Web Analytics Made Easy - Statcounter

استفانو پیولی، سرمربی میلان از عملکرد تیمش خوشحال است اما می خواهد که تیمش مقابل اودینزه نیز آرام ننشیند.

استفانو پیولی، سرمربی میلان با حضور در کنفرانس خبری پیش از بازی با اودینزه در هفته ششم سری آ، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. به گزارش طرفداری، استفانو پیولی در این کنفرانس مطبوعاتی گفت:

چیزی که می بینم این است که بازیکنانم خوشحال و راضی هستند اما ما کارهای بسیار بیشتری برای انجام دادن داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما باید به جاه طلبی خود ادامه دهیم و مسئولیت پذیر باشیم. در حال حاضر همه چیز مثبت است و ما باید از این اشتیاق نهایت استفاده را ببریم. امیدواریم که این اشتیاق به هواداران ما نیز سرایت کند.

رقابت برای حضور در ترکیب تیم مهم است و این بدان معناست که هیچ کسی نمی تواند پا روی پا بندازد و استراحت کند. این بسیار مهم است که همیشه آماده باشیم چون هر سه روز یک بازی انجام می دهیم. من از این تیم میلان و این بازیکنان متحیر نیستم، چون همیشه به بازیکنانم ایمان داشتم. امیدوار بودم که آن ها برای رسیدن به چنین سطح و عملکردی پیشرفت کنند اما اعتراف می کنم که تصور این که به چنین نتایجی دست یابیم، سخت بود. ما با دشواری هایی رو به رو خواهیم شد و فردا بازی ای پر خطر در برابر حریفی سرسخت خواهیم داشت.

میلان همیشه باید بازی بعدی خود را به عنوان سخت ترین بازی در نظر بگیرد. شما بازی ها را روی کاغذ پیروز نمی شوید، هر بازی 3 امتیاز ارزش دارد و ما باید در هر بازی این را نشان دهیم که تیمی رقابت طلب و جنگنده هستیم. چیزی که من در مورد این تیم دوست دارم این است که وقتی پا به زمین بازی می گذارند، این احساس را منتقل می کنند که اشتیاق و ذهنیت مشخصی در رابطه با این که باید چه کاری انجام دهند، دارند. این چیزی است که روی آن کار می کنیم، بازی با اعتقاد راسخ.

ربیچ فردا بازی را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد و ممکن است در نیمه دوم بازی کند. کاستیخو امروز صبح مشکل عضلانی داشت و بهتر است که روی او ریسک نکنیم. براهیم دیاز واقعاً در حال پیشرفت است و با جنگندگی و کیفیت بازی می کند. رافائل لیائو نیز در حال پیشرفت است اما نباید حتی یک لحظه استراحت کند چون در بسیاری از موقعیت ها می تواند کارهای بیشتری انجام دهد.

 همچنین بخوانید:

دیوگو دالوت: پیولی به همه فرصت می دهد تا خودشان را نشان بدهند

بهبودی کامل جانلوییجی دوناروما، متئو گابیا و ینس پتر هوگه پس از ابتلا به ویروس کرونا

 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: استفانو پیولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۸۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز

فلورنتزی بعد از مدت ها موفق به گلزنی در سری آ شد.

دیدار میلان و جنوا در هفته ۳۵ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی ۱-۱ به پایان رسید. الساندرو فلورنتزی فولبک ۳۳ ساله میلان، یکی از گل های تیم پیولی در این بازی‌ را به ثمر رساند.

فلورنتزی در بازی شماره ۷۳ خود با پیراهن میلان برای سومین بار موفق به گلزنی شد. به نقل از اوپتا؛ فلورنتزی بعد از ۷۲۸ روز موفق به گلزنی در سری آ شد. آخرین گل بازیکن سابق رم در سری آ به دو سال پیش مربوط می شد. (مقابل هلاس ورونا) همچنین او بعد از ۵ سال در یک بازی خانگی سری آ گلزنی کرد. (با پیراهن رم مقابل یوونتوس)

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • الساندرو فلورنتزی و گلزنی در سری آ بعد از ۷۲۸ روز
  • رسمی؛ میلان سهمیه لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۲۴/۲۵ را کسب کرد
  • خلاصه بازی میلان 3-3 جنوا (سری آ ایتالیا - 2023/24)
  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود
  • پیولی: هواداران حق دارند ما را هو کنند!
  • چهار بازی ۶ میلیون یورویی بارسلونا
  • چهار بازی 6 میلیون یورویی بارسلونا
  • گلایه پیولی از خبرنگاران: نمی‌توانم شما را کنترل کنم!
  • اولین واکنش پیولی به توافق با ناپولی و اعتصاب هواداران افراطی میلان
  • گزینه غیرمنتظره ناپولی: استفانو پیولی!