Web Analytics Made Easy - Statcounter

جدایی ستاره شماره 6 استقلال قطعا ضربه بزرگی برای آبی ها محسوب می شود اما می تواند فرصت ویژه ای برای هافبک های خوش تکنیک آبی ها محسوب شود

شاید جدایی علی کریمی باعث شود هافبک های خوش فکر استقلال در لیگ بیستم بیشتر به چشم بیایند.  

به گزارش طرفداری، اغراق نیست اگر بگوییم علی کریمی بهترین بازیکن فصل گذشته استقلال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بازیکنی که در کنار مهارت بالا در کارهای دفاعی، نقش مهمی در گل های تیمش داشت. او در چندین مورد خودش گل زد و همچنین مهمترین نقش را در درخشش مهدی قائدی داشت.

در طول لیگ نوزدهم بیشتر پاس های درخشان علی کریمی به مهدی قائدی، پاس های پشت مدافعان بود و تمام این ها دلیلی بود که باعث شد بازیکن خوش تکنیک و بوشهری استقلال به یک ستاره تمام عیار در این تیم تبدیل بشود.

 اما در کنار درخشش علی کریمی در استقلال شاید یک نکته منفی وجود داشت. او معمولا توپ هایی که در قوس میانه زمین می گرفت را با پاس های بلند به مهاجمان تیمش می رساند و این موضوعی بود که باعث می شد تا حد زیادی نقش آرش رضاوند و فرشید اسماعیلی به عنوان دو هافبک طراح آبی ها حذف شود.

البته این مساله را شاید بتوان به ضعف تاکتیکی استقلال هم ربط داد چرا که شاید آن ها می توانستند کاری کنند که سبک بازی علی کریمی باعث نشود دو ستاره این تیم از جریان بازی خارج شوند.

حالا در کنار همه ضربه های احتمالی که جدایی علی کریمی می تواند به استقلال بزند، شاید نبود او باعث شود بازیکنانی مثل فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند و حتی داریوش شجاعیان بیشتر به چشم بیایند.  

آنچه مسلم است در استقلال لیگ بیستم احتمالا خبری از پاس های بلند پشت دفاع نخواهد بود. پس حالا بازیکنان فانتزی و خوش فکر استقلال فرصت بیشتری برای طراحی حملات این تیم خواهند داشت.

 

همچنین بخوانید:

علی کریمی به قطر رسید

علی کریمی در القطر شماره 9 را بر تن می کند

خداحافظی عضو هیات مدیره استقلال با علی کریمی: ببخشید پول مان به قطری ها نرسید

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۸۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| حمایت غیرمستقیم پرسپولیس از دانیال اسماعیلی‌فر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دانیال اسماعیلی‌فر هفته پر اتفاقی را سپری کرد. دانیال که فرم مطلوبی در این هفته‌ها دارد مقابل صنعت نفت گل زد اما حرکت پس از گل او جنجالی شد.

به گزارش ورزش سه، این مدافع راست پس از فراخوانده شدن به کمیته انضباطی از بازی لیگ برابر سپاهان محروم شد اما می‌تواند سرخ‌ها را در جام حذفی همراهی کند.

اگرچه اسماعیلی‌فر دردسر عجیبی برای خود تراشید اما باشگاه پرسپولیس با گذاشتن تصویر او در لاین آپ بازی با آلومینیوم به نوعی از بازیکن خود حمایت کرد و به او روحیه داد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899879

دیگر خبرها

  • عکس‌| حمایت غیرمستقیم پرسپولیس از دانیال اسماعیلی‌فر
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • بازگشت آقای ستاره دوباره تاخیر افتاد؛یزدانی شاید وقتی دیگر!
  • پاس گل اوسمار در تلویزیون به سپاهان در آستانه بازی حساس
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • لحظه‌شماری بایرن: شاید این ستاره به رئال برسد
  • دعوت نکردن حاج صفی به خاطر جوانگرایی نیست | مهاجم لیگ برتری را خط زدند که نابود شود
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی