Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-26@14:52:12 GMT

طراحی ویلچری برای عبور از پله‌ها و مسیرهای ناهموار + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۷۶۳۲

طراحی ویلچری برای عبور از پله‌ها و مسیرهای ناهموار + فیلم

‍‍‍‍‍‍

نوعی ویلچر پیشرفته با امکانات متنوع خود امکان عبور از هر موانع مختلف در ترددهای روزانه را برای معلولان فراهم می‌سازد.

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه فناوری خبرگزاری آنا، مهندسان شرکت scewo برای تسهیل ترددهای روزانه معلولان حرکتی ویلچر مخصوصی را طراحی کردند. این ولیچر پیشرفته به کاربر خود امکان عبور از موانع مختلف مانند پله‌ها و مسیرهای ناهموار را می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بسیاری از شهرهای دنیا هنوز معلولان برای تردد در شهر با مشکلات متعددی روبه‌رو هستند و برای رفتن به محل کار یا زندگی خود به دلیل عدم وجود مسیرهای مخصوص باید راه‌‍‌های طولانی‌تری را انتخاب کرده و یا از افراد دیگر کمک بگیرند. اکنون این ویلچر به کاربران این امکان که بدون نیاز به کمک از هر مسیری عبور کنند. این ویلچرها با تلفن همراه نیز هماهنگ شده و از طریق این دستگاه‌ها قابل کنترل هستند. اولین مدل ویلچرهای هوشمند scewo در سال 2018 معرفی شد و مهندسان این شرکت از آن سال تاکنون مدل‌های جدید این وسیله نقلیه را طراحی و معرفی کرده‌اند. در ادامه ویدئویی از این ویلچر پیشرفته را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/4144/

منبع: آنا

کلیدواژه: معلولان ویلچر سطوح ناهموار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۷۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: با توجه به بارندگی‌های صورت گرفته و در پی وقوع سیلاب در برخی از مناطق خسارات بسیاری وارد شده که برخی از جاده‌های استان مسدود بوده که با بازسازی‌ها صورت گرفته مسیرها باز شده است و در حال حاضر هیچ راهی مسدود نیست.

محمدعلی آخوندی، در گفت‌وگو با ایسنا گفت: از بعد سیلاب و انسداد جاده تقریبا مشکل رفع شده و شرایط به پایداری نسبی را پیدا کرده است اما دلیل بر امن بودن راه‌ها و بازسازی شدن آن‌ها نیست.

وی افزود: مشغول عملیات بازسازی جاده‌ها بوده و برای تردد در راه‌ها نیز باید ملاحظه صورت گیرد چرا که برخی از جاده‌ها بررسی نشده و ممکن است زیر جاده‌ خالی شده باشد و تأکید برا ین است که ترددها به حداقل برسد و با احتیاط کامل و از سینه راه نیز فاصله گرفته شود.

آخوندی با بیان اینکه جاده‌های استان مسدود نیست، گفت: در محورهای روستای از جمله؛ معصوم آباد زیرکوه و بخش‌هایی از شهداد به نهبندان و مسیرراه نیز ممکن است شرایطی باشد که نیاز به احتیاط کامل دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: در شهرستان خوسف بسیاری از آبنماها  تخریب شده که نیاز است رعایت شود.

وی تصریح کرد: ایمن سازی اولیه مسیرها در دستور کار است و با امکانات و دستگاه‌های متولی انجام می‌شود و لازم است رعایت شود چرا که بازسازی کامل نیازمند برآورد خسارات است.

آخوندی تصریح کرد: علاوه بر راه‌ها و محورهای شهری و روستایی که خسارات بسیاری در شهرستان زیرکوه، طبس، خوسف و خور و برخی از محورهای داخلی سرایان به دلیل سیل داشتیم اما در مناطق حساس و مسکونی نداشتیم، این روند بارندگی به صورت نقطه‌ای و رگباری و در برخی نقاط احتمال جریان آب نیز وجود دارد به ویژه در سمت نهبندان، سربیشه و خوسف بیشتر خواهد بود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی گفت: در حوزه انتقال آب و شبکه‌های آبرسانی روستایی و قنوات و در دام و کانال‌های انتقال آب و در برق‌رسانی دچار مشکل شدیم که باید برآورد خسارات انجام شود.

وی بیان کرد: در حوزه‌های واحد مسکونی خسارات قابل توجه نبوده است و با کمک خود مردم باید تلاش شود که مناطق مقاوم‌تری داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مسیرهای خراسان جنوبی مسدود نیست
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • فاصله زیاد تهران تا مناسب سازی شهر برای معلولان
  • خودروی برقی پریمیوم «اکسید»، لوکس‌تر و پیشرفته‌تر از تسلا
  • مدل مفهومی پیشرفته ترین سدان کیا (عکس)
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • ویژگی پل های جدید عابر پیاده تهران | این پل ها در کدام نقاط شهر نصب می شوند؟
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد