Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم سیف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهید فهمیده و هفته بسیج دانش‌آموزی بیش از ۲۰ برنامه به صورت مجازی در شهرستان نهاوند برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هفته بسیج دانش‌آموزی امسال با شعار «دانش‌آموز انقلابی، مقاومت، استکبار‌ستیزی» آغاز شده است افزود: سالروز شهادت شهید فهمیده یاداور حماسه‌های دلاورمردان کوچکی است که در دوران دفاع مقدس افتخارات بزرگی را به ارمغان آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول بسیج دانش‌آموزی نهاوند با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با شعار «مرگ بر آمریکا» گفت: این شعار یک عقیده، هشدار و بیدارباش دائمی برای آگاهی و هوشیاری مستمر در مقابل آمریکای جهانخوار و ۶۰ سال توطئه‌های دائمی این کشور در قبال ملت مسلمان و آزاده ایران است.

وی با اشاره به راه‌اندازی پویش «آمریکا باید از منطقه برود» گفت: این پویش در فضای مجازی به صورت متمرکز برگزار می‌شود و دانش‌آموزان می‌توانند در بخش‌های مختلف و مسابقات آن شرکت کنند.

سیف به دیگر برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی اشاره کرد و افزود: یکی از برنامه‌های تدارک دیده شده در راستای ترویج و تبیین فرهنگ استکبارستیزی دانش‌آموزان متن‌نویسی با موضوع «چرا مرگ بر آمریکا» است.

وی افزود: موضوع دیگر، پیام به سربازان آمریکایی است که بر این اساس یک پیام تصویری از سوی دانش‌آموزان به سربازان آمریکایی با موضوع خروج سربازان آمریکایی از منطقه و انتقام سخت خون شهید حاج قاسم سلیمانی داده می‌شود.

مسئول بسیج دانش‌آموزی نهاوند ادامه داد: نقاشی با موضوع استکبارستیزی و ترسیم جنایات آمریکا از دیگر برنامه‌هایی است که دانش‌آموزان در هر سنی می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

وی از اجرای نماهنگ با موضوع «چرا مرگ بر آمریکا» و استکبارستیزی و ویژگی‌های دانش‌آموز انقلابی خبر داد و افزود: علاوه بر این برگزاری مسابقات مقاله‌نویسی، طراحی و نقاشی از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته بسیج دانش‌آموزی اجرا می‌شود.

سیف در پایان از دیگر برنامه‌های این هفته به اینفوگرافی از بیانات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری و به تصویر کشاندن جنایات آمریکا در منطقه و برنامه «همصدا با حاج قاسم» اشاره کرد.

انتهای پیام/ 3140/

منبع: فارس

کلیدواژه: مرگ بر آمریکا ابراهیم سیف آمریکا باید از منطقه برود هفته بسیج دانش آموزی دیگر برنامه مرگ بر آمریکا دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۷۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در نشست با خبرنگاران با تشریح برنامه‌های هفته معلم تجلیل از معلمان، دیدار جمعی از معلمان با رهبر معظم انقلاب اسلامی، در ۱۲ اردیبهشت، اعزام ۴۰۰ نفر از معلمان به اردوی راهیان پیشرفت و بازدید از دستاورد‌های سپاه پاسداران در حوزه هوافضا، نشست و همایش‌های بصیرتی در کانون‌های بسیج فرهنگیان در سطح استان را از شاخص‌ترین برنامه‌های این سازمان عنوان کرد.
سرهنگ پاسدار رضا محمدگلی افزود: دیدار با خانواده‌های معظم شهدای فرهنگی، دیدار معلمان با ائمه جمعه، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی از دیگر برنامه‌های سازمان بسیج فرهنگیان سپاه روح الله در هفته معلم است.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت به عنوان هفته معلم اسم گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان