Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@18:59:37 GMT

مستندی از آخرین سفر شهید سلیمانی به قم تولید می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۷۳۲۸

مستندی از آخرین سفر شهید سلیمانی به قم تولید می‌شود

گروه استانها- جانشین فرمانده سپاه استان قم با اشاره به برنامه‌ریزی‌های ویژه به‌منظور نخستین سالگرد شهید سلیمانی از تولید مستندی از آخرین سفر شهید سپهبد سلیمانی به قم و دیدار با مراجع خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سرهنگ محمدرضا موحد امروز در جلسه کمیته رسانه کنگره شهدای استان که در سالن جلسات شهرداری قم برگزار شد، با قدردانی از شهرداری و سازمان‌های تابعه در همکاری ویژه با حوزه ایثار و شهادت اظهار داشت: از شهرداری شهر مقدسی چون قم هم این انتظار وجود دارد که درزمینهٔ ایثار و شهادت قدم‌های بزرگی بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرمانده سپاه استان قم با تأکید بر لزوم استفاده از تجربیات سایر استان‌ها در برگزاری کنگره شهدا افزود: در استان تهران و کرمان مراکزی برای برگزاری سالگرد شهید سلیمانی تشکیل‌شده است که می‌توان جلسات همفکری با آنان برگزار کرد.

وی با بیان اینکه برای سالگرد شهید سلیمانی پنج برنامه ویژه مدنظر قرارگرفته است، ابراز کرد: یک برنامه در تهران، یک برنامه در استان کرمان و یک برنامه توسط سازمان بسیج برگزار خواهد شد.

موحد به برنامه‌های منطقه‌ای هم اشاره کرد و افزود: دو ویژه‌برنامه دیگر نیز برگزار خواهد شد که یکی در محور مقاومت با هماهنگی سید حسن نصرالله و دیگری در حوزه جهان اسلام با مسئولیت نیروی سپاه قدس برگزار خواهد شد.

مراسم اولین سالگرد سردار قاسم سلیمانی تشریح شد/ از تشکیل بنیاد شهید سلیمانی تا آخرین وضعیت دادگاه قاتلین سردارارادت ویژه اهل سنت به سپهبد شهید سلیمانی/منش حاج قاسم وحدت‌آفرین بودبسیج جامعه پزشکی با "طرح حاج قاسم سلیمانی" برای مقابله با کرونا به میدان آمد

وی با تأکید بر برنامه‌ریزی برای برنامه سالگرد شهید سپهبد سلیمانی در قم یادآور شد: در حال رایزنی هستیم که مستندی از حضور سردار سلیمانی از آخرین سفرشان به قم و دیدارهایی که با مراجع داشتند، تولید شود.

وی با اشاره به سایر برنامه‌های کنگره شهدای استان قم تأکید کرد: برنامه‌ها از ورود حضرت معصومه(س) به قم تا شهادت شهید زین‌الدین ادامه پیدا خواهد کرد و لازم است که طراحی‌های لازم تا سالگرد شهید سلیمانی نیز انجام شود.

انتهای پیام/456/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سالگرد شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۷۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد

ایسنا/قم مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابی‌طالب(ع)، گفت: از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نامگذاری شده، برنامه‌های مختلفی در سطح سپاه استان و همه رده‌های آن برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام اکبری در یک گفت‌وگوی خبری، گفت: با توجه به اهمیت امر تعلیم و تربیت، همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و هفته معلم، در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز هفته‌ای به نام عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم، در ابتدا با بیان اینکه معلم و مربی اثرگذار است، اظهار کرد: یک مربی و معلم باید به این نکته توجه داشته باشد که خداوند متعال به او فرصت داده است که بتواند احکام خدا را بیان کند.

اکبری افزود: در نظام، دین و ارزش‌های ما و همه کسانی که در این راستا گام‌های موثری برمی‌دارند، آنچه که باعث حرکت می‌شود باورهای دینی و ایمان به خداوند و ائمه(ع) و اعتقاد به این انقلاب اسلامی است که برگرفته از انقلاب جهانی معمار بزرگ اسلام حضرت نبی اکرم(ص) است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سپاه علی بن ابی‌طالب(ع) قم، وی ادامه داد: ایمان، انسان‌ها را بر آن می‌دارد که برای یک حرکت عظیم دیگری که آن، زمینه‌سازی ظهور دولت یار و دولت فراگیر حضرت ولی عصر(عج) است آماده شود.

اکبری اضافه کرد: امروز سکان‌داری این حرکت به عهده یک شخصیت والا و برجسته، یک کارشناس دین یعنی رهبری معظم انقلاب اسلامی است که این کشتی را هدایت می‌کند تا به ساحل بنشیند و به سرمنزل مقصود برسد و ان‌شاءالله اسلام به تمام معنا کافی و وافی اجرایی و عملیاتی شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم بیان کرد: خداوند متعال تصریح فرمود که: (وَ نُرِیدُ أَن نَّمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوَارِثِینَ) و این اتفاق مبارک در حال انجام است که قطعا دولت یار خواهد آمد و این انقلاب به دست با کفایت آن حضرت خواهد رسید.

وی با استناد به آیه (إِنَّهُمْ یَرَوْنَهُ بَعِیدًا) اظهار کرد: دشمنان، تحقق دولت یار را محال و امری دور می‌بینند، اما منتظران و مؤمنان آن را نزدیک می‌دانند که قله‌ها یکی پس از دیگری دارد فتح می‌شود.

اکبری با اشاره به عملیات بزرگ (وعده صادق) عنوان کرد: فرزندان اسلام و رهروان راستین امامین انقلاب توانستند با این شجاعت عظیم این عملیات را انجام داده و مشت محکمی به دهن یاوه گویان و یاوه سرایان و در رأس آن‌ها استکبار جهانی و خلف پلید او رژیم خونخوار و آدم‌کش صهیونیستی بزنند تا بار دیگر رسوایی، ننگ، نفرت، نابودی، ذلت و خواری را نصیب دشمنان کنند.

وی در ادامه با تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) تصریح کرد: از ۸ تا ۱۲ اردیبهشت ماه که به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه نامگذاری شده، برنامه‌های مختلفی در سطح سپاه استان و همه رده‌های آن برگزار خواهد شد.

اکبری تریح کرد: برنامه‌ محوری این هفته، برگزاری همایش تجلیل از مربیان و اساتید عقیدتی سیاسی است که با حضور فرماندهان، مسئولان، کارکنان و مربیان سپاه علی بن ابی طالب(ع) و با سخنرانی یکی از اساتید حوزه علمیه قم برگزار خواهد شد.

وی گفت: در راستای تجلیل از مقام شامخ علامه شهید مرتضی مطهری نیز، برنامه‌ای با مشارکت آموزش و پرورش و فرهنگیان در حرم مطهر حضرت معصومه(س) در کنار مزار این استاد شهید برگزار خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم، دیدار اعضا ستاد بزرگداشت هفته عقیدتی، با نماینده مقام معظم رهبری در استان، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری نمایشگاه آثار شهید مطهری در رده‌های سپاه و بسیج و همچنین برگزاری مسابقاتی در سطح نیروها و کارکنان و خانواده‌ها را، از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجتماع ۳هزار نفری دختران در ارومیه
  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • برگزاری ۴۰۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در زنجان
  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان