Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@16:09:20 GMT

مشکلی برای تامین ماسک در فارس وجود ندارد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۶۱۰۲

مشکلی برای تامین ماسک در فارس وجود ندارد

ایسنا/فارس رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس اعلام کرد که مشکلی در تامین محلول ضدعفونی و ماسک در استان نداریم و اکنون روند تولید این محصولات به شکل عادی، جریان دارد.

حمیدرضا ایزدی شنبه ١٠ آبان در جلسه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونای استان فارس، بیان کرد: مسئولیت پشتیبانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا بر عهده سازمان صمت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: ابتدا حواله تامین اقلام بهداشتی به صورت دستی بود اما برای رعایت پروتکل‌ها سامانه‌ای طراحی و بیش از ٤٥٠٠ درخواست داده شد و به صورت اینترنتی با درخواست کننده و کارخانه در ارتباط بودیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس، راه‌اندازی یک سامانه واحد برای مشاهده انبار اقلام بهداشتی، استقرار ۳۲ بازرس به مدت ٤٥ روز در واحدهای تولیدی ماسک، اعزام بازرس از مرکز استان به شهرستان‌ها و ارائه ۹۰ گزارش آماری به وزارت صمت را از مهمترین اقدامات این سازمان از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون عنوان کرد.

ایزدی با بیان اینکه ١٦ واحد تولید کننده محلول ضدعفونی در فارس داریم که کد IRC را گرفته‌اند، افزود: از ١٥ اسفند ٩٨ تا دوم آبان ماه جاری بیش از دو میلیون لیتر الکل طبی در فارس تولید شده است.اکنون موجودی الکل طبی استان ٣٠ هزار لیتر است.

او با بیان اینکه در مجموع ٢٠ هزار لیتر الکل روزانه در فارس تولید می‌شود، عنوان کرد: در تامین الکل و ماسک مشکل خاصی نداریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس خاطرنشان کرد: ٥٦ میلیون و ٧٧٤ هزار و ٣٠٤ عدد تولید ماسک در استان طی ماههای گذشته داشته‌ایم که موجودی فعلی در ماسک ساده سه لایه به بیش از ١١ میلیون عدد رسیده است.

ایزدی موجودی فعلی انواع ماسک در استان را بیش از ۱۲ میلیون عدد اعلام و اضافه کرد: موضوع اساسی در خصوص ماسک، تامین پارچه است که خوشبختانه مشکل خاصی در این باره نداریم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی فارس تولید ماسک سازمان صمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۶۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری

به گزارش خبرنگار مهر، امیر لاجوردی رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاسخ به سوال یکی از کاربران مبنی بر تولید مودم نسل ششم در داخل کشور گفت: هفته پیش دقیقاً همین‌کار را کردیم. در جهت حمایت از مصرف کننده و تولید داخل، با تفاهم با تولیدکنندگان عزیز داخلی و اپراتورها قرار شد چهل درصد نیاز اپراتور، در تامین مودم پروژه فیبر، از داخل تامین شود البته به شرطی که تا شش ماه آینده محصولی با کیفیت مناسب تولید شود.

کد خبر 6092720 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰درصد مودم‌های پروژه فیبرنوری
  • تعهد تولیدکنندگان داخل بر تامین ۴۰ درصد مودم‌های فیبر نوری
  • تامین گوشت گرم در استان یزد
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • تولید بانک اطلاعات خلیج فارس در سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • سازمان اوقاف خود را مخاطب در جبهه پیشران انقلاب اسلامی می‌داند
  • ارائه راهکارهای محیط زیستی برای توسعه صنایع در سواحل «مکران»
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس