Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهر جاکارتا، پایتخت اندونزی، برنده جایزه جهانی حمل و نقل پایدار سال 2021 شد. این جایزه برای یکپارچه سازی حمل و نقل عمومی در شهرها اهدا می‌شود.

به گزارش «انرژی امروز» از جاکارتا پست، پایتخت اندونزی به دلیل تلاش هایش برای یکپارچه سازی برنامه حمل و نقل این شهر برنامه جایزه جهانی حمل و نقل پایدار (SAT) سال 2021 شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین بار است که یک شهر در جنوب شهر آسیا برنده چنین جایزه معتبری می شود.

هر سال انجمن غیر دولتی سیاست های حمل و نقل و توسعه (ITDP) و کمیته STA شهری را در دنیا انتخاب می کنند که تلاش های بلند پروازانه ای برای بهبود حمل و نقل شهروندان، کاهش آلودگی هوا و بهبود ایمنی و دسترسی به حمل و نقل شهری را ارائه می دهند.

امسال جاکارتا برای برنده شدن این جایزه با شهرهای آدیس آبابا در اتیوپی، بوگوتا در کلمبیا، اوکلند در نیوزیلند، براگا در پرتغال، بوینس آیرس در آراژانتین، فرانکفورت آلمان و سائو پائولو در برزیل رقابت کرد.

برنده این رقابت در کنفرانس بین المللی حمل ونقل پایدار 2020 که از روز دوشنبه تا جمعه هفته گذشته به صورت مجازی برگزار شد اعلام شد.

 

برچسب هااندونزی جاکارتا جایزه جهانی حمل و نقل پایدار (SAT)

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: اندونزی جاکارتا آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۶۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقم زدن حرکات توسعه‌ای با جذب سرمایه گذار

قناعت استاندار خراسان جنوبی در جلسه دیدار فرماندار فردوس و شهردار و اعضای شورای اسلامی اسلامیه، آب و هوای مطلوب باغشهر اسلامیه را یک ظرفیت مهم خواند و گفت: از این ظرفیت بسیار ارزشمند باید در زمینه تقویت گردشگری باغشهر اسلامیه استفاده شود. 

او سرمایه گذاری شهرداری در این زمینه را ضروری خواند و افزود: ورود به‌ این موضوع می‌تواند به ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری بینجامد.

به گفته قناعت درآمد پایدار شهرداری در توسعه خدمات شهری و جلب رضایت مردم بسیار مؤثر است و با اشاره به نگاه ویژه دولت سیزدهم به شهرداری‌ها به ویژه در خراسان جنوبی، اظهار کرد: کار دولت، تسهیل شرایط است و آنچه حرکت‌های جهشی و توسعه‌ای را رقم می‌زند، جذب سرمایه گذار است.

بیشتر بخوانید

ثروت افزایی در کشور با توسعه پایدار معادن

 او با بیان اینکه شهرداری باید برای جذب سرمایه گذار برنامه ریزی ویژه داشته باشد، ایجاد پارک خطی را از طرح‌هایی عنوان کرد که می‌تواند با سرمایه گذاری شهرداری و جذب سرمایه گذار در این زمینه به توسعه بخش گردشگری شهر کمک کند.

براساس اطلاعات ارائه شده در این جلسه، شهرداری اسلامیه از شهرداری‌های برتر استان در جریان تولید درآمد‌های کوششی است. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • جایزه سال آزادی مطبوعات یونسکو به همه روزنامه‌نگاران فلسطینی رسید
  • یونسکو جایزه آزادی مطبوعات ۲۰۲۴ را به خبرنگاران غزه تقدیم کرد
  • یونسکو جایزه «آزادی مطبوعات» را به خبرنگاران غزه تقدیم کرد
  • ریاض و جاکارتا از اتحادیه اروپا می‌خواهند دارایی‌های روسیه را مصادره نکند
  • اعطای جایزه جهانی آزادی مطبوعات به خبرنگاران غزه
  • اعطای جایزه جهانی آزادی مطبوعات یونسکو به خبرنگاران غزه
  • جایزه سالانه یونسکو به خبرنگاران غزه اعطا شد
  • رقم زدن حرکات توسعه‌ای با جذب سرمایه گذار
  • خیال بارسا راحت: پدری ۲۰۲۱ تکرار نخواهد شد
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست