Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@12:59:44 GMT

گوتی در صف جانشینی زیدان در رئال مادرید

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۶۲۲۷

گوتی در صف جانشینی زیدان در رئال مادرید

هافبک پیشین رئال مادرید گزینه جانشینی زین‌الدین زیدان در این تیم است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، طبق ادعای نشریه اسپانیایی «دُن بالن»، گوتی مدافع پیشین رئال مادرید یکی از گزینه‌های اصلی است که مدیران این باشگاه اسپانیایی، او را به عنوان جانشین احتمالی زین‌الدین زیدان در نظر دارند. طبق این گزارش، گوتی که سابقه سرمربیگری تیم زیر 19 سال رئال مادرید و تیم آلمریا را در کارنامه‌اش دارد، تنها گزینه برای جانشینی زیزو نیست و دو اسطوره دیگر این باشگاه یعنی ژابی آلونسو و رائول گونسالس نیز کاندیدای نشستن روی نیمکت مربیگری کهکشانی‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئال مادرید این فصل به خصوص در لیگ قهرمانان اروپا شروعی پرافت‌وخیز داشته است، همین باعث شده تا زین‌الدین زیدان در دومین دوره حضورش روی نیمکت رئال تحت‌فشار باشد، هر چند برتری 3 بر یک اخیر تیمش مقابل بارسلونا در اولین ال‌کلاسیکوی فصل کمی از این فشار کاست.

سفیدپوشان مادریدی از 6 بازی اول لالیگایی خود 13 امتیاز کسب کرده‌اند و در حال حاضر با 13 امتیاز در رده سوم جدول هستند اما شکست مقابل کادیس در این رقابت‌ها، انتقاداتی را به سوی زیدان و شاگردانش روانه کرد.

شرط راموس برای تمدید قراردادش با رئال مادرید

در لیگ قهرمانان اروپا اما رئالی‌ها وضعیت خوبی ندارند و شکست 3 بر 2 مقابل شاختار دونتسک و تساوی 2-2 مقابل بوروسیا مونشن‌گلادباخ حاصل آنها از دو بازی اول بوده است. پرافتخارترین تیم اروپا در حال حاضر با یک امتیاز قعرنشین گروه B این رقابت‌هاست.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لالیگا لیگ قهرمانان اروپا زین الدین زیدان رئال مادرید لالیگا لیگ قهرمانان اروپا زین الدین زیدان رئال مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۶۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال

به گزارش "ورزش سه"، یوفا یکی از بهترین داوران خود را برای قضاوت بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا بین بایرن و رئال مادرید، انتخاب کرد. تورپن ستاره داوران فوتبال فرانسه است، داوری که پیروزی رئال مادرید مقابل لیورپول در فینال لیگ قهرمانان 2022 را نیز سوت زده بود.

او در دوران حرفه‌ای خود 6 بار برای رئال مادرید سوت زده است و در همه آنها پیروزی برای سفیدپوشان بوده است (16 گل زده برای رئال، 5 گل خورده، اعلام یک پنالتی به نفع رئال). اولین داوری او برای رئال برتری 4-0 مقابل لودوگورتس (2014) و آخرین در این فصل، برتری 2-3 در ناپل بود. در آوریل 2022، او پیروزی 1-3 رئال را در برابر چلسی توخل، سرمربی فعلی بایرن، سوت زده بود. دیداری که در آن کریم بنزما درخشان بود.

تیم باواریایی نیز با داوری تورپن شکست نخورده است: پنج برد و سه تساوی، 25 گل زده و 8 گل خورده. آخرین داوری تورپن برای بایرن در یک چهارم نهایی فصل گذشته بود: 1-1 در آلمان مقابل منچسترسیتی.

تورپن از سال 2008 وارد فهرست برترین داوران فرانسه شد و در سال 2010 به فهرست بین‌المللی وارد شد. در آن زمان او با 28 سال سن، به جوان‌ترین داور بین‌المللی تاریخ فرانسوی تبدیل شد. او در جام جهانی قطر حضور داشت و در آن سه بازی را داوری کرد: اکوادور 1 - سنگال 2. اروگوئه 0 -0 کره جنوبی و برزیل 4 -1 کره جنوبی.

تورپن که علاقه زیادی به فناوری و دنیای آموزش دارد، عاشق ورزش راگبی است. او معتقد است فوتبال باید چیزهای زیادی از راگبی بیاموزد، فراتر از احترامی که بازیکنان این ورزش به داوران می‌گذارند، چیزی که در فوتبال دیده نمی‌شود، تورپن می‌گوید داوران باید به صحبت‌های همکاران خود در راگبی گوش کنند تا بفهمند چگونه فناوری توانست ورزش آنها را بهبود بخشد، تورپین وسواس زیادی به تجزیه و تحلیل فیلم تیم‌هایی که قرار است بازی آنها را داوری کند، دارد. 

در زندگی حرفه‌ای تورپن، مقطع تلخی هم وجود دارد، زمانی که یک فروشنده مواد مخدر هویت او را جعل کرد. در سال 2015، یک رنو لاگونا در تحقیقات پلیس پیدا شد و مشخص شد که به نام او است. زمان مشخص کرد که این یک سرقت با جعل هویت او بوده است.

دیگر خبرها

  • برناردو سیلوا: رئال مادرید تیم عجیبیه!
  • داور عشق راگبی برای بایرن مونیخ-رئال
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • توماس توخل: چرا اولی هونس باید پیش از بازی با رئال مادرید چنین حرف‌هایی بزند؟
  • تاکه فوسا کوبو: رئال مادرید مقابل ما خوش شانس بود
  • بریس لیونل مسی و برد 2-0 بارسلونا در خانه رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 2011/4/27) / فیلم
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس