Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@11:56:18 GMT

بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۶۳۰۲

بیست و سومین نمایشگاه صنعت ساختمان برگزار می‌شود

شرکت‌ها و برندهای معتبری از ۱۰ استان کشور در بیست و سومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان که طی روزهای ۱۴ تا ۱۷ آبان‌ماه در اصفهان برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.

به گزارش ایمنا به نقل از ستاد برگزاری بیست و سومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان، مجری برگزاری این نمایشگاه با اشاره به اینکه نمایشگاه ساختمان در محل جدید برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان واقع در کمربندی شرق اصفهان برگزار می‌شود، گفت: بیست و سومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان همزمان با بهره‌برداری از محل جدید برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان آغاز می‌شود که خود نشان از اهمیت این رویداد نمایشگاهی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرضا آموخته با بیان اینکه تکمیل نمایشگاه جدید اصفهان یکی از آرزوهای دیرینه فعالان اقتصادی استان و منطقه مرکزی کشور بوده است، افزود: این نمایشگاه می‌تواند زمینه برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی را در سطح وسیعی از اصفهان و منطقه مرکزی کشور فراهم آورد؛ بر همین اساس، نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان نیز امسال با رویکرد حفظ تولید و صادرات و با تاکید بر اشتغالزایی بیشتر همگام با افزایش تولیدات داخلی برگزار می‌شود تا شرکت‌ها بتوانند توانمندی‌ها و دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند.

وی با تاکید بر اینکه مشارکت‌کنندگان حاضر در بیست و سومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان، در ۱۶ گروه کالایی به نمایش محصولات خود خواهند پرداخت، اظهار کرد: تولیدکنندگان سنگ، آجر، دیواره‌های بتنی، صنایع آهنی، هوشمندسازی ساختمان، شیرآلات بهداشتی، در و پنجره، ورق‌های آلومینیومی، چینی بهداشتی، مواد شیمیایی مرتبط با ساختمان، لوله و اتصالات، عایق‌های صوتی و شرکت‌های فعال در زمینه‌های مشاوره و طراحی ساختمان به ویژه حوزه دکوراسیون داخلی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

مجری برگزاری بیست و سومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه شرایطی را فراهم آورد تا علاقمندان و فعالان این حوزه با انواع خدمات، تکنولوژی‌های روز و سازه‌ها و محصولات نوین حوزه ساختمانی آشنا شوند.

آموخته تاکید کرد: بیست و سومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و متخصصان و فعالان این حوزه می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۸ روزهای ۱۴ تا ۱۷ آبان‌ماه به محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در کمربندی شرق مراجعه کنند.

کد خبر 452738

منبع: ایمنا

کلیدواژه: صنعت ساختمان نمایشگاه ساختمان نمایشگاه بین المللی اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۶۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی به همت کمیته فرهنگی و اداره ارشاد اسلامی،  در سالن همایش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بهشهر برگزار شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در مصاحبه‌ای با بیان اینکه هنر در برگزاری چنین مراسماتی می‌تواند نقش سازنده ایفا کند گفت: این نمایشگاه می‌تواند نقش موثری را در هرچه بهتر برگزار شدن این کنگره ایفا کند.

وی گفت شهرستان بهشهر با دارا بودن هنرمندانی با سابقه و برجسته در همه مراحل و برگزاری مراسمات ملی مذهبی تاثیر گذار بود و همچنین این بار هم گوشه‌ای از فعالیت خود را در راستای همین هدف به نمایش گذاشت.

آهنگر افزود: آنچه که باعث شد تا کنگره آیت الله کوهستانی در سطح ملی به خوبی تمام بدرخشد ایفای نقش هنرمندان بود که توانستند آیت الله کوهستانی را به مردم و جوانان دهه هشتادی و نودی معرفی کنند.

وی گفت هنرمندان با ذوق سلیقه‌ای که در هنر ایجاد می‌کنند باعث می‌شوند تا بازدید کننده‌ها با آثار هنری بیش از پیش به وجود شخصیت‌ها و این بار شهدای روحانی استان به محوریت آیت الله هاشمی نژاد پی ببرند.

گفتنی است: این کنگره قرار است با محوریت روحانی و دانشمند فاضل آیت الله شهید «عبدالکریم هاشمی نژاد» در ۱۵ اردیبهشت ماه سالجاری به میزبانی شهرستان بهشهر در راستای دومین کنگره بزرگداشت شهدای استان مازندران برگزار شود.

دیگر خبرها

  • اکسپو کنسرت‌ها را لغو کرد
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد
  • نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴ آغاز شد+ عکس
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • آمادگی کامل سمرقند برای هرگونه همکاری در برگزاری هفته فرهنگی اصفهان
  • سومین نمایشگاه «ماه دوم» در نگارخانه لاله برگزار می شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • برگزاری سومین جلسه منتخبان مجلس دوازدهم به میزبانی شریان
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر
  • برگزاری رویداد فن‌آب برای صرفه‌جویی مصرف آب در صنایع نساجی