Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@07:48:06 GMT

کشف ۲۳ هزار لیتر روغن در یکی از روستاهای اطراف کاشان

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۵۲۳۸

کشف ۲۳ هزار لیتر روغن در یکی از روستاهای اطراف کاشان

به گزارش خبرنگار مهر روح الله دهقانی صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به عزم جدی دستگاه‌های اجرایی کاشان برای مقابله احتکارگران اظهار داشت: به دنبال گزارش‌های دریافتی مبنی بر احتکار مقادیر زیادی روغن در یکی از روستاهای اطراف کاشان این موضوع در دستور کار فوری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم با در این زمینه با مأموران نیروی انتظامی مشکات انجام گرفت، ابراز داشت: در نهایت مأموران این کلانتری با دستور صادر شده و با ورود به این منزل مسکونی واقع در روستای «سن سن» شهر مشکات ۲۳ هزار لیتر روغن موتور احتکار شده کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان کاشان با اشاره به اینکه علاوه بر این روغن‌ها یک هزار لیتر ضد یخ نیز کشف شد، تصریح کرد: مقدار تقریبی برآورد قیمت این محموله در بازار آزاد حدود ۱۵ میلیارد ریال است.

وی با اشاره به اینکه کشور در شرایط تحریم ظالمانه آمریکا و استکبار جهانی قرار دارد، بیان داشت: بازرسی‌های منظم با همکاری تعزیرات و اداره صمت و نیروی انتظامی انجام می‌شود.

دهقانی افزود: از مردم می‌خواهیم گزارش‌های خود را در زمینه کالاهای احتکار شده در سطح شهر به دادستانی و تعزیرات ارائه دهند تا اقدامات لازم انجام شود.

کد خبر 5060120

منبع: مهر

کلیدواژه: احتکار روغن موتور ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا بوشهر توهین به پیامبر شهرکرد گرگان کرمانشاه نیروی انتظامی هفته وحدت مواد مخدر پدافند غیرعامل ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۵۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید | آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی + ویدئو

به گزارش همشهری آنلاین، از ساعاتی پیش بارش‌های پراکنده در قسمت‌هایی از کاشان و آران‌وبیدگل شدت گرفته است.بارش شدید باران سبب راه افتادن سیلاب در معابر و خیابان‌ها و همچنین طغیان رودخانه‌های فصلی در سطح شهر و روستاهای اطراف شده است. تاکنون ویران شدن چند منزل مسکونی و تخریب جاده‌ها و معابر شهری و روستایی توسط این باراش‌های سیل‌آسا و جاری شدن سیل گزارش‌ شده است.

با توجه به جریان آب و سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی منطقه کاشان و آران‌وبیدگل از همشهریان تقاضا می‌شود تا از هرگونه توقف در مسیر رودخانه‌ها و مسیرهای سیلاب‌ها و همچنین حاشیه رودخانه‌ها خودداری کنند.

کد خبر 846730 منبع: فارس برچسب‌ها سيل خبر مهم كاشان آبگرفتگی حوادث ایران

دیگر خبرها

  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • ۹۵ درصد روستاهای خوزستان از اینترنت بهره‌مند هستند
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید
  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید | آبگرفتگی معابر و منازل مسکونی + ویدئو
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد