Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های مهم ما برای مبارزه با کرونا و تقویت زیرساخت‌های بهداشتی درمانی احداث بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی در استان قزوین است.

وی افزود: سرانه تخت‌های بیمارستانی در استان قزوین هم اکنون از میانگین کشوری پایین‌تر است و با احداث این بیمارستان سرانه تخت در استان بالا خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: این پروژه را از ابتدای ورود به مجلس پیگیری و نشست‌های جداگانه ای را با دکتر نوبخت و سردار محمد رئیس قرارگاه خاتم الانبیا برگزار کردیم و مقرر شد قرارگاه خاتم الانبیا به عنوان پیمانکار کار ساخت بیمارستان را آغاز کند.

وی تصریح کرد: متأسفانه در هفته‌های اخیر با مخالفت وزارت بهداشت برای واگذاری پیمانکار به قرارگاه خاتم روبرو شدیم.

محمدبیگی تصریح کرد: بررسی‌های میدانی ما نشان می‌دهد اگر خود وزارت بهداشت تصمیم به ساخت این بیمارستان داشته باشد با توجه به درگیری‌هایی که در حوزه بیماری کرونا دارد طبیعتاً ساخت بیمارستان ۱۰ سال زمان خواهد برد.

وی اضافه کرد: امیدواریم پیگیری‌های لازم در رابطه با ساخت بیمارستان سرعت بگیرد تا بتوانیم ظرف ۴ تا ۵ سال آینده شاهد ساخت این بیمارستان و رفع نیازهای استان باشیم.

محمدبیگی در پایان یادآور شد: نیاز است استاندار و مدیران کل مرتبط استان نیز پیگیری لازم را داشته باشند تا به زودی شاهد آغاز ساخت این بیمارستان باشیم.

کد خبر 5060558

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی قرارگاه خاتم الانبیاء ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر توهین به پیامبر شهرکرد گرگان کرمانشاه نیروی انتظامی هفته وحدت مواد مخدر پدافند غیرعامل ستاد ملی مقابله با کرونا ساخت بیمارستان قرارگاه خاتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۵۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیاء زاهدان از فوت یک شهروند براثر طوفان ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

فرزانه کوشا اظهار کرد: وزش باد شدید امروز در زاهدان موجب شد یک دیوار بر روی تعداد هفت نفر از همشهریان زاهدانی سقوط کند.

وی ادامه داد: این افراد توسط خانواده به بیمارستان منتقل شدند که پس از معاینات و اقدامات درمانی یک نفر فوت، یک نفر ترخیص و پنج نفر در اورژانس بستری شدند.

رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء زاهدان گفت: به دنبال فروریختن دیوار به دلیل وزش باد، مریم براهویی ۱۳ ساله بدون علائم حیاتی به بیمارستان منتقل و با وجود انجام عملیات احیا توسط پزشکان متاسفانه فوت شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل بیمارستان بختگان
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • پیشرفت فیزیکی بیمارستان کسری به ۹۸ درصد رسید
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس