Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

یک فعال بخش هوانوردی با انتشار بخشی از نامه یک مدیر شرکت فرودگاه‌ها در مورد سرانجام یک طرح گفت: این هم سرانجام طرح مدیران آینده (اینگام) شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران که با هزینه گزافی شروع شد و بدین ترتیب عقیم ماند.

به گزارش تین نیوز، این فعال بخش هوانوردی در شبکه‌های اجتماعی نوشت: این نامه به امضای احمد مظفر مدیر کل آموزش و توسعه نیروی انسانی شرکت به همراه گواهینامه دوره داخلی که فاقد اعتبار  آموزشی حتی برای خود شرکت است، ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: وزیر راه و مدیرعامل سابق شرکت در این خصوص آن‌چنان مانور دادند که همه فکر کردند تمامی مدیران شرکت با همین سبک و سیاق و با شایسته سالاری مدیر شده‌اند. حیف از آن همه هزینه شرکت  و وقت کاندیداهای این دوره که هدر رفت.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۶۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! + عکس

تین نیوز

تصویری از میز و صندلی های فرودگاه جیرفت خبرساز شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرآنلاین، یکی از سوژه های جدید شبکه های اجتماعی در چند روز اخیر، تصویری از میز و صندلی های فرودگاه جیرفت است که از زمین تا آسمان با صندلی های فرودگاه ها توفیر دارد.

همشهری آنلاین نوشت: همانطور که در تصویر هم مشاهده می کنید، این فرودگاه به جای صندلی های فلزی معمول، به مبلمان استیل مجهز شده است! یکی از کاربران فضای مجازی این عکس را منتشر کرده و نوشته: «عاشق صندلی های فرودگاه جیرفت شدم، حس می کنی اومدی خواستگاری!» ما هم فکر می کنیم هرکدام از مسئولان فرودگاه هرچه در خانه داشته آورده و دور هم فرودگاه درست کرده اند! چون هر جور حساب کنی، این مبلمان به این فضا نمی آید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بودجه ۱۰۰ میلیون یورویی اینتر برای خرید بازیکنان جدید در تابستان
  • فرار نافرجام از زندان + فیلم
  • فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! + عکس
  • هوش اجتماعی مدیران چیست؟!
  • شرایط عجیب در پورتو؛ سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • سرنوشت سرمربی طارمی وابسته به یک انتخابات!‏
  • شبکه ملی تسهیل‌گر جوانی جمعیت در سمنان ایجاد می‌شود
  • شهرداری تهران به دنبال ارائه کیفی خدمات در نمایشگاه کتاب است
  • آماده باش اکیپ‌های مدیریت بحران شرکت آب و فاضلاب یزد
  • سرنوشت رژیم اشغالگر صهیونیستی بعد از تنبیه در عملیات وعده صادق چه خواهد بود؟