Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر پرویز قزلباش شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به شیوع موج سوم کرونا و همزمانی این بیماری با آنفلوانزا  شمار مبتلایان و بستری ها در بیمارستان های این استان همچنان با شیب ملایم در حال افزایش است.

وی اضافه کرد: طبق گزارش های اعلام شده از اسفندماه سال‌گذشته تاکنون موارد مثبت بستری بر اساس یافته های آزمایشگاهی ابتلای چهارهزار و ۶۷۱ نفر در استان زنجان به کووید - ۱۹ ثابت شده و سه هزار و ۷۴۸ نفر از آن‌ها بعد از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسؤول ادامه داد: آمار تجمیعی بیماران بستری شده در بیمارستان‌های استان زنجان شامل مبتلای قطعی به کووید- ۱۹ و همچنین مشکوک ۱۳ هزار و ۸۷۴ نفر را شامل می شود.

وی اظهار داشت: با تمهیدات انجام گرفته و افزایش مراکز ۱۶ ساعته این استان که تا کنون آمار مبتلایان مثبت سرپایی کووید -۱۹ بر اساس تست آزمایشگاهی به ۲۱ هزارو ۲۷۲ نفر رسید که ۳۹۲ مورد آن طی ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

قزلباش افزود: در زمان حاضر با توجه به روند تدریجی ابتلا به کرونا در استان ۶۰۵ نفر در بیمارستان‌های استان زنجان به دلیل ابتلا به این بیماری بستری هستند که ۴۸ مورد از این آمار جزو مبتلایان روز هستند.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان طی مدت زمان شیوع ویروس کرونا تا کنون ۶۶۱ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به این بیماری از دست داده‌اند که هشت  نفر از آنان آمار روز  را شامل می شود.

وی با تاکیدبر اینکه در صورت تداوم روند کنونی، شمار بستری های کرونایی این استان به ۱۲۰ نفر در روز خواهد رسید افزود: با اقدامات انجام گرفته حداکثر یک هزارو ۲۰۰ تخت برای این بیماران در نظر گرفته شده که در زمان حاضر مجموع ظرفیت تخت های بیمارستانی حدود ۲ هزار نفر است.

این مسؤول ادامه داد: شمار بستری بیماران در آی سی یو بیمارستان ها نیز روند افزایشی نشان می دهد که بیش از ۵۵ درصد را بیماران بدحال تشکیل می دهند که بیشترین فوتی ها نیز به این بخش اختصاص دارد.

قزلباش خاطرنشان کرد: به طور طبیعی شمار بیماران سرپایی نیز بر روند بیماران بستری در بیمارستان ها تاثیر می گذارد که در موج دوم کرونا تلاش شد خدمات غیرکرونایی متوقف نشود، بطوریکه بخش های داخلی و جراحی تا حدودی خدمات مورد نیاز را به گروه های هدف ارائه کردند.

برچسب‌ها کرونا تست کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان زنجان پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا تست کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان زنجان کرونا تست کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زنجان زنجان اخبار کنکور بیمارستان ها استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۸۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری

حسن شکوهی که او را بیشتر با بازی در آثار مهران مدیری می‌شناسیم، چندروزی است به علت عارضه مغزی در بیمارستان بستری شده است. 

حسن شکوهی بستری شد

دیگر خبرها

  • بازیگر کلیدی سریال نون خ از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد  + عکس
  • سعید آقاخانی از کوه افتاد و در بیمارستان بستری شد/ عکس
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد