبور شد دور زمین بدود.

میلاد زکی‌پور در بازی تدارکاتی متوجه حرف‌های کادرفنی برای انتقال دستورات تاکتیکی نشده بود و با لحنی پاسخ داد که به مذاق کادرفنی خوش نیامد. خشم فکری به حدی بود که گفته می‌شود او زکی‌پور را در فهرست خروج قرار داده است. هرچند که پیش از این هم جدایی این مدافع تقریبا قطعی شده بود.

سومین بازیکن عارف غلامی بود که برای اولین بار در دفاع چپ به میدان رفت. او از کادر فنی خواست که در پست تخصصی‌اش به میدان برود که از او خواستند اعتراضی نکند!

بیشتر بخوانید: فکری: با همدلی می‌توانیم استقلال را به جایگاه واقعیش برسانیم/ خلیل‌زاده: همه واریزی‌های ما به حساب شفر و پاختاکور انجام شد

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال محمود فکری لیگ برتر فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال استقلال محمود فکری لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۴۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی

با کنار رفتن استقلال از رقابت‌های جام حذفی، این تیم از زمان برگزاری دیدار برابر شمس آذر تا جدال حساس هفته بعد مقابل تراکتور، دوازده روز زمان داشت و به همین دلیل، آبی پوشان امروز یک مسابقه دوستانه را برگزار کردند.

استقلال که در این مسابقه با ترکیبی از بازیکنان جوان و نیمکت نشین خود پای به زمین مسابقه گذاشته بود، با یک گل برابر آریو اسلامشهر تن به شکست داد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی‌فر، حسین زواره‌ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

 

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • خبر خوب برای نکونام؛ ستاره مصدوم استقلال «آقا وسط» بازی کرد!
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • فوتبالیست لیگ‌برتری که در ۷سال فقط یک‌دقیقه بازی و تمدید کرده! / چرا هیچ سرمربی و مدیرعاملی جرات حذف او را ندارد؟ / آقای تاج، فساد واضح همین است