Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@01:00:30 GMT

برنامه هفته نخست لیگ والیبال اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۷۲۸۳

برنامه هفته نخست لیگ والیبال اعلام شد

کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، برنامه هفته نخست لیگ متمرکز والیبال مردان کشور را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، بر اساس تصمیم نشست هم‌اندیشی ادامه لیگ برتر، دیدارهای باقی مانده دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، به صورت متمرکز و به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال، برنامه هفته نخست متمرکز لیگ برتر والیبال مردان کشور را اعلام کرد که ۱۸ مسابقه در روزهای در روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنج‌شنبه ۱۸، ۲۰ و ۲۲ آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

عذر بدتر از گناه در فدراسیون والیبال

این دیدارها در ساعت‌های ۱۱، ۱۴ و ۱۷ در خانه والیبال تهران و سالن فدراسیون انجام می‌شود.

بر اساس این برنامه، تیم‌های پیکان تهران و شهرداری ورامین در روز یکشنبه ۱۸ آبان‌ماه، تیم‌های لبنیات هراز آمل و شهرداری قزوین در روز سه‌شنبه ۲۰ آبان‌ماه و تیم‌های فولاد سیرجان و آذرباتری ارومیه در روز پنج‌شنبه ۲۲ آبان‌ماه استراحت خواهند داشت.

برنامه بازی ها به شرح زیر است:

منبع: فدراسیون والیبال

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ لیگ برتر والیبال شهید قاسم سلیمانی فدراسیون والیبال آبان ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۷۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر دولت درباره تعطیلات آخر هفته؛ پنجشنبه یا شنبه‌ها؟

آفتاب‌‌نیوز :

سخنگوی دولت گفت: «نگاه دولت این است که درباره تصمیم‌گیری در خصوص افزایش تعطیلی‌های آخر هفته، دیدگاه منعطف‌تری داشته باشیم و متناسب با اقتضایات زمانی، فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی بتوانیم دست بازتری در انتخاب روز داشته باشیم.»

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در پاسخ به پرسشی درباره افزایش تعطیلات آخر هفته، گفت: موضوعی که در دستور کار مجلس است لایحه دولت است، دولت با بررسی کارشناسی که انجام داد لایحه‌ای را سال گذشته تقدیم مجلس کرد. پیشنهاد دولت افزایش تعطیلی‌های انتهای هفته از یک روز به دو روز بود که در لایحه آمده است و نسبت به روز هم پیشنهاد دولت در لایحه روشن است.

او یادآور شد: نگاه دولت این است که درباره این تصمیم‌گیری، دیدگاه منعطف‌تری داشته باشیم و متناسب با اقتضایات زمانی، فرهنگی و اقتصادی و اجتماعی بتوانیم دست بازتری در انتخاب روز داشته باشیم. پیشنهاد دولت این است که ضمن افزایش تعطیلات هفته به دو روز انتخاب این روز‌ها در اختیار نظرات کارشناسی بخش‌های مختلف قرار گیرد.

دبیر هیات دولت در پاسخ به پرسشی درباره جزییات برنامه عملیاتی دولت برای تحقق شعار سال، اظهار کرد: برنامه عملیاتی تحقق شعار سال، پس از چند جلسه فوق‌العاده در کمیسیون‌های دولت، هفته گذشته به تصویب هیئت وزیران رسید. مشارکت دستگاه‌های اجرایی در تدوین برنامه، اهداف کمی، احکام قابل رصد و تعیین مواعد گزارش‌گیری منظم از میزان پیشرفت برنامه‌ها، از ویژگی‌های این برنامه و پیوست‌های آن است.

بهادری جهرمی ادامه داد: طبق این برنامه کلیه دستگاه‌های اجرایی مکلفند برنامه عملیاتی جلب مشارکت مردم در حوزه‌های تولیدی مرتبط با آن دستگاه را در حوزه‌های فرهنگ‌سازی و ترویج توسعه مشارکت مردم، توانمندسازی مردم برای ورود به عرصه‌های اقتصادی و ایجاد امکان فرصت برابر برای مردم و بخش دولت در اقتصاد تا پایان اردیبهشت تهیه و ابلاغ کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • تعیین تیم های داوری لیگ برتر با تایید کارگروه صیانت
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد تهران شد
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • نظر دولت درباره تعطیلات آخر هفته؛ پنجشنبه یا شنبه‌ها؟
  • فروش امتیاز تیم والیبال هورسان رامسر
  • خداحافظی رامسری ها با سوپرلیگ والیبال ایران
  • «پائز» بامداد چهارشنبه در تهران/حضور موسوی و غفور در ابهام