Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@09:08:12 GMT

دانش‌آموزان آستارا مزار شهدا را گلباران کردند

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۸۵۰۲

دانش‌آموزان آستارا مزار شهدا را گلباران کردند

به گزارش خبرنگار ایرنا مدیر آموزش و پرورش آستارا روز شنبه در گلزار شهدای این شهرستان گفت: دانش آموزان ادامه دهنده راه راستین شهدا هستند و در راه ایثار و فداکاری برای آبادانی میهن از آنها الگو می گیرند.

سجاد موسوی افزود: دانش آموزان در روز ملی ۱۳ آبان، در چهار راه مصلی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اجتماع انقلابی خود را به نمایش خواهند گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار آستارا نیز امروز زنگ استکبارستیزی را در مدرسه غیردولتی سروش به صدا درآورد و گفت: تبعید امام (ره) به ترکیه در ۱۳ آبان سال ۱۳۴۳، کشتار دانش‌آموزان در ۱۳ آبان ۱۳۵۷ در دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسس آمریکا در ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ سه رویداد مهم این روز است.

عباس صابر افزود: ماهیت هر سه رخداد، مبارزه با استکبار جهانی و عوامل سرسپرده آن است و این روز به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار نامگذاری شده اما به جهت دشمنی چندین ساله آمریکا و رژیم صهیونیستی با ایران، هر روز، روز مبارزه با استکبار است. 

وی اظهار کرد: در ۱۳ آبان سال ۵۷ تعداد زیادی از دانش آموزان برای استقرار نظام اسلامی، در دانشگاه تهران و اطراف آن به شهادت رسیدند و دانش آموزان باید با الگوگیری از آن دوران، آماده دفاع از نظام و انقلاب باشند.

فرماندار آستارا گفت: یکی از دلایل مهم پیشرفت های ایران ظرف ۴۰ سال اخیر روحیه استکبارستیزی است و روز ۱۳ آبان تنها متعلق به قشر دانش‌آموز نیست بلکه به همه آحاد ملت تعلق دارد و باید روحیه اسکتبارستیزی در جامعه نهادینه شود. 

اجرای سرود، قرائت بیانیه و مسابقه مقاله نویسی با موضوع ۱۳ آبان از دیگر برنامه های این مناسبت ملی در آستارا بود.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد و ۱۸ هزار دانش آموز در ۱۵۰ مدرسه دولتی و غیردولتی آن به تحصیل علم مشغول هستند.

برچسب‌ها روز مبارزه با استکبار مدارس آستارا شهید شهدا دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز مبارزه با استکبار مدارس آستارا شهید شهدا دانش آموزان روز مبارزه با استکبار مدارس آستارا شهید شهدا دانش آموزان اخبار کنکور مبارزه با استکبار دانش آموزان ۱۳ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۸۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدیر هنرستان زارچ گفت: این نمایشگاه باهدف ارائه دستاورد‌های علمی و آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با مشاغل و بازار کار راه‌اندازی شده است. 
 
وکیلی افزود: در این نمایشگاه دانش آموزان در رشته‌های حسابداری، معماری، گرافیک و خیاطی دستاورد‌های خود را در قالب ۲۰۰ اثر برگزیده به نمایش گذاشتند.

دیگر خبرها

  • دورهمی دانش آموزان و دبیران ۲۹ سال پیش در میبد
  • برپایی نمایشگاه مشاغل دانش‌آموزی زارچ 
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • طرح ملی سواد آبی در یزد ۳ ساله شد
  • چلسی رقیب همشهری‌اش را گلباران کرد
  • دانش‌آموزان و کودکان قربانیان اصلی جنایات اسرائیل هستند
  • طرح ملی سواد آبی در یزد سه ساله شد
  • دلیل علاقه دانش آموزان به نجوم چیست؟ + فیلم
  • گسترش دانش، مبارزه سیاسی و سامان دادن به تشکیلات
  • تاریخ بشریت ادامه راه انبیاء در مبارزه با جریان استکبار است