Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛  امیرحسین بهروز با بیان اینکه کلیه پذیرفته شدگان دانشگاه پیام نور باید با مراجعه به سیستم گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir و انجام مراحل پذیرش نسبت به ثبت نام اقدام کنند، گفت:  مرحل ثبت نام شامل تکمیل مشخصات، ارسال مدارک و دریافت گزارش260 است.

وی با بیان اینکه کلیه پذیرفته شدگان باید با شناسه کاربری و گذرواژه  وارد سیستم گلستان شوند، گفت: شناسه کاربری مجموع شماره پرونده و b991 است؛ به این ترتیب که دانشجویان باید شماره پرونده خود را به b991 اضافه کرده و بدون فاصله درج کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین گذرواژه نیز شماره ملی ده رقمی دانشجویان است و در صورتی که کد ملی در اطلاعات سنجش تکمیل نشده باشد، دانشجو باید شماره شناسنامه خود را برای گذرواژه درج کند.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه در صورتی که دانشجویان با شناسنامه یا کدملی موفق به ورود به سیستم نشوند؛  شماره پرونده خود را در گذروازه وارد کنند، گفت: دانشجویان باید از طریق مسیر آموزش، دانشجو، پذیرش غیرحضوری و پذیرش غیر حضوری دانشجویان ورودی جدید نسبت به تکمیل اطلاعات و ارسال مدارک و تصاویر با حجم حداکثر 250 کیلو بایت و فرمت jpg اقدام کنند.

 بهروز بیان کرد: دانشجویان بعد از تکمیل مراحل و پذیرش  می‌توانند با  شناسه کاربری( شماره دانشجویی) و گذرواژه (شماره شناسنامه)، جهت ثبت نام و انتخاب واحد از تاریخ 30 مهرماه به سیستم گلستان مراجعه کنند.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور تصریح کرد: کلیه دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت50 درصد شهریه ثابت هستند  که برای این منظور باید از طریق منوی اصلی، آموزش، گزارش‌های آموزش، شهریه، لیست‌ها و آمارها فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور نسبت به دریافت گزارش 163 و پرداخت شهریه خود اقدام کنند.

وی با عنوان اینکه پرداخت شهریه هم به صورت الکترونیکی و هم از طریق حضور در بانک امکان پذیر است، کفت: دانشجویان برای پرداخت الکترونیکی می‌توانند از طریق منوی اصلی، آموزش، شهریه، پرداخت‌های الکترونیکی دانشجو، شهریه خود را پرداخت کنند و یا از طریق گزارش 163، با دریافت شناسه قبض و پرداخت، شهریه خود را با مراجعه به بانک بپردازند.

بهروز در پایان خاطرنشان کرد: دانشجویان پس از پرداخت شهریه  می‌توانند از طریق مسیر ثبت نام، عملیات ثبت نام و ثبت نام اصلی انتخاب واحد خود را انجام دهند.
 انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1079225 برچسب‌ها دانشگاه پیام نور

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه پیام نور دانشگاه پیام نور ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۵۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت

مدارس غیرانتفاعی به دلیل مزیت‌های مختلفی که نسبت به سایر مدارس دارد می‌بایست دانش آموزان جهت استفاده از امکانات ارائه شده هزینه‌ای را پرداخت کنند. مدارس غیرانتفاعی نیز هر سال نسبت سال‌های گذشته افزایش شهریه دارند، اما به گفته شهروند خبرنگار ما این افزایش با افزایش حقوق والدین همخوانی ندارد و بسیاری از والدین برای پرداخت آن با مشکلاتی مواجه شده اند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیام از شهر رشت درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
سلام، چرا درباره افزایش شهریه مدارس گزارش تهیه نمی‌کنید؟ خانواده‌ها از این میزان افزایش رنجیده خاطر هستند، چون با افزایش حقوق والدین همخوانی ندارد. مدارس دولتی اغلب بالای ۴۰ دانش آموز در یک کلاس هستند دیگر ظرفیت باقی نمی‌ماند برای اضافه شدن دانش آموزان دیگر. مدارس غیرانتفاعی نیز شهریه را به قدری بالا برده است که والدین با مشکل مواجه شدند. بنده از شهر رشت در استان گیلان پیام می‌دهم.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • تأیید سوابق تحصیلی برای تمام داوطلبان ضروری است
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی
  • گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت
  • تمدید مهلت ثبت نام کارآموزی آزمون سردفتری
  • تمدید مهلت ثبت‌نام دانشجویان دانشگاه‌های تهران برای شرکت در مسابقه ملی «سدید»
  • ملاک‌های افزایش شهریه مدارس غیردولتی با رتبه‌بندی آنها
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد
  • داوطلبان برای ثبت سوابق تحصیلی بر اساس اعلام آموزش و پرورش اقدام کنند
  • امروز؛ آخرین مهلت انتخاب رشته دانشجویان دکتری
  • مهلت ثبت‌نام دانشجویان در مسابقه ملی «سدید» تمدید شد